Susanne, 25, kinderwens

Hey heb jij eigenlijk vrienden of familie die er ook mee bezig zijn? Ik niet namelijk, denk dat ik de enige ben ik de vriendengroep en met mn neefjes en nichtjes heb ik eigenlijk niet zo veel contact... dus kan niet lekker samen met een vriendin ofzo gaan babyshoppen....
Toch leuk dat jij hier in de buurt woont hoor! Hey hoe is het eigenlijk met babyspullen in Duitsland? Is het daar goedkoper? Veel dingen zijn daar altijd goedkoper, ben benieuwd of dat ook voor babyspullen geld? Of heb je daar nog niet naar gekeken?

Ja mijn zus is ook bezig, maar haar vriend heeft een ziekte waardoor hij medicijnen slikt. Deze zijn vervangen door andere, zodat ze weer kunnen proberen zwanger te worden. Het zal wel moeilijker worden voor hen, dus dat is nog afwachten. Ze hebben al wel een jongetje van 2. Verder is niemand die ik ken ermee bezig en vriendinnen van mij hebben al een kleintje en waarschijnlijk nog niet met een 2e bezig.

In Duitsland heb ik nog niet gekeken, maar ik hou niet zo erg van dat duitse. Ze zullen wel goed zijn, maar het is net of ze een beetje achterblijven. Kleding, fietsen e.d. Het is allemaal een beetje achterhaald. Wel nieuw maar niet gemoderniseerd zeg maar. Ik geef wel toe dat dat niet overal mee is, ik weet niet of dit ook geldt voor babyspulletjes hoor. Maar als ik zwanger ben zou ik wel gaan kijken, want in de portemonee kan het wel schelen.

Wist je dat het niet uitmaakt als je boodschappen doet in Nederland of Duitsland! Stom he ik dacht altijd dat het in dtsl goedkoper was, maar het is niet zo!

Liefs Yvonne

Mijn moeder heet van meisjesnaam Wijnands en is net 50 geworden, kan dan best zijn de broer die net iets ouder is als mijn mams bij jouw moeder in de klas heeft gezeten...moet ik even denken welke dat is... ze heeft namelijk 8 broers en zussen... Ik denk dat dat Gerard Wijnands is, die is getrouwd met Roelie en hebben 2 zoons Richard en Jeroen, die zijn een jaar of 28 en 26 denk ik... Mijn oma woont trouwens aan de Kerkweg....

Goh zou wel toevallig zijn he/!
Ja zo'n gebroken nacht kan ik ook heel slecht tegen, ben een dikke slaapkop hoor! Dus dan lig je vanavond vast vroeg in bed?!

Ow ik dacht idd ook dat het Duitsland goedkoper was met boodschappen! Ja klopt wel, de Duitse mode hou ik ook niet zo van.... is zo ja hoe zeg je dat... Duits! Niet echt hip zeg maar... maar weet ook niet hoe dat voor bijvoorbeeld babymeubeltjes is... mss zijn die wel heel mooi! Zal eens een keer op internet kijken!
Als het scheelt voor de portemonnee is dat mooi meegenomen... kost al genoeg geld

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-05-2007 13:01:38'));

Mijn moeder heet van meisjesnaam Wijnands en is net 50 geworden, kan dan best zijn de broer die net iets ouder is als mijn mams bij jouw moeder in de klas heeft gezeten...moet ik even denken welke dat is... ze heeft namelijk 8 broers en zussen... Ik denk dat dat Gerard Wijnands is, die is getrouwd met Roelie en hebben 2 zoons Richard en Jeroen, die zijn een jaar of 28 en 26 denk ik... Mijn oma woont trouwens aan de Kerkweg....

Goh zou wel toevallig zijn he/!
Ja zo'n gebroken nacht kan ik ook heel slecht tegen, ben een dikke slaapkop hoor! Dus dan lig je vanavond vast vroeg in bed?!

Mijn tante, mijn ma en zij zijn kop en kont, is ook net 50 geworden. Misschien heeft ze bij je moeder in de klas gezeten ? Zij heet Trientje. Mijn vader is ook jonger (ik en Raymond) dan mijn ma, hij is 51 maar komt niet uit Erica. Waar hij heeft gewoont, die huizen zijn al heel lang geleden afgebroken, gaan wij weer dichtbij bouwen.
Grappig he ?

Ik zal eens aan mijn ma vragen of ze jouw familie/moeder kent, dan zeg ik niet dat we elkaar schrijven op dit forum hoor! Ze weet het nl. niet dat we bezig zijn.

Liefs Yvonne

Hey ik ga er nu vandoor, moet om 2 uur bij mn mams zijn, maar zit hier nog in de pyama dus moet nog opschieten!
Werkze nog even vandaag, hoop dat je niet al te moe bent! Ben er vanmiddag denk ik wel weer, zal vast niet heel lang duren op het gemeentehuis denk ik... maar anders ben ik er morgen wel weer!
Doeidoei
X Suus

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-05-2007 12:43:59'));

Ow jeetje wat een gebroken nacht zeg.... dan kun je er maar beter wat eerder mee stoppen inderdaad vanmiddag! Vermoeiend....Maar eh, ik ben helemaal in de war, werk je op het kantoor van een bakkerij ofzo? en jullie leveren aan supermarkten?!

Nee, we hebben een transportbedrijf, opslagruimteverhuur bedrijf, kachel en haardenzaak, vastgoedbedrijf, wagenparkverhuurbedrijf. En ik zelf heb een administratiekantoor. Haha is wat he ?
En het transportbedrijf rijdt voornamelijk voor een bakkerij brood naar supermarkten toe. Er rijden (meestal dus) 9 vrachtauto's met chauffeurs 's nachts.

Aaah zo, wat uitgebreid zeg! en jij doet dan de administratie voor al die bedrijven ofzo?
Ben al klaar, snel he?! Had me algedouchet dus dat scheelt een hoop
Heb mn ma ff gesmst of ze haar kent, maar het zegt haar zo niets....
Mijn moeder heet trouwens Marianne, mss dat jouw moeder of tantes haar wel kennen dan, ze kennen vast wel een van haar broers en zussen, zijn er zo veel haha!
Oja ik zie je hier vanmiddag helemaal niet meer, want jij gaat eerder weg is ook zo!
Nou dat spreek ik je vast morgen wel weer!

Terug
Bovenaan