Susanne, 25, kinderwens

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-05-2007 09:33:59'));

Hoi Yvonne,

Bedankt! We krijgen veel te horen dat het een mooie en bijzondere naam is. Dat hadden we zelf eigenlijk helemaal niet zo in de gaten toen we de naam uitkozen. Maar wel leuk.

Vind het leuk dat we binnenkort weer opnieuw een naampje uit mogen kiezen.

Ik heb inderdaad mijn NOD op 19 juni. Nog een paar dagen, dan beginnen mijn vruchtbare dagen. Ik vind het zó spannend!!

Ik heb af en toe nog wel eens zoiets van: wil ik het wel echt enz.
Van die "lastminute-twijfels". Soms droom ik ook dat ik hoogzwanger ben en dat ik me dan tóch nog bedenk weet je wel? Heel naar is dat.
Maar ja het is ook nogal een stap he? Dus misschien wel logisch dat ik af en toe even een beetje angstig wordt.

Hoop dat het voor ons allebei snel raak zal zijn!!

Succes in ieder geval!
Groetjes Gerrie.

Hallo Gerrie,

Ik denk dat het wel normaal is hoor dat je twijfelt, dat hoor ik wel van meer. Ik zelf heb er eigenlijk nog niet een keer over getwijfeld. Maar dat zegt niks hoor ! Dat zit ook in je karakter denk ik, de een twijfelt meer over bepaalde zaken dan een ander. En daarbij komt ook dat de een meer overwegingen moet maken dan een ander.

Ik vind bijzondere namen wel vaak leuker. Ik heb eigenlijk nog niet echt over namen nagedacht, maar op dit forum zijn er wel vaker meiden mee bezig. Ik vind amerikaanse namen leuk. Meidennamen vind iets moeilijker. Ik hoop eerst zwanger te worden en dan volop naampjes bedenken. En daar kijk ik dan wel naar uit

Ik hoop dat het voor ons beiden raak zal zijn !!!
Succes!!!

Liefs Yvonne

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-05-2007 11:28:03'));

Hey Suus,

Ja het is wel lekker zo'n korte cyclus! Maar ik had liever een langere als ik sneller zwanger zou zijn!
Ik heb vanaf gister dat de RD er zijn zo'n pijn onderin mijn buik, zo raar heb ik normaal niet. Alleen van tevoren en als de RD echt zijn doorgebroken is het weg. En twee keer een hele pijnlijke steek rechtsonder bij mijn eierstokken? Kan dat ? Heb jij hier ook wel eens last van ? Ik heb nu ook nog angst dat er iets niet goed zit ?

Ik denk dat je toch een beetje last heb van die buikgriep. Ik ben zelf ook nog misselijk, borrelende maag etc. Dus kunnen we elkaar de hand schudden! Lastig is het als je niet weet of het je ei is geweest he ? Het is wel goed dat je het opschrijft dan kun je later vergelijken. Maar is het dan zo dat je ei altijd 14 dagen voor je ongi/NOD is ? Volgens mij alleen bij een cyclus van 28 dagen toch ? Ik vind het maar wat lastig zo! We klussen toch nog steeds dagelijks, niet verplicht want we vinden  het zo  veel fijner. Ik hou mijn temperatuur niet bij, maar zal het vanaf volgende week toch misschien proberen met een gewone thermometer.

Hey wat fijn om bijna een week vrij te zijn zeg ! Ik moet waarschijnlijk zaterdag nog, maar dan zit ik waarschijnlijk vaak op dit forum! Dat scheelt wel omdat we in dtsl geen internet hebben. Dat mis ik wel zo kan ik s 'avonds niet eens een keer kijken ! Zondag ben jij jarig he ? Kun je boodschappen halen etc.etc. ik vind eigen verjaardagen niet zo geweldig zoveel rompslomp! Maar je hebt maandag/dinsdag wel lekker vrij, dan maakt het ook niet zoveel uit he? Bij Raymond vorige week hadden we ook Hemelvaart de volgende dag en dan is het wel leuk. Weet je al wat voor cadeautje je krijgt ?

