Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Het was eerst helderrood en nu alleen licht roze achtig tot bijna niets. Dus toch nog even in spanning, maar stel me er nu op in dat het gewoon doorzet. Ik hou jullie op de hoogte
 
Hehe wat fijn Marie! Op naar de volgende ronde.

Bij mij is helaas mijn temperatuur gedaald, dus word ik vandaag echt ongesteld. Wat heeft mijn lichaam me weer goed voor de gek gehouden :( het lijkt erop dat het na de innesteling is misgegaan. Komende periode zal ik minder op het forum aanwezig zijn, we gaan op vakantie en hebben na onze vakantie eind mei een afspraak bij de gynaecoloog staan.
 
@Svlok, ah shit wat klote voor je...hoop dat je een heerlijke vakantie hebt met je vriend en wie weet wat voor invloed dat heeft! Geniet ervan

@Marie jeetje een cyclus van 48 dagen.....
 
@Svlok, jammer zeg :( ... Lekker vakantie!! Geniet ervan! En succes alvast bij de gynacoloog.

@Robje 88: Ja ik vond het ook wel lang, maar goed, de testen waren negatief, dus het was vooral wachten op... hopelijk wordt mijn cyclus snel regelmatig en niet zolang! Misschien wil het ook wel zeggen dat ik ontpilt ben, want ik merk nu ook weer de oude klachten van voordat ik de pil had. Die had ik niet meer teruggehad. Ik weet weer waarom ik toen zo graag aan de pil wilde... ;)
 
@Marie, hahahahaha ik ken het gevoel. Tijdens mijn vorige menstruatie kreeg ik zoveel kramp dat ik meerdere keren heb geroepen dat ik nu weer weet waarom ik al 12 jaar niet ongesteld ben geweest ;-)

Ik heb nog steeds last van menstruatiekrampen. Vooral gisteravond. En dat vind ik toch gek voor dag 19. En heb er al sinds dinsdag last van. Wel versterkt het mijn gevoel dat ik volgende week ongesteld word
 
@svlok: wat ontzettend balen! Ik had het zo gehoopt voor je! Zet nu ook echt door? Wel fijn dat je vakantie en afspraak bij gynaecoloog hebt. Afleiding en ontspanning kan wonderen doen.

@robje: bij jou is het goed aan het rommelen. Ben benieuwd hoe het verder zal gaan.....

@marie: jeetje wat een lange cyclus. Hopelijk dadelijk wat korter. Anders wordt je geduld telkens wel erg op de proef gesteld!
 
Terug
Bovenaan