quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-05-2007 13:28:19&apos

);
aj sorry daar kan ik je helemaal niet mee helpen, wat een rotwerk..... ik ben niet zo technisch! wat gezellig dat jullie in hetzelfde gebouw zitten, lopen jullie vaak even naar elkaar toe dan? of zien jullie elkaar dan thuis pas weer?
Marco werkt vlakbij ommen dus wel een eindje weg en dan moet hij elke maandag en donderdag in groningen naar school, dan is hij er rond half 11 savonds pas weer.... is minder leuk maar ja... is wel goed voor de portemonnee
en hij doet t nog hartstikke goed ook nog, ik en erg trots op mn lieverd hoor!
denk niet dat er hier bekenden zijn, volgens mij zijn er niet veel meiden uit drenthe hier.... tenminste niet op die topic waar komt iedereen vandaan... ja wel hebben eigenljk al wel behoorlijk wat prijsgegeven he?!
raymond en yvonne, dat klinkt leuk hoor!
hey hebben jullie eigenljk ook plannen om ooit te trouwen? ik wil wel heel graag, marco staat er geloof ik ook steeds positiever tegenover alleen het kost zoveel, dat kan nu nog ff niet... hij wil ook graag eerst een kindje en ik wou het eigenlijk andersom maar dat zal wel niet lukken... moeten nog aardig wat dingen in huis afmaken, dan de tuin nog.. gaan nog op vakantie, sparen voor de baby moet ook nog...
Haha, ja we hebben al heel wat prijsgegeven hier. Iedereen die hier kijkt en schrijft is zelf meestal ook bezig, dus zullen ze het wel niet van de daken schreeuwen als ze je kennen neem ik aan!
Ik wil wel heel graag trouwen ja, maar we hebben eerst nog een huisje te bouwen. Toevallig hebben we het er vorige week nog over gehad. Zijn zus vroeg of wij niet wilden trouwen en hij zo eerlijk als hij is 'daar heb ik nog niet aan gedacht'.
Heel lief toen we thuis waren zei hij 'moet ik jou dan ten huwelijk vragen ?' Ik zei 'ja maar dan moet je wel op je knieën voor mij'. Toen zei hij 'Nee, dat doen we niet zo ik vraag je wel onverwachts op de Eifeltoren in Parijs of zo, in ieder geval als je het niet verwacht'. Wat lief he? We zijn er wel over eens dat we eerst ons huisje klaar willen hebben enzo.
Het is wel zo dat je altijd dingen blijft houden, die je eerst zou willen doen voordat.... je gaat trouwen, .....kinderen krijgen etc. etc. Dus daarom proberen we nu zwanger te worden, ook al hebben we ons huisje nog niet af. Ik denk ook wel dat we het nu beiden te druk hebben, stress etc. en dan duurt het een beetje langer zeggen ze voordat het lukt. We zijn beiden begin Maart gestopt met roken en dat scheelt al een hoop! En ik vind het heel knap van mijn mannetje en ik ben ook heel trots op hem dat het gelukt is. Hij rookte 'zware van nelle', en is er helemaal vanaf!! Ik rookte veel minder dan hij en ook gewoon marlboro light. Maar goed, we zijn helemaal gestopt!!!
Wat knap zeg dat Marco nog naar school gaat, hij gaat zeker naar Deltion College in Zwolle ? Als je de kans krijgt om door te leren moet je dat aanpakken als je het kunt. Dat is altijd goed voor de portemonnee en staat goed op je cv!
We zien elkaar overdag veel, want dat komt door het werk. Ik doe de administratie van hen bedrijven namelijk ook. Ik eet daar en ga soms even een bakkie koffie drinken. Gaat heel goed hoor, we gaan samen naar huis(1 auto nu ja).
Ik heb een nieuw besturingsprogramma Windows Vista op mijn nieuwe notebook. Het blijkt dat mijn softwareprogramma's niet goed werken in dit pakket! Leuk he van Windows om een keer in de 5 jaar met een nieuw besturingsprogramma te komen ? Ik heb de probleem neergelegd bij mijn softwareleverancier! Ik ben al een week aan de gang om alles over te zetten, maar stuit steeds op problemen met Vista! Bah heel vervelend en ik zou blij zijn als alles weer normaal werkt.
Liefs Yvonne