Goede morgen!
Zo ik ben al heel fanatiek bezig geweest, heb de was al gedaan en de mand is weer even leeg! Heb zelfs alles gestreken, daar heb ik echt een bloedhekel aan, maar weg is weg...! En nu lekker relaxen achter de pc! Straks alleen nog ff paar boodschapjes halen, maar nu regent het dus moet maar even wachten hoor!
Hm, vreemd dat je al 3 dagen misselijk bent.... je bent inderdaad net ongi geweest dan kan het daar haast niet mee te maken hebben toch?!
Tja dat geduld, heb ik echt niet.... ik zoek nu overal wat achter! ik was laatst 7 kilo afgevallen met Sonja Bakker, en had weer een redelijk platte buik, maar de laatste week is ie behoorlijk bol en opgezet, kreeg mn broek vanochtend haast niet dik!
Tja zal wel te veel gesnoept hebben, als ik al zwanger zou zijn, zou dat nu nog geen effect hebben op mn buik! En toch zit er altijd stiekem een stemmetje ergens achter in mn hoofd die me aan het twijfelen brengt....herkenbaar???
Ik ga er vanuit dat ik nog niet zwanger ben hoor, voel me nog hartstikke goed en verwacht het ook gewoon nog niet de 1e keer, al hoop je het stiekem wel natuurlijk!
Heb je een drukke dag vandaag? Tot hoe laat moet je werken?