Susanne, 25, kinderwens

Gave auto joh!!

Wij waren ook van 2 auto's naar 1 gegaan..... komt weer iets toevalligs hoor:

Wij hebben nu ook een Audi, maar dan een A3...... Vriend wou graag precies die die jullie hebben maar ik vond de A3 toen mooier en zag toen het nut nog niet in van zo'n grote auto..... maar nu denk ik hadden we het maar wel gedaan! Ach deze auto is echt super mooi en hij rijdt echt mega fijn! Hierna komt er waarschijnlijk dus wel een A4 als het aan hem ligt.... We zijn in ieder geval allebei erg tevreden over Audi, alhoewel mn vriend ook wel heel graag een BMW wil, maar ik heb toch liever een Audi....

We hebben wel een beetje dezelfde smaak he allemaal??

ja pinksteren is volgend weekend, komt waarschijnlijk dat al die vrije dagen zo kort op elkaar zijn dat je t even niet meer weet hoor! had ook echt niet het idee dat het donderdag hemelvaarts dag was! en gister ging de wekker en dacht ik, waarom gaat de wekken in hemels naam, maar ja ik moest natuurlijk werken! ook raar hoor, 1 dag werken en nu heb ik weer 2 dagen vrij.
volgende week ook een relaxte week! Maandag werken, dinsdag vrij (altijd zo), woensdag en donderdag werken en dan lang weekend, want heb vrijdag en zaterdag bruiloft dus lekker vrij gevraagd!!
Die week daarop maandag 2e pinksterdag, dinsdag vrije dag, woensdag, donderdag en vrijdag werken en zaterdag weer vrij want dan ga ik naar Amsterdam, naar toppers in concert! Ga er alweer voor de 3e keer heen, jij wel eens geweest?? Is echt geweldige show joh!

Haha raad eens hoe zo'n auto ik had ? Een BMW ! We hadden hem niet weggedaan als het geen benzine was. Het was ook een super auto gewoon. Maar die nieuwe model BMW's zijn pas vanaf 2006 en die zijn nu nog te duur voor ons. En dat andere model, die had ik al dus ook zonde om geld aan te spenderen voor nieuwere maar zelfde model ?
Maar deze audi is super hoor !

Grappig allemaal he ?

Ow het moet niet gekker worden hoor!
Ik vind de BMW 1 erg mooi, maar is niet echt een gezinsauto he?! En inderdaad voor ons ook nog iets te hoog gegrepen! Vriendlief is erg jaloers op jullie auto hahaha! Die wil hij al zolang als wij een auto hebben zo ongeveer! is ie toevallig ook nog zwart? dan is het helemaal geweldig! wij wilden heel graag een zwarte maar konden geen vinden hier in de buurt en toen stond deze ineens te koop, een donker groene metallic ook errug mooi!

heb je t een beetje druk op je werk? wel handig dat je ondertussen kunt internetten hoor, dat kan bij mij niet....

Nee, daar ben ik nog nooit geweest. Mijn moeder gaat wel heen.
We gaan niet zo vaak weg, omdat we het door de weeks druk hebben luieren we vaak in het weekend. We zijn een poosje terug naar Youp van 't hek geweest. Dat was ook best wel gaaf om een keer mee te maken.

Dat zijn wel lekkere weekjes wat je hebt de komende  weekjes! Wij waren gisteren ook op de hobbel, hadden steeds het gevoel dat het maandag was! Haha dat is best lullig.

Liefs Yvonne

Ah Yoep van t Hek, daar ben ik niet zo van gecharmeerd, vind hem aardig grof, vriend (ga hem vanaf nu Marco noemen, is makkelijker, zo heet ie ook echt hoor!
vind m wel geweldig.... wij hebben echt niet dezelfde smaak qua cabaret, soms ligt hij helemaal in een deuk om iets wat ik echt stom vind en dan kijkt hij me zo aan van, waarom lach je niet en ik kijk hem aan van waarom lach je?
Het enige waar we allebei naa rkunnen kijken is de Lama's, alleen hij moet vaker lachen dan ik.....

Ik hou ook erg van luieren in het weekend hoor, sinds wij samenwonen ben ik best wel een huismus geworden.... stappen doen wij bijna nooit meer eigenlijk.... lekker op de bank hangen, hapje erbij, film kijken, wij allebei erg gek op films!
Vanavond gaan we samen Shark Tale kijken, heb je die al eens gezien? die is echt leuk joh, ik ben verliefd op Disney Films!

Terug
Bovenaan