Susanne, 25, kinderwens

Hey Suus,

Nou de RD zijn er hoor!! Ben vanmorgen wakker geworden van de ongikrampen, zeer pijnlijk zijn die bij mij! Maar mijn baaldag had ik gister al, dus gaan we nu verder naar klusronde  nr. 8!! Mijn volgende NOD is 20 juni. Ik heb een cyclus van 27 dagen i.p.v. 28 dagen. Ik rekende stom als ik was mijn ongidag bij de oude en nieuwe cyclus!!!
De laatste vier rondes was mijn cyclus 27-27-29-27. Dus ben ik nu weer uitgegaan van 27 dagen. Korte cyclus heb ik he ? Mijn zus heeft dat ook 26 dagen!

Nou heb je een mooie verjaardag gehad gister ? Ik vind dat ook nooit wat aan zo'n verjaardag door de week!

Goed dat je je vriendje nog hebt weten te strikken gister! Dat vergroot alleen maar de kans! Raar he dat het bij de een welk direct raak is en bij de nader niet ?

Liefs Yvonne

Hoi Suusle,

Ja dat was, als je het nu op deze manier bekijkt, toen wel boffen dat het in één keer raak was.
Maar toen was het niet gepland, dus ja dan ben je daar niet zo mee bezig. Je zit er niet op te wachten zoals nu.

Ik reken echt helemaal mijn vruchtbare dagen uit zeg maar. Ik weet nu bijvoorbeeld, uitgaande van een cyclus van 35 dagen weer, dat mijn vruchtbare dagen 2 juni beginnen en op 5 juni zou ik dan mijn eisprong moeten hebben.
Voor de zekerheid klussen we dan gewoon anderhalve week even flink op die dagen, voor het geval mijn cyclus opeens korter of langer is.
Hahahaha, misschien niet echt meer spontaan, maar ja uiteindelijk wil je toch het liefst gewoon zwanger worden he?
Daar draait het om.

De vorige keer was ik wel heel misselijk tot de vijfde maand, elke ochtend tot 11.00 uur kon ik niks. Dat was echt balen. Hoop dat het deze keer dan wat minder is.

Hoe gaat het nu bij jou?
Hopen dat het voor ons allebei raak is deze eerste ronde.

Groetjes Gerrie.

Hallo Gerrie,

Wat een leuke naam heeft je zoontje! Als ik het goed gelezen heb jij je NOD 19 juni ?
Mijn volgende NOD is op 20 juni mijn cyclus is heel kort 27 dagen en vanmorgen zijn de RD gearriveerd. Gisteren heb ik even flink lopen balen en ik was best wel teleurgesteld! Maar nu gaan we  gewoon naar  ronde 8 en klussen gewoon door!!

Ik ben zelf 27, mijn mannetje 26 en we gaan naar ronde 8 voor ons eerste wondertje!

Liefs Yvonne

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-05-2007 10:12:13'));

Hey Suus,

Nou de RD zijn er hoor!! Ben vanmorgen wakker geworden van de ongikrampen, zeer pijnlijk zijn die bij mij! Maar mijn baaldag had ik gister al, dus gaan we nu verder naar klusronde  nr. 8!! Mijn volgende NOD is 20 juni. Ik heb een cyclus van 27 dagen i.p.v. 28 dagen. Ik rekende stom als ik was mijn ongidag bij de oude en nieuwe cyclus!!!
De laatste vier rondes was mijn cyclus 27-27-29-27. Dus ben ik nu weer uitgegaan van 27 dagen. Korte cyclus heb ik he ? Mijn zus heeft dat ook 26 dagen!

Nou heb je een mooie verjaardag gehad gister ? Ik vind dat ook nooit wat aan zo'n verjaardag door de week!

Goed dat je je vriendje nog hebt weten te strikken gister! Dat vergroot alleen maar de kans! Raar he dat het bij de een welk direct raak is en bij de nader niet ?

Liefs Yvonne

Hey goedemorgen!

Wat shit dat ze er zijn! Maar weet je, die korte cyclus van jou heeft wel voordelen, je hoeft minder lang te wachten tot je NOD en jij hebt ook eerder weer je vruchtbare dagen! Als die van mij nu weer zo lang duurt, moet ik steeds heel lang wachten!
Ik voel me nog steeds niet zo lekker, last van de maag, maar niet misselijk, gewoon steeds krampen en borrelen enzo... kan t niet zo uitleggen... was dus vast niet mn ei, maar voor de zekerheid maar wel geklust! ik heb de datum opgeschreven, want als ik dan over 2 weken wel ongi wordt... weet ik dus nu hoe het voelt!

