Susanne, 25, kinderwens

Hey Suus,

Het is een donkergrijze metalic kleur (Dolfijngrijs zeggen ze).
Die kleur van jullie is ook mooi!

We schrijven een beetje door elkaar heen nu! haha zie je dat ook?
Die BMW 1 is ook erg mooi! We vonden de 320 station errug mooi, maar de prijs ook!
Dat is wel een beetje logisch, want ze zijn pas vanaf 2006 die modelletjes.

Liefs Yvonne

ja auto's vanaf 2006 zijn errug duur he?!
wij gaan flink sparen, willen ergens eind volgend jaar waarschijnlijk een andere kopen, dat wordt dan ook een station denk ik!

Hey ff wat anders: ik heb laatst het boek van Aukje van ginneken gekocht! die is leuk joh!
heb jij al boeken over zwangerschap gekocht? was hier laatst bij de boekhandel maar daar hadden ze niet echt wat bijzonders.....

Nee, heb nog geen boeken gekocht over zwangerschappen, maar ben nu nog veel aan de woonbladen omdat we nog gaan nieuw bouwen. Waar gaat dat boek van aukje van ginneken over dan ?   Ik mag graag lezen op onze luierdagen. En films kijken doen we ook veel net als jullie, donderdag zwartboek gekeken. Vind het een mooie film. Shark tale ken ik niet, maar lijkt me ook errug mooi.

Liefs Yvonne

Die gaat over haar ervaringen tijdens haar zwangerschap! was erg leuk geschreven, had m in 1 keer uit! ik lees zowiezo veel dus.....
Zwartboek heb ik nog niet gezien, wil ik nog wel, maar heb m nog niet....
Sharktale is vanavond op SBS om 2000 uur!

Woonmagazines las ik ook erg veel tijdens onze verbouwing! Hebben jullie alles al uitgezocht zoals keuken en badkamer enzo?

Oh dan gaan wij die ook kijken denk ik!   Wij hadden zwartboek geleend van kennissen, maar het is een leuke film. Ik kan de laatste avonden mijn ogen niet open houden ! Met die kies was ik minimaal 3 keer 's nachts wakker en dat twee weken lang! Die slaap ben ik aan het inhalen nu, ik vroeg mij al af waarom ik zo moe was, verdorie ik hoopte iets anders?! Mischien dat ik dat boek ook ga ophalen ben wel nieuwsgierig geworden.

was erg leuk boek vond ik, was ook maar 12,50 euro ofzo, niet zo duur in ieder geval.....
is je kies nu weer helemaal beter eigenlijk??
wie weet komt je vermoeidheid wel ergens anders van"? het zou kunnen toch? de RD zijn er nog niet!

duim duim duim!!

nou ik ga er nu echt ff vandoor, moet ff de stad in, bloemetje kopen voor mn opa en oma!
tot straks of morgen ofzo! vast wel snel in ieder geval!

doei doei, en laat ff weten wat je van shark tale vond als je m gaat kijken

X suus

Ik zal er de volgende keer aan denken als ik bij bruna ofzo ben . Dan neem ik hem mee.
Ja, ik hoop dat ik daar moe van wordt, ik heb nu een zeer rug onderin van het lange zitten(hoop ik niet) denk ik. Ik hoef niet zolang meer te wachten tot aan mijn NOD gelukkig. Ik heb wel liever dat als de RD komen ze ook gelijk maandag er zijn en niet meer overtijd lopen. Dat heb je hoop en dan komt het alsnog weer. ZO flauw !!

Nou duimer de duim !!!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan