Hey heb jij eigenlijk vrienden of familie die er ook mee bezig zijn? Ik niet namelijk, denk dat ik de enige ben ik de vriendengroep en met mn neefjes en nichtjes heb ik eigenlijk niet zo veel contact... dus kan niet lekker samen met een vriendin ofzo gaan babyshoppen....
Toch leuk dat jij hier in de buurt woont hoor! Hey hoe is het eigenlijk met babyspullen in Duitsland? Is het daar goedkoper? Veel dingen zijn daar altijd goedkoper, ben benieuwd of dat ook voor babyspullen geld? Of heb je daar nog niet naar gekeken?
Ja mijn zus is ook bezig, maar haar vriend heeft een ziekte waardoor hij medicijnen slikt. Deze zijn vervangen door andere, zodat ze weer kunnen proberen zwanger te worden. Het zal wel moeilijker worden voor hen, dus dat is nog afwachten. Ze hebben al wel een jongetje van 2. Verder is niemand die ik ken ermee bezig en vriendinnen van mij hebben al een kleintje en waarschijnlijk nog niet met een 2e bezig.
In Duitsland heb ik nog niet gekeken, maar ik hou niet zo erg van dat duitse. Ze zullen wel goed zijn, maar het is net of ze een beetje achterblijven. Kleding, fietsen e.d. Het is allemaal een beetje achterhaald. Wel nieuw maar niet gemoderniseerd zeg maar. Ik geef wel toe dat dat niet overal mee is, ik weet niet of dit ook geldt voor babyspulletjes hoor. Maar als ik zwanger ben zou ik wel gaan kijken, want in de portemonee kan het wel schelen.
Wist je dat het niet uitmaakt als je boodschappen doet in Nederland of Duitsland! Stom he ik dacht altijd dat het in dtsl goedkoper was, maar het is niet zo!
Liefs Yvonne