Verjaardag dinsdag was wel leuk, maar hebben t maar niet al te laat gemaakt, woensdag weer de hele dag werken! Ben om half 8 naar huis gegaan, want gingen gister nog ff naar opa en oma koffie drinken, want gister waren ze dus officiel 55 jaar getrouwd... dus vandaar dat ik hier gister ook niet was, ben amper thuis geweest haha!
nou vandaag nog ff tot 5 uur werken en dan begint voor mij het weekend al, morgen vrij, want heb bruiloft! maandag 1e pinksterdag, dus ook vrij en dinsdags altijd vrij, dus heb bijna een week vrij joh heerlijk! zal hier wel veel te vinden zijn denk ik

Ja het is echt ongelovelijk hoeveel er zwanger zijn, en volgens mij zijn er gister nog een paar bij gekomen of niet?   heb nog niet verder gelezen, wou eerst ff hier naar toe.. maar zoveel tijd heb ik nu ook niet, moet om 8 uur weer beginnen, half 8 op de fiets! Goed he, ga lekker fietsen, is ook niet zo ver hoor!

Nou werkze vandaag en ik hoop dat t in ronde 8 raak is voor jullie! Zou leuk zijn als we tegelijk zwanger zouden zijn.... kunnen we mooi elkaar op de hoogte houden enzo!!
Nou ik ga,
X Suus

Hoi Yvonne,

Bedankt! We krijgen veel te horen dat het een mooie en bijzondere naam is. Dat hadden we zelf eigenlijk helemaal niet zo in de gaten toen we de naam uitkozen. Maar wel leuk.

Vind het leuk dat we binnenkort weer opnieuw een naampje uit mogen kiezen.

Ik heb inderdaad mijn NOD op 19 juni. Nog een paar dagen, dan beginnen mijn vruchtbare dagen. Ik vind het zó spannend!!

Ik heb af en toe nog wel eens zoiets van: wil ik het wel echt enz.
Van die "lastminute-twijfels". Soms droom ik ook dat ik hoogzwanger ben en dat ik me dan tóch nog bedenk weet je wel? Heel naar is dat.
Maar ja het is ook nogal een stap he? Dus misschien wel logisch dat ik af en toe even een beetje angstig wordt.

Hoop dat het voor ons allebei snel raak zal zijn!!

Succes in ieder geval!
Groetjes Gerrie.

Hey Suus,

Ja het is wel lekker zo'n korte cyclus! Maar ik had liever een langere als ik sneller zwanger zou zijn!
Ik heb vanaf gister dat de RD er zijn zo'n pijn onderin mijn buik, zo raar heb ik normaal niet. Alleen van tevoren en als de RD echt zijn doorgebroken is het weg. En twee keer een hele pijnlijke steek rechtsonder bij mijn eierstokken? Kan dat ? Heb jij hier ook wel eens last van ? Ik heb nu ook nog angst dat er iets niet goed zit ?

Ik denk dat je toch een beetje last heb van die buikgriep. Ik ben zelf ook nog misselijk, borrelende maag etc. Dus kunnen we elkaar de hand schudden! Lastig is het als je niet weet of het je ei is geweest he ? Het is wel goed dat je het opschrijft dan kun je later vergelijken. Maar is het dan zo dat je ei altijd 14 dagen voor je ongi/NOD is ? Volgens mij alleen bij een cyclus van 28 dagen toch ? Ik vind het maar wat lastig zo! We klussen toch nog steeds dagelijks, niet verplicht want we vinden  het zo  veel fijner. Ik hou mijn temperatuur niet bij, maar zal het vanaf volgende week toch misschien proberen met een gewone thermometer.

Hey wat fijn om bijna een week vrij te zijn zeg ! Ik moet waarschijnlijk zaterdag nog, maar dan zit ik waarschijnlijk vaak op dit forum! Dat scheelt wel omdat we in dtsl geen internet hebben. Dat mis ik wel zo kan ik s 'avonds niet eens een keer kijken ! Zondag ben jij jarig he ? Kun je boodschappen halen etc.etc. ik vind eigen verjaardagen niet zo geweldig zoveel rompslomp! Maar je hebt maandag/dinsdag wel lekker vrij, dan maakt het ook niet zoveel uit he? Bij Raymond vorige week hadden we ook Hemelvaart de volgende dag en dan is het wel leuk. Weet je al wat voor cadeautje je krijgt ?

Ik ga weer lekker aan het werk, vanmorgen moest ik om half negen bij notaris zijn pffft ben niet gewend om al om 7.00 op te staan! Ik weet het, ik ben daarin verwend, maar we werken dan ook 6 dagen in de week, we staan s 'nachts en in het weekend  paraat voor  ons transportbedrijf en werken meestal van 9.00 tot 18.00 ! Dus als je dat weet dan valt het wel mee he ? Misschien dat als we het iets rustiger aan doen dat ik wel sneller zwanger wordt, maar het is even niet anders.

Nou ik denk ook dat we het maar andersom gaan doen ! Jij wordt dus eerst zwanger en bedwelmd mij met glitters zodat ik niet anders kan dan ook zwanger zijn! Goed idee he? Ik vind dat een goede oplossing! En als we allebei tegelijk zwanger zijn gaan we samen op zwangerschapsgymnastiek in schoonebeek of zo ! Ligt ertussen in ongeveer denk ik!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan