Susanne, 25, kinderwens

mijn vriend is 26 maar kan best dat ze elkaar dan kennen! is hij ook op uiwisseling geweest met de opleiding naar cyprus?
jeetje ik hoop ook maar dat er geen bekenden zijn hier... ben nog niemand tegen gekomen in ieder geval! vind t ook wel grappig ook nog, dat we zo veel toevalligheden hebben!

weet eigenlijk niet meer wanneer marco diploma heeft gehaald... wel ergens rond dat jaar... maar die roy komt niet uit de plaats waar ik woon toch?? zal m straks es vragen of ie een roy kent van die opleiding.... is wel dezelfde opleiding!

maar dan weet je dus in ieder geval dat ze in duitsland mooie keukens hebben tegen goede prijzen!

Ja toevallig he, nee hij woont in  dorp gemeente Emmen. Ik had daar ook een hele mooie keuken uitgezocht!

Het scheelt inderdaad erg veel als je daar de keuken koopt. Ik wil nu graag een landelijke keuken met zo'n mooie lostaande fornuis met 8 kookpitten en spoeleiland.
Dat fornuis kunnen we via de zaak tegen inkoopprijs bestellen dus dat scheelt.

Nou heb m net even gevraagd, maar naam zegt hem zo niets.... mss van gezicht dat ie hem wel kent....

Wij hebben ook een beetje een landelijke keuken alleen geen kookeiland helaas, wil ik heel graag, maar is dit huis te klein voor! zo te horen wordt jullie huis behoorlijk groot of niet? is het vrijstaand eigenlijk??
hm jullie kunnen via de zaak dat krijgen, aha je vriend heeft een zaak in keukens? heb ik het nu goed?

Haha nee, anders hadden we de hele keuken daar wel uitgezocht! Maar het wordt ook geen kookeiland   maar we willen een spoeleiland, omdat dat fornuis er in komt. Ja het wordt een groot huis met grote kelder onder het hele huis. De bouwvergunning duurt ook zo lang 7 tot 8 maanden. Op die plek mag normaal een huis komen van 600 m3 en wij krijgen 800 m3 daarom  moet de tekening eerst ter goedkeuring naar de provincie en daarna pas naar de gemeente Maar ja waarom niet drie maanden langer wachten, we hebben al wel goedkeuring dat het mag dus dat scheelt al een hoop. Dus wij zijn lastig en wijken van de bestemmingspan af. Het wordt een vrijstaande woning.

ow ja daar heb je gelijk in, dan is het een elektrozaak zekers????
gaaf joh, zo'n groot huis! hoef je nooit weer te verhuizen! wij wonen in een rijtjeshuis met maar 2 slaapkamers, willen ooit wel groten hoor! maar waren allebei nog heel jong toen we gingen kopen en dit was ook echt een investering voor de toekomst, we hebben nu al een flinke overwaarde dus..... waren huizen die gesloopt zouden worden maar later toch verkocht werden... waren dus ware bouwvallen en omdat wij alles zelf hebben opgeknapt hebben wij daar flink op kunnen besparen! slim van ons he?! tja dat krijg je met zo'n handige vriend he?!

heb nog steeds geen idee waar jullie dan gaan wonen! wel in nl toch?

Terug
Bovenaan