Susanne, 25, kinderwens

Oke Suus, mijn moeder heet Gerda. Ik nok af hier tot morgen!!! Ik doe administraties van al de bedrijven en ik ben zelf mijn klantenbestand aan het opbouwen. Dat lukt al aardig hoor!

Liefs Yvonne

Nou ik ben weer thuis, was leuk! Hij had tegen alle verwachtingen in een pak aan en zij zelfs een heuse trouwjurk ! heel onverwachts, wel heel leuk! trouwauto en boeket en alles erbij!
Jij bent nu lekker thuis als het goed is, Marco is er ook net weer, is eerder, prestatieverlof noemen ze dat, als ze goed werk geleverd hebben mogen ze soms op vrijdag eerder naar huis, zonder dat dat uren kost, lekker he! dus ga nu lekker eten koken, vanavond ff boodschappen doen voor zondag en dan op de bank!

X Suus

Hey Yvonne, ben je lekker aan het werk?
Heb je lekker geslapen vanacht? Lagen er zeker wel vroeg in of niet??
Wat is het weer weer slecht vandaag he?! Wou nog ff buiten wat doen in de tuin, maar dat kan ik wel vergeten.... moet binnen ook nog genoeg doen, huisje mooi schoonmaken, want daar heb ik morgenvroeg geen zin in... zal vanavond wel laat worden (feest in de Spot!)... en moet nog taarten maken voor morgen!

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-05-2007 11:01:07'));

Hey Yvonne, ben je lekker aan het werk?
Heb je lekker geslapen vanacht? Lagen er zeker wel vroeg in of niet??
Wat is het weer weer slecht vandaag he?! Wou nog ff buiten wat doen in de tuin, maar dat kan ik wel vergeten.... moet binnen ook nog genoeg doen, huisje mooi schoonmaken, want daar heb ik morgenvroeg geen zin in... zal vanavond wel laat worden (feest in de Spot!)... en moet nog taarten maken voor morgen!

hey Suus, ja ben aan het werk. Ik ben net even naar de winkel geweest, want mijn neefje is vandaag jarig. Raymond zijn broer maandag en een vriendin van mij ook,dus cadeautjes halen! Er is vandaag marathon in kl'veen en alles wordt er af gezet. Ik was ervoor aan, maar nu moet ik nog een cadeau ophalen op 14.00! Dus ben benieuwd hoop dat ik er met de auto kan komen. Jouw kenissen hebben het vandaag dan ook druk! Allemaal feestende mensen op straat. Ja het is echte shitweer en idd niet geschikt om in de tuin aan het werken! Voor mij is het niet erg, want ik moet toch werken. En met mooi weer op zaterdag zijn wij gewoon vrij hebben we net besloten!
Ja dat scheelt wel nu schoonmaken en taarten maken als je vanavond een feestje hebt! Hoef je morgenvroeg lekker niks. Dan gaan ze je vast feliciteren om 0.00 uur en misschien moet je zelfs wel naar voren komen!!! Heb ik je al bang gemaakt!? Haha, gemeen he ?   Mijn ongi is gisteren gestopt en alleen s'morgens nog een beetje, dus dat scheelt maar weer. Vind het maar niks altijd. Mannen zijn bevoorrecht! Nou ja, lijkt me ook niet alles om met zo'n ding  te lopen!

Heb je je boodschappen gister allemaal gedaan? Scheelt wel dat je niet op zaterdag naar de winkel hoeft.
Liefs Yvonne

Hey Suus, het is vijf uur geweest, dus winkel gaat dicht. Ik wil je alvast een fijne verjaardag wensen en hier heb je van mij een. En een bos!!!
Jammer dat ze niet echt zijn he 25 rozen!!

Liefs Yvonne

Lekker he, dat je dat zelf kunt bepalen dat je met mooi weer vrij hebt/neemt! Heerlijk joh! Zow jullie hebben ook een paar drukke dagen voor de boeg met al die verjaardagen! wel leuk!

Nou gister dus het feest, was erg leuk, ze hadden ipv een band de "Partyboys" uit Weiteveen, ken je die? Ik had ze nog nooit gezien, maar was wel heel grappig hoor!
En tja toen werd het dus 0:00 uur en hoorde ik mijn naam omroepen! Had nog zo tegen mn ouders en marco gezegd dat ik dat niet wou, maar ja dit hadden zij niet geregeld maar het bruidspaar!! Stond ik daar met een knalrode kop alleen op de dansvloer! Iedereen heeft even voor me gezongen en toen natuurlijk de felicitaties, ook van mensen die ik helemaal niet ken! Ik houd daar nooit zo van om zo in de belangstelling gezet te worden maar ja.....We waren om half 2 thuis en was vanochtend weer om 9 uur op, want had gister geen tijd/zin om nog die taarten te maken, dus dat moest vanochten nog even.... Nu is alles klaar gelukkig!
En oja toen we gister thuis kwamen stond er ineens een meeeeeeeeeeeeeeega bos met rode en witte rozen op de tafel echt niet normaal meer hoe groot!
Die heb ik van Marco gekregen! Heeft zn zus hier neergezet toen wij weg waren! Lief he?!