Ik ga weer lekker aan het werk, vanmorgen moest ik om half negen bij notaris zijn pffft ben niet gewend om al om 7.00 op te staan! Ik weet het, ik ben daarin verwend, maar we werken dan ook 6 dagen in de week, we staan s 'nachts en in het weekend  paraat voor  ons transportbedrijf en werken meestal van 9.00 tot 18.00 ! Dus als je dat weet dan valt het wel mee he ? Misschien dat als we het iets rustiger aan doen dat ik wel sneller zwanger wordt, maar het is even niet anders.

Nou ik denk ook dat we het maar andersom gaan doen ! Jij wordt dus eerst zwanger en bedwelmd mij met glitters zodat ik niet anders kan dan ook zwanger zijn! Goed idee he? Ik vind dat een goede oplossing! En als we allebei tegelijk zwanger zijn gaan we samen op zwangerschapsgymnastiek in schoonebeek of zo ! Ligt ertussen in ongeveer denk ik!

Liefs Yvonne

Hoi hoi,

Nou geloof dat ik me vandaag weer goed voel, niet meer zo'n raar gevoel in mn maag, kan alleen niet zo heel veel meer eten, ben zo vol.. maar dat is niet erg!
Tja die stekende pijnen heb ik ook voor ik ongi moet worden en de eerste 2 dagen ongeveer ook nog wel... ik heb zowiezo altijd erg last voor en tijdens mn ongi....
Er is vast niets aan de hand hoor...

Ik had begrepen dat je altijd 2 weken na je ei ongesteld word.... maar ik weet het ook niet zo goed hoor!
Wij klussen om de dag... ook niet verplicht gelukkig.... eerst had Marco het idee dat ie moest presteren zeg maar en toen wou het even niet... toen heb ik m ff een paar dagen gelaten en toen kwam ie vanzelf weer bij mij....

Ik sta altijd om kwart voor 7 op als ik moet werken, maar dit gaat me ook niet zo makkelijk af hoor! Werk ook tot 1800 uur, dat vind ik best laat maar ja ik ben er aan gewend! Alleen op donderdag ben ik om 1700 vrij, heerlijk vind ik dat!

Ja dat is een deal, samen zwangerschapsgymmen!
En ook naar de prenatal en babypark enzo! haha, heb namelijk niemand in vriendenkring of kennissen waar ik dat mee zou kunnen delen!
Ga duimen voor de volgende ronde!

Nou ga nu lekker patatjes eten, mn zusje is bij mij en die wil altijd patatjes   eten hier! heb ik al lang niet meer gehad dus ga er extra van genieten!

Nou spreek je snel weer en hoop dat je niet te veel last meer hebt van je ongi!
Doei doei!
X Suus

Hey Yvonne,

Ben je vandaag aan het werk? Ik heb heerlijk lang weekend nu! Vanmiddag even met mn moeder naar Erica, haar jongste broertje trouwt vandaag en we gaan even samen naar het gemeentehuis, hebben morgenavond feest!
Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?

Liefs Suus

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-05-2007 12:00:09'));

Hey Yvonne,

Ben je vandaag aan het werk? Ik heb heerlijk lang weekend nu! Vanmiddag even met mn moeder naar Erica, haar jongste broertje trouwt vandaag en we gaan even samen naar het gemeentehuis, hebben morgenavond feest!
Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?

Liefs Suus

Hey Suus,

Ja, ik ben vandaag aan het werk, morgen ook nog. We gaan vanmiddag eerder naar huis tegen een uur of 3. We zijn vannacht eruit geweest, want er waren een paar problemen bij het transport. We vervoeren brood en er is iets misgegaan bij de productie van de bakkerij zodat alles later klaar was. Dan hebben de supermarkten het brood te laat binnen. Er moesten dus extra vrachtauto's ingezet worden. Ik moest vanmorgen naar de tandarts en moest de auto hebben daarom was ik er vannacht ook uit. Moest Raymond wegbrengen en toen ik er weer was bleken er nog spullen in de kofferbak te liggen en kon ik weer fijn heen tuffen pppffffff. Dan is een snelle auto wel fijn, een vrachtauto ging al voor me aan de kant op een invoegstrook !?! We lagen er om half een in omdat er extra dingen geregeld moesten worden voor vannacht en om half drie er weer uit en al met al lag ik er om kwart over vier weer in en om 8 uur vanmorgen er weer uit! Niet zo lekker dus, maar ja gaan we straks fijn iets eerder naar huis.

