Susanne, 25, kinderwens

Hey Yvonne,

Dat is een verrassing, jij hier vandaag?! Hoe kan dat? Zijn jullie aan het werk?
Ik heb een heerlijke verjaardag gehad, leuke kado's!
Van mn ouders een grote boedda met een fonteintje voor in de tuin, van mn zusje en vriend een hele mooie RVS barbecue, zo'n ronde met een deksel! en ook nog 2 van die ronde olielampjes voor buiten in lichtblauw en lime groen, en laat ik nou toevallig net die kleuren in de tuin willen, bij de welkoop hadden ze mooie stoelkussens in de folder in allerlei kleuren, wij wilden graag 3 blauwe en 3 groene en dat heeft mn moeder dus goed onthouden en tegen mn zusje verteld!
Verder nog kadobonnen en wijn (die laten we voorlopig nog maar even dichtzitten he?!)
Het was erg gezellig, maar wel veel gedoe hoor, het paste allemaal maar net haha!
Vanavond komen mn zusje en haar vriend en hun hond (zo'n lieve bruine labrador, is nog een puppie!) hier eten, gaan we lekker gourmetten, jammie, vind ik altijd zo lekker!
Tja ik weet niet zo goed wat ik met mn NOD aanmoet hoor, vanaf komend weekend ongeveer zou ie kunnen komen denk ik, maar mss heb ik het ook wel helemaal mis en komt het een week later, is echt lastig hoor!
Ga wel zaterdag, als het er nog niet is vast een test kopen!
Ik had vorige keer trouwens ook maar een hele korte ongi, was voordat ik aan de pil ging wel anders, maar volgens mij ben ik toen ook daarom aan de pil gegaan omdat het altijd zo heftig en pijnlijk was....
Maar eh, wanneer is de planning eigenlijk dat jullie gaan verhuizen?

Liefs Suus

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-05-2007 15:17:18'));

Hey Suus,

Ja joh, we zijn weer aan het werk vandaag, maar ach nu kan ik weer even internetten he ? Wat een leuke cadeaus heb je gekregen zeg! Toevallig dat jij ook een barbecue hebt gekregen, Raymond ook vorige week op zijn verjaardag van zijn broer. Daar moeten we vanavond heen, want hij is jarig vandaag. Vanmorgen bij een vriending geweest die ook al jarig is vandaag ! Maar ja was wel gezellig hoor! Wat spannend voor jou de komende week! Ik duim echt voor je dat het wegblijft! Het is makkelijk als je een paar testen in huis hebt, want als je je nieuwsgierigheid niet kunt bedwingen! Ik heb clearblue, die van "zwanger' en 'niet zwanger' Alleen heb ik alleen nog maar die laatste uitkomst gezien!!! We weten nog niet precies wanneer de bouwvergunning er is en of we hem casco gaan neerzetten of niet ? We moeten er nog een offerte voor opvragen. De kelder wordt wel in een keer neergezet met die wanden. Het huis loopt af net een dijkwoning zeg maar. Je rijdt dan naar beneden de garage/kelder in. Wel leuk hoor, de kelder loopt geheel onder het huis als een verdieping zeg maar. En achter het huis komt een veranda, omdat het grond daar lager ligt als voor het huis. Daar heb ik altijd al van gedroomt zo'n veranda ! Ik kijk er echt naar uit! Misschien dat we er ook wel eerder gaan wonen in een woonwagen ofzo. Je rijdt vanuit Dtsl. toch zo'n 20 min. voordat je er bent zodat je niet snel even iets kunt doen als je een uurtje over hebt. We moeten maar even zien... wat we doen.
Wat gezellig ja... lekker gourmetten!

