Susanne, 25, kinderwens

hey anjim, dankje wel! maar ben hier al een tijdje actief hoor!
het is inderdaad verslavend en voor mij ook informatief, toen ik hier net kwam wist ik helemaal niets, en nu, al die termen, zelfs mn vriend begrijpt wat ik bedoel met NOD, klussen en 1e ronde!

hahahahahaha de strijd om het ei! hoe kom je daarop?!
die houden we erin!
tja ik ga zowiezo zaterdag nog niet testen, ga dan nog naar toppers in concert met een groep van 6, stel dat ik positief test, nou dat hou ik niet voor me hoor met hun erbij! haha, aan de ene kant wil ik zolang mogelijk wachten, tot het weekend erop, maar aan de andere kant ook weer niet... maar ja misschien is mn NOD nog niet volgende week en dan is ie zowiezo negatief.... pfffffff soms wou ik dat ik al eerder gestopt was met de pil en een paar maanden had gewacht dan wist ik in ieder geval mn cyclus, ach nou ja het loopt allemaal wel los, alleen de tijd lijkt nu zo langzaam te gaan, normaal zijn 2 weken zo voorbij maar nu.... moet nog minimaal 1 week wachten! geduld is niet mijn sterkste kant zul je zo onderhand wel door hebben!

Hallo allemaal,

Ik zou me eerst even voorstellen want ik ben nieuw hier. Mijn naam is Evelien, ben 23 jaar en mijn man en ik zijn nu ongeveer 4 maanden aan "het klussen". Ik ben nu al 2 maanden niet ongesteld geweest maar heb nu 2 testen gedaan en die zijn negatief. Ondertussen klussen we rustig verder maar vind het toch vreemd. Heeft iemand hier misschien ervaring mee??

Groetjes Evelien

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-05-2007 16:06:02'));

hahahahahaha de strijd om het ei! hoe kom je daarop?!
die houden we erin!
tja ik ga zowiezo zaterdag nog niet testen, ga dan nog naar toppers in concert met een groep van 6, stel dat ik positief test, nou dat hou ik niet voor me hoor met hun erbij! haha, aan de ene kant wil ik zolang mogelijk wachten, tot het weekend erop, maar aan de andere kant ook weer niet... maar ja misschien is mn NOD nog niet volgende week en dan is ie zowiezo negatief.... pfffffff soms wou ik dat ik al eerder gestopt was met de pil en een paar maanden had gewacht dan wist ik in ieder geval mn cyclus, ach nou ja het loopt allemaal wel los, alleen de tijd lijkt nu zo langzaam te gaan, normaal zijn 2 weken zo voorbij maar nu.... moet nog minimaal 1 week wachten! geduld is niet mijn sterkste kant zul je zo onderhand wel door hebben!

Haha een goeie he? De strijd om het ei ! Die houden we erin! Ik weet niet hoe ik erbij kom, dat schoot me te binnen. Misschien al ergens gelezen of iets wat er op lijkt en heb ik het er zelf van gemaakt. Oh ja daar ga je zaterdag gezellig heen he? Leuk hoor ! Ja als je test en hij is positief dan verraad je het misschien nog! Ik ben nu al 3 avonden zoooo misselijk geweest, terwijl ik weet dat het niks kan zijn! Ben ja vorige week ongi geweest ? Ik snap er niks van mijn ei is er nog niet eens! Ik heb ook weinig tot zeer weinig geduld hoor! Je bent dus niet de enige! Daarom kon ik ook nooit/amper wachten met testen! Jij moet gewoon twee weken wachten ppppfffffff!!!! Dat is echt niet fijn zeg!!!

Liefs Yvonne

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-05-2007 17:13:55'));

Hallo Evelien,

Welkom hier op dit forum! Ik ben Yvonne en mijn vriend en ik zijn vanaf november bezig zeg maar. En voor ons eerste wondertje! Wat een raar verhaal zeg? Ben je al lang met de pil gestopt en was je cyclus regelmatig ? Wanneer je net gestopt bent met de pil kan jouw lichaam best wel aan het ontpillen zijn.

Liefs Yvonne

Goede morgen!

Zo ik ben al heel fanatiek bezig geweest, heb de was al gedaan en de mand is weer even leeg! Heb zelfs alles gestreken, daar heb ik echt een bloedhekel aan, maar weg is weg...! En nu lekker relaxen achter de pc! Straks alleen nog ff paar boodschapjes halen, maar nu regent het dus moet maar even wachten hoor!
Hm, vreemd dat je al 3 dagen misselijk bent.... je bent inderdaad net ongi geweest dan kan het daar haast niet mee te maken hebben toch?!

Tja dat geduld, heb ik echt niet.... ik zoek nu overal wat achter! ik was laatst 7 kilo afgevallen met Sonja Bakker, en had weer een redelijk platte buik, maar de laatste week is ie behoorlijk bol en opgezet, kreeg mn broek vanochtend haast niet dik!
Tja zal wel te veel gesnoept hebben, als ik al zwanger zou zijn, zou dat nu nog geen effect hebben op mn buik! En toch zit er altijd stiekem een stemmetje ergens achter in mn hoofd die me aan het twijfelen brengt....herkenbaar???
Ik ga er vanuit dat ik nog niet zwanger ben hoor, voel me nog hartstikke goed en verwacht het ook gewoon nog niet de 1e keer, al hoop je het stiekem wel natuurlijk!

Heb je een drukke dag vandaag? Tot hoe laat moet je werken?

Terug
Bovenaan