Susanne, 25, kinderwens

reageer dan ook hier maar even op de kinderkamer!
jij al enig idee hoe hij moet worden? ja 1 strook behang lijkt mij ook wel leuk, iets met allerlei kleuren en dan gestreept ofzo!
leuk idee, ga ik onthouden hoor!

weet niet hoe het bij dat andere bedrijf gaat, of ze daar ook eerst met jaarcontracten werken, als ik dan wel een vast contract bij mn huidige werkgever krijg dan blijf ik wel. maar als ik daar ook een vaste kan krijgen weet ik nog niet wat ik moet doen.... dat is wel een redelijk verantwoordelijke baan en weet niet of ik dan ook makkelijk minder uren kan gaan werken als ik zwanger mocht zijn....maar het is wel weer heeeeeel dicht bji huis, kan het lopend doen! lastig hoor!

ja dat is idd erg lastig...ik zou niet weten wat je moet doen.
je hart volgen en kiezen wat voor jezelf het beste is en voelt.

vind het trouwens opmerkelijk dat er zoveel meiden het nieuws vertellen dat ze zwanger zijn..   echt super voor ze.   het valt me op.
geeft wel goede hoop, beter als dat je steeds vervelende dingen leest, daar word je zo depri van

ja er zijn er veel zwanger nu! leuk voor hun, en hopelijk besmettelijk voor ons!

ach wacht eerst het gesprek maar eens af, mss word het wel helemaal niets!
jij al besloten of je een test gaat doen?
ben je trouwens vrij vandaag?

vind het moeilijk om al idee te hebben voor babykamer.
ik roep al een hele tijd dat ik iets met zwart,wit en zilver wil.    'n sjieke uitstraling met kroonluchter en een grote stoel bekleed met velours.   ook velourse gordijnen ofzo.
en dan die barokke prints op het behang.   lijkt me gaaf maar moet ook weer niet te sober worden
maar of het zo gaat worden?   mijn vriend is schilder dus die heeft ook altijd wel zo zijn ideeen

ja ik ben vrij , werk onregelmatig en heb het weekend gewerkt.
ik ga dadelijk naar mijn vriendin (heeft een kleine van 8 maanden) en dan kan ik het met haar ook eens bespreken (die weet ervan)
 ik ga vanavond met mijn vriend eens bespreken wat hij ervan vind (hij is erg nuchter) en dan zie ik wel.........

ik wens jou heel veel succes met het gesprek en wie weet is de keus dan wel erg makkelijk voor je.
we spreken elkaar snel weer.

thanks dat je een luisterd oor hebt, vind ik echt erg fijn

gr saskia

geen dank hoor, ben allang blij dat ik hier ook mn verhaal kwijt kan! daar is een forum voor toch! veel plezier bij je vriendin! hoop dat je snel meer zekerheid hebt en hou me op de hoogte hier he!?

Liefs, Suus

hey had het stukje over je babykamer idee gemist!
klinkt heel leuk, mn zusje en haar vriend maken de slaapkamer zwart wit met barok behang en een kroonluchter!! (ze zijn nu nog druk aan het verbouwen, dus weet nog niet hoe het lijkt!) wat toevallig

nog ff een vraagje: (ook beetje voorbarig mss, maar oke) zou jij willen weten wat het word als je zwanger bent?? ik zou het heel graag willen weten!

Suus

Terug
Bovenaan