Wat leuk ja dat hij gaat trouwen! Woont hij in Erica ? Mijn moeder komt er oorspronkelijk vandaan. Waar hebben jullie morgenavond feest dan ?

Ja goed idee he ? Als we samen zwanger zijn gaan we gezellig samen dingetjes doen! Lijkt me erg gezellig om samen dingetjes te doen! En nou maar duimen dat we ongeveer tegelijk zwanger zijn !

Liefs Yvonne

Ow jeetje wat een gebroken nacht zeg.... dan kun je er maar beter wat eerder mee stoppen inderdaad vanmiddag! Vermoeiend....Maar eh, ik ben helemaal in de war, werk je op het kantoor van een bakkerij ofzo? en jullie leveren aan supermarkten?!

Hey hoe oud is jouw moeder? Want mijn moeder komt er ook vandaan, misschien kennen die elkaar wel haha! Zo groot is Erica niet he?! Mijn oma woont er ook nog steeds en een paar ooms ook!
Feest is in cafe de Spot, ken je dat? zit daar aan het kanaal bij de brug geloof ik!

...Oh en ik ben blij dat het niet abnormaal is dat je pijn hebt bij je ongi! Ik heb iedere keer van die flinke steken. Nou gelukkig is het bij mij maar twee dagen flink en daarna bijna niks meer! Dat scheelt wel het is nu haast alweer over!

Misschien heb je toch wel iets meer last van je ei gehad deze maand! Het zou wel kunnen denk ik. Ik heb gelezen dat veel meiden last hebben van hen buik, maar ik denk zelf dat de helft gewoon buikgriep heeft. Ik hoop het niet voor ze, maar ik vrees er voor!

Mijn ei is er dan ongeveer 5 juni als ik uitga van 14 dagen voor je NOD(20 juni NOD). Dan moet je 20 juni niet meetellen toch, want dat is normaal weer de eerste dag van je nieuwe cyclus ?

Nou veel plezier vanmiddag !!

Liefs Yvonne

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-05-2007 12:39:23'));

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-05-2007 12:00:09'));

Ja goed idee he ? Als we samen zwanger zijn gaan we gezellig samen dingetjes doen! Lijkt me erg gezellig om samen dingetjes te doen! En nou maar duimen dat we ongeveer tegelijk zwanger zijn !

Hey heb jij eigenlijk vrienden of familie die er ook mee bezig zijn? Ik niet namelijk, denk dat ik de enige ben ik de vriendengroep en met mn neefjes en nichtjes heb ik eigenlijk niet zo veel contact... dus kan niet lekker samen met een vriendin ofzo gaan babyshoppen....
Toch leuk dat jij hier in de buurt woont hoor! Hey hoe is het eigenlijk met babyspullen in Duitsland? Is het daar goedkoper? Veel dingen zijn daar altijd goedkoper, ben benieuwd of dat ook voor babyspullen geld? Of heb je daar nog niet naar gekeken?

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-05-2007 12:43:59'));

Ow jeetje wat een gebroken nacht zeg.... dan kun je er maar beter wat eerder mee stoppen inderdaad vanmiddag! Vermoeiend....Maar eh, ik ben helemaal in de war, werk je op het kantoor van een bakkerij ofzo? en jullie leveren aan supermarkten?!

Hey hoe oud is jouw moeder? Want mijn moeder komt er ook vandaan, misschien kennen die elkaar wel haha! Zo groot is Erica niet he?! Mijn oma woont er ook nog steeds en een paar ooms ook!
Feest is in cafe de Spot, ken je dat? zit daar aan het kanaal bij de brug geloof ik!

Ja een gebroken nacht is best wel zwaar, ik kan er niet goed over! Mijn moeder woonde aan de verlengde vaart en heet van meisjesnaam Kiewiet. Ze heeft nog 3 zussen. Ze is nu 53 jaar.Ik weet welk cafe dat is. Mijn ouders hebben ook in Erica trouwfeest gegeven, maar dat zaaltje bestaat niet meer. Hoe heet jouw moeder ?
Zou toevallig wezen als ze elkaar kennen zeg! Leuk haha

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan