Susanne, 25, kinderwens

Dat wordt dan maandag denk ik weer omdat we op ons tijdelijk adres geen internet hebben! Vervelend!

Nou succes en veel plezier morgen bij je opa en oma!

...en duim maar een beetje voor mij!!

Liefs Yvonne

Ik ben al heeeeeel hard aan het duimen voor je hoor!

Ik ben ondertussen al ff de stad in geweest, had ik bloemen gekocht, kaartje eraan helemaal klaar, belt mn moeder! hoeven we niets te kopen want zij heeft al een heel pakket gemaakt en laat op de trouwdag zelf een heel mooi boeket bezorgen bij hun thuis!

heb nu lekker zelf de bloemen op tafel gezet! Heb altijd graag bloemen op de vaas dus vond t niet erg haha!!

je hebt me bijna overtuigd, denk dat als ik 3 juni nog niet ongi ben en ook niets voel gewoon ga testen.....

Dat was snel zeg !

Ik hou ook errug van bloemen! Daar kan ik echt vrolijk van worden! Stom eigenlijk he ?
Ik hou erg van witte bloemen en ze moeten niet binnen 3 dagen dood zijn!

jaja ik kan heel snel de stad in, want woon praktisch in het centrum!
ik ben ook erg van de witte bloemen, tulpen rozen, calla's! Dit boeket bevat meer roze omdat mn oma daar erg van houdt, maar ik vind m ook mooi hoor!
tot hoe laat moet je werken?
dus je internet alleen op je werk? dan ben je er dus nooit op zondag??

Ja, dat klopt en we werken nooit op zondag. Op 2e paasdag is de zaak wel open geweest alleen waren wij er niet. We kwamen alleen op oproep als het druk was. We zijn dus een aantal keren op komen draven, terwijl we aan het  keukens kijken waren.  Haha, nou ben je aan het  denken he? Ik wil het wel fluisteren hoor ........

Ja die bloemen vind ik ook erg mooi! Toen het voorjaar werd ben ik naar de winkel geweest en heb ik toch veel bloemen en voorjaarsspullen gekocht! Allemaal tulpen op vaas haha. De winterspullen weer in de kast. Daar hou ik wel veel van, spulletjes kopen voor in huis en het gezellig maken.

Liefs Yvonne

Hoor je mn hersens kraken??? Ik vermoed dat jij in een of andere meubelzaak of zo werkt?! Maar dan kan ik de link weer niet leggen met je eigen kantoor... hm geen idee dus eigenlijk!

Hey ff een tip als je nog geen keuken en badkamer hebt gekocht! ga eens in Duitsland kijken! Wij hebben de keuken gekocht net over de grens bij Koers en Wegkamp in Twist, mijn vriend heeft daar stage gelopen vandaar dat wij dit wel aandurfden! Is echt stukken goedkoper in Duitsland, vooral de apparatuur en goede kwaliteit, wij hebben alles van Bosch...
Tegels voor de wc en de badkamer hebben wij bij Jasken gekocht, hier kun je ook heel mooi ideeen op doen omdat ze verschillende opstellingen hebben.
Wastafels en douche wel bij speciaalzaak gekocht omdat wij geen wit wilden maar pergamon, paste beter bij de tegels, en we wilden graag dubbele wasbak en die hadden ze in Duitsland niet...

Maar het loont zeker de moeite om eens net over de grens te gaan kijken, goede kwaliteit voor minder geld

Hey Suus, ik val zo wat van mijn stoel!! Ik heb al eerder samen gewoont met een jongen die ook stage heeft gelopen bij koers en wegkamp   in Twist en in die tijd hebben wij daar ook een keuken gekocht!! Via de MTS in Emmen zeker ???

Ik woon  nu in dts tijdelijk ssssttt (ook daar).

oei oei oei!!!
dus je woont ff over de grens, maar gaat wel weer naar hier???
ja inderdaad via de mts... marco heeft samen met een jongen daar stage gelopen maar dat is m vast niet... die heet yoeri...
volgens mij heeft die nog nooit samen gewoond als ik het me goed herinner....

Terug
Bovenaan