Susanne, 25, kinderwens

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-05-2007 17:13:55'));

Hallo allemaal,

Ik zou me eerst even voorstellen want ik ben nieuw hier. Mijn naam is Evelien, ben 23 jaar en mijn man en ik zijn nu ongeveer 4 maanden aan "het klussen". Ik ben nu al 2 maanden niet ongesteld geweest maar heb nu 2 testen gedaan en die zijn negatief. Ondertussen klussen we rustig verder maar vind het toch vreemd. Heeft iemand hier misschien ervaring mee??

Groetjes Evelien

Hoi Evelien, welkom hier!
Ik ben Susanne, ben net 25 geworden, mn vriend is 26 en wij zitten nog in onze 1e ronde, hebben net mn vruchtbare dagen achter de rug, dus flink geklust, nu is het wachten op mn ongi, alleen weet ik niet wanneer die komt, als ik uitga van mn vorige cyclus zou het pas rond 9 juni zijn, alleen ik geloof dat ik mijn ei eerder heb gevoeld en dat zou betekenen dat mijn NOD dit weekend zou zijn... wordt dus spannend!
Maar jeetje he, al 2 maanden niet ongesteld geweest?! Tja als je nog niet zo lang van de pil afbent zou ik zeggen dat je nog aan het ontpillen bent, maar je bent al 4 maanden bezig, weet niet hoe lang ontpillen normaal duurt.... en als de testen dan ook nog negatief zijn... vervelend voor je.
Hou je ons op de hoogte?!
Liefs Suus

Hoi Yvonne,

Ja vreemd verhaal he? Ik ben nu ongeveer 5 maanden gestopt met de pil en  heb daarna wel weer een regelmatige cyclus gekregen maar ja nu dus 2 maanden niks. Ik heb voor de rest eigenlijk geen vreemde dingen meegemaakt, niet misselijk of gevoelige borsten of iets dergelijks. Ik denk dat ik het deze week nog even afwacht en dat ik anders volgende week maar even een bezoek breng aan de huisarts. Ik laat nog wel even weten hoe het afloopt.

Liefs Evelien

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2007 10:05:24'));

Hey jij ook Goeiemorgen!!!!
Als je zwanger bent kun je wel een opgezette buik hebben in het begin, maar dan zijn je darmen dat?! Heb ik ergens gelezen, dus wie weet? Toch vind ik dat er ook best wel veel meiden de eerste ronde al zwanger zijn geworden, dus dat kan best wel! We zullen ervoor duimen!!

Ja, ik ben aan het werk en dacht laat ik eerst nog even hier kijken! We werken tot vijf uur, dus je vind me vandaag nog wel een paar keer hier denk ik. Verslaafd he ?

Wat goed ja, dat voelt lekker he als je alles schoon gewassen en gestreken hebt! Ik vind het wel zwaar om de huishouding erbij te doen, maar mijn lieve mannetje helpt me ook flink. Dat scheelt een hoop als je zoveel aan het werk bent.

Ik denk ook niet dat het daarmee te maken heeft dat ik misselijk ben. Maar toch vind ik het erg raar allemaal. Ik twijfel wel een beetje, het kan geen innesteling zijn geweest, want daar was het toch teveel voor denk ik. Nou ja we blijven afwachten tot volgende week of ik mijn ei voel ? Het zal misschien toch buikgriep zijn dan maar.

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2007 10:11:58'));

Hoi Yvonne,

Ja vreemd verhaal he? Ik ben nu ongeveer 5 maanden gestopt met de pil en  heb daarna wel weer een regelmatige cyclus gekregen maar ja nu dus 2 maanden niks. Ik heb voor de rest eigenlijk geen vreemde dingen meegemaakt, niet misselijk of gevoelige borsten of iets dergelijks. Ik denk dat ik het deze week nog even afwacht en dat ik anders volgende week maar even een bezoek breng aan de huisarts. Ik laat nog wel even weten hoe het afloopt.

Liefs Evelien

Hallo Evelien,

Ja, laat het maar even horen. Het lijkt me ook het beste dat je even bij de huisarts langs gaat. Misschien ben je wel zwanger, maar doet de test het bij jou niet goed. Of je hebt geen eisprong meer gehad. Vervelend zeg als je niet weet waar je aan toe bent zeg! Nou we horen nog van je?