Je ongi is al gestopt? Wat snel of niet? Hoeveel dagen heb je nou gehad?
Ik ben benieuwd wanneer die van mij komt (of niet komt natuurlijk!)
Hhaha, lijkt mij ook zeer vermoeiend om als man constant met dat ding rond te lopen! Je kunt niet altijd verbergen hoe je je voelt hahaha!

We hebben vrijdagavond nog even boodschappen gedaan, want zaterdag voor pinksteren is altijd een van de drukste dagen van het jaar! Dus daar had ik niet zo'n zin in!
Ga altijd naar Super de Boer, daar hebben ze nu zo'n monopolie spel actie! Ik heb al 2 van de 3 straten voor de Philips LCD televisie! die ga ik mooi ff winnen hoor! (vast niet, maar ga er wel voor hoaha!) wij willen graag een nieuwe tv, maar kopen pas een als deze kapot is, maar als we er een zouden winnen, tja das andere koek he?!

Nou ik ga er nu maar eens even vandoor!
Spreek je snel weer en veel plezier met de verjaardagen!
X suus
PS: bedankt voor het kado en de bloemen!

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-05-2007 11:44:59'));

Lekker he, dat je dat zelf kunt bepalen dat je met mooi weer vrij hebt/neemt! Heerlijk joh! Zow jullie hebben ook een paar drukke dagen voor de boeg met al die verjaardagen! wel leuk!

Nou gister dus het feest, was erg leuk, ze hadden ipv een band de "Partyboys" uit Weiteveen, ken je die? Ik had ze nog nooit gezien, maar was wel heel grappig hoor!
En tja toen werd het dus 0:00 uur en hoorde ik mijn naam omroepen! Had nog zo tegen mn ouders en marco gezegd dat ik dat niet wou, maar ja dit hadden zij niet geregeld maar het bruidspaar!! Stond ik daar met een knalrode kop alleen op de dansvloer! Iedereen heeft even voor me gezongen en toen natuurlijk de felicitaties, ook van mensen die ik helemaal niet ken! Ik houd daar nooit zo van om zo in de belangstelling gezet te worden maar ja.....We waren om half 2 thuis en was vanochtend weer om 9 uur op, want had gister geen tijd/zin om nog die taarten te maken, dus dat moest vanochten nog even.... Nu is alles klaar gelukkig!
En oja toen we gister thuis kwamen stond er ineens een meeeeeeeeeeeeeeega bos met rode en witte rozen op de tafel echt niet normaal meer hoe groot!
Die heb ik van Marco gekregen! Heeft zn zus hier neergezet toen wij weg waren! Lief he?!

Je ongi is al gestopt? Wat snel of niet? Hoeveel dagen heb je nou gehad?
Ik ben benieuwd wanneer die van mij komt (of niet komt natuurlijk!)
Hhaha, lijkt mij ook zeer vermoeiend om als man constant met dat ding rond te lopen! Je kunt niet altijd verbergen hoe je je voelt hahaha!

We hebben vrijdagavond nog even boodschappen gedaan, want zaterdag voor pinksteren is altijd een van de drukste dagen van het jaar! Dus daar had ik niet zo'n zin in!
Ga altijd naar Super de Boer, daar hebben ze nu zo'n monopolie spel actie! Ik heb al 2 van de 3 straten voor de Philips LCD televisie! die ga ik mooi ff winnen hoor! (vast niet, maar ga er wel voor hoaha!) wij willen graag een nieuwe tv, maar kopen pas een als deze kapot is, maar als we er een zouden winnen, tja das andere koek he?!

Nou ik ga er nu maar eens even vandoor!
Spreek je snel weer en veel plezier met de verjaardagen!
X suus
PS: bedankt voor het kado en de bloemen!

Hey Suus,

Nog een keer gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een mooie eerste verjaardag in je eigen huis hebt gehad!

Ja, het is wel lekker dat als het mooi weer is dat je vrij kunt nemen, maar dan moet het wel kunnen.

Haha, ik zij toch dat je misschien naar voren moest komen op die bruiloft! Dat doen ze heel vaak. Ik hou er ook niet van hoor om in middelpunt van de belangstelling te staan, maar het is wel leuk dat de mensen die je niet kent je ook feliciteren. Ik ken de partyboys wel. Dat is Peter Hermans en nog een jongen Jeroen geloof ik, maar weet het niet zeker. Grappig zeg!  

Mijn ongi was vrijdag eigenlijk al over,  dus woensdag en donderdag volop en veel.Het druppelde nog een beetje na met oud bloed tot  zondagmiddag toen was het helemaal afgelopen.  Dat hebben we gelijk even gevierd!! Ik herinner me dat toen ik jonger was altijd langere ongi's had ? Misschien komt dat wel omdat ik nu niet meer aan de pil ben, zou het niet weten ? Ik hoop dat het nou bij ons weg blijft! Bij jou is het zeker de vraag   wanneer je NOD komt? Vervelendis dat he? Ja, bij mannen weet je meteen waar je aan toe bent, die kunnen niet om dat ding heen en verraden zich meteen!

Ja vervelend om op die drukke dagen in de supermarkt, op zaterdag hoef je er ook niet te komen! Ik hoop dat je de LCD wint! Wij hebben ook net een nieuwe van Samsung ook LCD. Is superbeeld met dolby surround boxen een mooie film kijken!! Is echt super!!

liefs Yvonne

Terug
Bovenaan