Liefs Yvonne

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-05-2007 15:38:48'));

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-05-2007 15:17:18'));

Hey Suus,

Ja joh, we zijn weer aan het werk vandaag, maar ach nu kan ik weer even internetten he ? Wat een leuke cadeaus heb je gekregen zeg! Toevallig dat jij ook een barbecue hebt gekregen, Raymond ook vorige week op zijn verjaardag van zijn broer. Daar moeten we vanavond heen, want hij is jarig vandaag. Vanmorgen bij een vriending geweest die ook al jarig is vandaag ! Maar ja was wel gezellig hoor! Wat spannend voor jou de komende week! Ik duim echt voor je dat het wegblijft! Het is makkelijk als je een paar testen in huis hebt, want als je je nieuwsgierigheid niet kunt bedwingen! Ik heb clearblue, die van "zwanger' en 'niet zwanger' Alleen heb ik alleen nog maar die laatste uitkomst gezien!!! We weten nog niet precies wanneer de bouwvergunning er is en of we hem casco gaan neerzetten of niet ? We moeten er nog een offerte voor opvragen. De kelder wordt wel in een keer neergezet met die wanden. Het huis loopt af net een dijkwoning zeg maar. Je rijdt dan naar beneden de garage/kelder in. Wel leuk hoor, de kelder loopt geheel onder het huis als een verdieping zeg maar. En achter het huis komt een veranda, omdat het grond daar lager ligt als voor het huis. Daar heb ik altijd al van gedroomt zo'n veranda ! Ik kijk er echt naar uit! Misschien dat we er ook wel eerder gaan wonen in een woonwagen ofzo. Je rijdt vanuit Dtsl. toch zo'n 20 min. voordat je er bent zodat je niet snel even iets kunt doen als je een uurtje over hebt. We moeten maar even zien... wat we doen.
Wat gezellig ja... lekker gourmetten!

Liefs Yvonne

Goh had er helemaal niet bij stilgestaan dat je moest werken vandaag, is het een beetje druk dan?
Duurt dus nog wel even voordat het klaar is, jullie paleisje! Tot die tijd zitten jullie dan waar jullie nu zitten? Laten jullie het huis bouwen, want dan staat het wel snel, maar casco, dan moeten jullie ook nog veel doen he?! Veel werk is dat allemaal he, voordat je alle vergunningen rond hebt....
Klinkt wel heeeeeeeeel mooi hoor, is mooi met garage die naar beneden loopt, gaaf!
In een woonunit erbij kun je inderdaad elk vrij uurtje nog even wat dingetjes doen, als je eerst 20 minuten gaat rijden is dat zonde....
tot hoe laat werken jullie vandaag? tot 1700 zeker?

ik haal ook die van clear blue denk ik, lijkt mij duidelijker dan met streepjes want dat zie ik natuurlijk overal streepjes die er niet zijn..... die van clear bleu staat dan zwanger of niet zwanger op? lijkt mij wel fijn! moet je daarmee ook wachten tot na je NOD?

Ja, bij de een test voor de NOD al positief en bij een ander pas een week na de NOD, dus dat weet je nooit ? Die van Clear blue zijn er ook in een + en geen + geloof ik. Er zijn twee soorten van. Het is lastig voor jou omdat je je NOD niet precies weet. Heb je al last van kwaaltjes/ ongi-gevoel  ?

Nee heb nog nergens last van eigenlijk, alleen vreetbuien, maar die heb ik wel vaker!
verder geen pijntjes of kwaaltjes, had niet gedacht dat ik nu al zo 'zenuwachtig' zou zijn eerlijk gezegd, heb ook niet het gevoel dat het nu al raak zal zijn......
jullie kunnen over anderhalve week weer aan het klussen he?!

Ja, dan begint de strijd om het ei!! Haha, volgende week dinsdag/woensdag is ergens mijn ei! Maar we kunnen nu wel alvast oefenen met klussen!!! Misschien kun je volgende zondag een test doen als je niet zeker weet, maar als je het langer vol kunt houden dan had ik het gedaan? Het zegt niks dat je geen kwaaltjes hebt er zijn ook meiden die dan wel zwanger zijn, dus wie weet. Het blijft toch afwachten!

Terug
Bovenaan