Liefs Yvonne

Tja buikgriep of misschien iets verkeerd gegeten?
Nou ik heb niet het gevoel dat het raak is hoor, weet niet, heb er gewoon helemaal nog geen gevoel bij zeg maar... verder ook helemaal geen klachten... nou ja probeer er nog niet teveel aan te denken, misschien vergeet ik dan aankomend weekend wel dat ik mss ongi moet worden! Hahah zal wel niet, als ikmezelf een beetje ken!
Ja is wel zwaar he, fulltime werken en dan ook nog het huishouden doen! Gelukkig helpt je vriend je goed mee, Marco doet ook wel eens wat, maar ik doe toch het meeste, ik ben ook altijd dinsdags vrij en zoveel werk is het niet als je het bij houdt! Marco mag wel vaak de badkamer doen, want daar heb ik zo'n hekel aan!
Ja verslavend he?! Als Marco 's avonds thuiskomt en hij vraagt wat ik de hele dag heb gedaan, heb ik eigenlikj maar 1 antwoord: computeren! Wil wel een beetje minderen, want de tijd is dan zo snel weer voor bij en dan moet ik morgen weer aan het werk.... daar heb ik nooit zin in als ik zo lang vrij heb gehad, maar hoef lekker maar 3 daagjes deze week! Heerlijk hoor!
Hey ff vraagje: doe jij eigenlijk ook aan sport?
Wij fitnessen samen, gaan vanavond weer denk ik.... Heb 2 jaar getennist, vond ik geweldig, maar die vriendin waar ik samen mee ging, stopte er mee....
Daarvoor heb ik iets van 10 jaar gebadmintont....

Suus

Hoi Yvonne,

Ik bven ook aan het werk en kijk ook regelmatig. Ik ben erg benieuwd hoe het bij jullie allemaal afloopt. Hopelijk zijn we allemaal snel zwanger. Ik vind het wen een bijzondere periode hoor. Het is telkens zo spannend. Ik vind het ook wel moeilijk dat ik er met niemand over kan praten. Ik ben blij dat ik hier op het forum mijn verhaal kwijt kan en vind het ook erg leuk om de verhalen van anderen te lezen.

Liefs Evelien  

Hey Evelien,

Hebben jullie het ook aan niemand verteld dat jullie bezig zijn?
Ik heb het alleen aan mn zusje en haar vriend verteld.... verder ook niemand, wordt hopelijk een grote verrassing!
Waar kom jij (ongeveer) vandaan?
Ik woon onder in Drenthe, vlakbij de Duitse grens en de grens van Overijssel

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2007 10:20:44'));

Tja buikgriep of misschien iets verkeerd gegeten?
Nou ik heb niet het gevoel dat het raak is hoor, weet niet, heb er gewoon helemaal nog geen gevoel bij zeg maar... verder ook helemaal geen klachten... nou ja probeer er nog niet teveel aan te denken, misschien vergeet ik dan aankomend weekend wel dat ik mss ongi moet worden! Hahah zal wel niet, als ikmezelf een beetje ken!
Ja is wel zwaar he, fulltime werken en dan ook nog het huishouden doen! Gelukkig helpt je vriend je goed mee, Marco doet ook wel eens wat, maar ik doe toch het meeste, ik ben ook altijd dinsdags vrij en zoveel werk is het niet als je het bij houdt! Marco mag wel vaak de badkamer doen, want daar heb ik zo'n hekel aan!
Ja verslavend he?! Als Marco 's avonds thuiskomt en hij vraagt wat ik de hele dag heb gedaan, heb ik eigenlikj maar 1 antwoord: computeren! Wil wel een beetje minderen, want de tijd is dan zo snel weer voor bij en dan moet ik morgen weer aan het werk.... daar heb ik nooit zin in als ik zo lang vrij heb gehad, maar hoef lekker maar 3 daagjes deze week! Heerlijk hoor!
Hey ff vraagje: doe jij eigenlijk ook aan sport?
Wij fitnessen samen, gaan vanavond weer denk ik.... Heb 2 jaar getennist, vond ik geweldig, maar die vriendin waar ik samen mee ging, stopte er mee....
Daarvoor heb ik iets van 10 jaar gebadmintont....

Suus

Hey Suus,

Ja dat zij Raymond ook al, maar dat zou betekenen dat ik drie dagen iets verkeerds gegeten heb? We houden het maar op buikgriep, die 's avonds alleen verschijnt!! Haha, ik weet niet wat ik ervan denken moet, vind het maar raar en heb er geen goed gevoel over. Stom he ? Ja, ik ben net zo als jij. Raymond ligt steeds in een deuk en zei 'Ik dacht dat ik erg was maar jij slaat alles'. Haha! Lekker als je een dag in de week vrij bent zeg, dan had ik ook wel het meeste in huis gedaan hoor. Maar ja dat zit er nu nog even niet in . We hebben ook geen tijd om te sporten, ik heb alleen een powerplate. Die heeft raymond beneden neer gezet toen ik ongi werd en daar ga ik op tot aan mijn eisprong, want ik denk dat het niet goed is als je eventueel zwanger bent. Maar dat geeft je wel een lekker gevoel dat je toch nog iets doet. Ik heb jaren op voetbal gezeten vanaf mijn 9e jaar tot aan mijn 20e ongeveer. Ik heb ook een tijdje op volleybal en voetbal  gezeten. Daarna ging ik op bodyheat, maar daar ben ik vorig jaar mee gestopt, want ik had echt geen tijd meer daarvoor. We zijn wel van plan om in het nieuwe huis fitnessapparatuur te kopen en in de kelder een kamer in te richten zeg maar. Dan kunnen we als het ons uitkomt fitnessen.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan