Susanne, 25, kinderwens

Hey Suus,

....hier nog niks te bekennen. Ben wel zenuwachtig geworden ondertussen. De ene keer denk ik dat het komt en de andere keer weet ik het niet meer zo goed.

Liefs Yvonne

Hoi hoi!

Dat is een leuke thuiskomer! Allemaal berichtjes voor moi!

OOOOOOOOOH de RD zijn er nog niet... hoop dat ze wegblijven, weet je dat ik hier gewoon helemaal in spannen zit voor jou!?
Nou weet nu niet precies waar je woont..... ken dat ene dorpje wel, maar kom er zelf eigenlijk nooit.... ik hoor nog wel een keer waar t nu precies is, als we niet meer zo anoniem hoeven te doen hihi!

Nou ik ga nu Grey's Anatomy kijken, ben ik verslaafd aan namleijk! Kijk je ook wel eens??
Hopelijk spreek ik je morgen, ben de hele dag weer vrij, en hoef niet zo veel schoon te maken dus zal wel de hele dag achter de pc plakken!
Alvast werkze morgen/vandaag als jij het leest!

x SUUS
IK BLIJF EN HOOR!!!!!

Hey Yvonne, goedemorgen!

Hoe is het nu met je? Al RD op komst of nog niet????
Hoop het niet...
Ik voel me een beetje raar vandaag, weet niet goed hoe ik het moet noemen... beetje pijn in de onderbuik, niet misselijk ofzo maar beetje tja soort van kramp ofzo... misschien dat ik dan nu mn ei heb? of voel je je dan maar heel even zo? had het gisteravond ook al een beetje en nu nog..... ach zal ook wel weer over gaan....

Hey Suus

De RD zijn er nog niet, maar de test gaf ook 'niet zwanger' vanmorgen. Ik verwacht ook gewoon dat de RD eraan komen hoor. Ik ben een beetje down nu, waarom kan ik nou niet gewoon zwanger worden ?

Ik denk dat het het wel je ei is wat je voelt, dat had ik toen ook twee dagen op zondag en maandag wat krampjes. Dus dan weet je wat je doen moet ?!!!!!!

Liefs Yvonne

He shit van die test.... je NOD was gister toch he?!
Heb je al wel het gevoel dan dat het eraan zit te komen???
Ik weet niet of het mn ei is, maar ga toch voor de zekerheid Marco vanavond maar even weer verleiden, arm jong, hij is al zo moe hiihhi.....

Hoi!

Wat leuk om te lezen dat er meer meiden van rond de 25 bezig zijn! In mijn omgeving zie ik alleen maar 30+ers die zwanger worden.

Ik ben zelf maar pas gestopt met de pil en we wachten ook eerst even een menstruatie af. Wanneer die is geweest gaan alle remmen los..

Terug
Bovenaan