Susanne, 25, kinderwens

Hallo!

Ik ben 24 jaar en zit in mijn eerste ronde voor mijn tweede kindje. Ik heb al een zoontje van 3,5 jaar. Mijn zoontje was niet gepland, dus dit is de eerste keer dat we er echt bewust voor kiezen en mijn man en ik vinden het wel heel spannend. Wel ontzettend leuk om dit "molentje" te zitten.

Ik ben al 4 keer zelf ongesteld geworden na gestopt te zijn met de pil in januari. Elke keer na iets van 35 dagen.Heel regelmatig. Zelf heb ik het vermoeden dat het gelijk deze eerste ronde raak zal zijn, maar goed we gaan het zien.
Wel erg leuk.

Hoe gaat het bij jullie allemaal?
Groetjes Gerrie.

hey gerrie,

heb net een berichtje achter gelaten voor je op een andere topic!
ik ben ook 24, word zondag 25 en heb al 8 en half jaar een relatie met marco, en wonen nu bijna een jaar samen in ons eigen huisje!
ben eind maart gestopt met de pil en hebben toen eerst 1 menstruatie afgewacht zonder pil, deze kwam pas na 39 dagen en nu zitten wij dus ook in de 1e ronde, alleen wij gaan voor ons 1e kindje! denk dat ik nu zo ongeveer voor mn vruchtbare dagen zit want voel me een beetje raar, alsof ik ongesteld moet worden een beetje.... dus dat wordt flink klussen voor ons de komende dagen!
bij jullie was het vorige keer ook in 1x raak? ben jaloers hoor, dat wil ik ook wel, maar ja die kans ik natuurlijk niet erg groot....
is het een jongetje of een meisje?

Liefs Suus

Hey Suus,

We werken tot vijf of zes uur normaal. Dan een 20 minuten naar huis rijden. We wonen tijdelijk in een huis een straat achter Koers en Wegkamp. Soms hebben we z'on honger dat we eerst een broodje pakken, maar dan gaan we eten koken. Ik heb het voorrecht dat mijn mannetje ook graag kookt, dat schhelt een hoop. We eten laat zeven of acht uur. Soms gaan we ook even snel eten bij 'kiek in de pan' in Twist. Ken je dat ? Op donderdagavond blijven we hier ook, dan halen we wat. Alleen nu met zomerdag zijn we gesloten op donderdagavond, dat scheelt wel.

Hey ik hoop niet dat je buikgriep krijgt, want dat gaat bij ons rond en zondag was je toch in hier in de buurt geweest ? Het lijkt me nog een beetje vroeg voor innesstelingsklachten? Ik weet het niet zo heel goed.

.......en nog steeds geen RD hier ! Waarschijnlijk heb ik mijn ei niet gevoelt toen op zondag en maandag 6/7 mei. De vorige ongi begon 25 april, dus zit nu op dag 27 van mijn cyclus. Ik was toen opeens twee dagen overtijd (normaal NOD 23 april), terwijl mijn cyclus altijd 28 dagen was geweest. Ik dacht dat ik het zelf opgehouden had omdat het naar 2,5 dagen ook al weer over was. Toen ik mijn ei op 6/7 mei voelde dacht ik gewoon in mijn oude cyclus te zitten, maar dat is dus blijkbaar niet zo.
Lastig zo allemaal he? We zullen nog maar weer afwachten, ik heb wel ongi-gevoel nu.

Je weet het nooit misschien vraagt hij je wel heel romantisch ten huwelijk! Mannen kunnen je heel erg verrassen!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-05-2007 16:46:51'));

Hey Suus,

We werken tot vijf of zes uur normaal. Dan een 20 minuten naar huis rijden. We wonen tijdelijk in een huis een straat achter Koers en Wegkamp. Soms hebben we z'on honger dat we eerst een broodje pakken, maar dan gaan we eten koken. Ik heb het voorrecht dat mijn mannetje ook graag kookt, dat schhelt een hoop. We eten laat zeven of acht uur. Soms gaan we ook even snel eten bij 'kiek in de pan' in Twist. Ken je dat ? Op donderdagavond blijven we hier ook, dan halen we wat. Alleen nu met zomerdag zijn we gesloten op donderdagavond, dat scheelt wel.

Hey ik hoop niet dat je buikgriep krijgt, want dat gaat bij ons rond en zondag was je toch in hier in de buurt geweest ? Het lijkt me nog een beetje vroeg voor innesstelingsklachten? Ik weet het niet zo heel goed.

.......en nog steeds geen RD hier ! Waarschijnlijk heb ik mijn ei niet gevoelt toen op zondag en maandag 6/7 mei. De vorige ongi begon 25 april, dus zit nu op dag 27 van mijn cyclus. Ik was toen opeens twee dagen overtijd (normaal NOD 23 april), terwijl mijn cyclus altijd 28 dagen was geweest. Ik dacht dat ik het zelf opgehouden had omdat het naar 2,5 dagen ook al weer over was. Toen ik mijn ei op 6/7 mei voelde dacht ik gewoon in mijn oude cyclus te zitten, maar dat is dus blijkbaar niet zo.
Lastig zo allemaal he? We zullen nog maar weer afwachten, ik heb wel ongi-gevoel nu.

Je weet het nooit misschien vraagt hij je wel heel romantisch ten huwelijk! Mannen kunnen je heel erg verrassen!

Neeeeh, krijg vast geen buikgriep, dat heb ik nog nooit gehad joh, heb ook nooit griep of verkoudheid, ben eigenlijk nooit ziek, heb een vrij sterke maag en een goed weerstand! haha
misschien heb ik nu wel mn ei.. ik voel me wel vaker zo nu er aan terugdenk, dus misschien is dat het wel.
Gelukkig vinden jullie koken allebei leuk! Ik vind het hartstikke leuk om te doen, dus doe het ook meestal, behalve op vrijdag dan is marco eerder thuis, maar die vind het niet zo veel aan, dus meestal is het dan gebakken aardappen met sla haha! maandag en donderdag eet ik altijd alleen omdat marco dan naar school moet, en woensdag eet ik op het werk en marco dus alleen saai he zo.... dinsdag kook ik dan een grote pan vol zodat hij dat woensdag alleen maar hoeft op te warmen!
verwend is ie he?! ach hij heeft het verdiend hoor!

nog geen rd dus.... maar jij hebt dus een korte cyclus... hoop voor je dat ze wegblijven hoor!
nou ik ga nu maar eens stoppen, marco komt er nu net aan dus gaan ff eten, en dan straks ff klussen haha als ie zin heeft tenminste!!

nou werkze nog ff en tot snel!

X suus

Ja, dan moet het je ei wel zijn wat je voelt. Het is maar net hoe de situatie is met koken en hoe het het beste uitkomt toch ? Dat is voor iedereen anders.

Ik ga ervandoor naar mijn maannetje en jullie veel klusplezier!!! Want in mei hebben de meesten een goed ei!! Wat zijn er veel zwanger deze ronde he ?

Liefs Yvonne

Zijn er echt super veel zwanger inderdaad, het wordt straks nog rustig hier op het forum!
Nou hoop dat t mn ei is... heb marco al ff lekker gemaakt, hebben t eten al op! marco moest nog ff snel weg maar als ie dr weer is heb ik een verrassing voor m....
hebben vanavond ook nog verjaardag... vind ik niets aan door de week!
nou spreek je snel weer en hou me op de hoogte van de rd!!

Liefs Suus

Terug
Bovenaan