Susanne, 25, kinderwens

dankje! zal er niet naar vragen... weet nog wel een plaatsje aan kanaal, maar volgens mij is dat niet in de buurt van klveen.... die ik bedoel begint met een z!
nou denk   dat je nu wel weg bent! tot maandag!

nu ben ik benieuwd of jij die dan ook kent, zijn wel van jouw leeftijd geloof ik!
hij heet wesley en zn vriendin ramona!
nu maar hopen dat zij hier niet zijn..................

Hoi hoi, het is nu zondag maar jij leest dit pas maandag, dus werkze vandaag!!
spreek je morgen misschien weer, is t mn vrije dag, zal ik wel weer hele dag achter de pc plakker hihii!

Nou hoop dat je RD er dan nog niet zijn!

Suus

Hallo Suus,

De RD zijn er nog niet, maar ik heb zaterdagavond en zondagmiddag ongi-krampen gehad. Ik verwacht ze dus wel vandaag of morgen. Toch wel vervelend zo afwachten. Zolang ze er nog niet zijn maak ik nog een kans!! Wanneer ze er morgenvroeg nog niet zijn test ik toch voor de zekerheid. Wie weet ... en anders op naar de volgende ronde!
Ik laat nog wel een paar berichtjes achter vandaag en we kletsen morgen sowieso verder.

Waar wij komen te wonen is niet echt in die plaats, maar het valt daar nog wel onder. Snap je? Ik ken hen niet, maar ik kom er ook niet vandaan. Wij vallen eigenlijk onder een ander dorpje dat later daaraan toegevoegd is. Het is in ieder geval aan de andere kant van de autoweg, die er langs gaat. Misschien dat je er een beetje bekend bent ? achter het industrie ?

Nou liefs Yvonne

Terug
Bovenaan