Susanne, 25, kinderwens

Hoi Suus,

Ik woon vlakbij Utrecht. Ik heb nu wel heel erg last van mijn buik. Steken die ik nog nooit gevoeld heb en moet vrij regelmatig naar het toilet...Hoop echt dat ik toch zwanger ben maar durf er niet op te hopen. Ik ga morgenochtend toch nog even testen voor de zekerheid..

Liefs Evelien

tja sporten kost veel tijd he?!
ik fitness eigenlijk ook niet omdat ik het leuk vind, maar ik heb een tijdje fysiotherapie gehad voor mn rug en toen hij me niet verder kon helpen moest ik gaan sporten om mn rugspieren aan te laten sterken dus vandaar, ik moet eigenlijk 3 x in de week, maar daar kom ik nooit aan..... ga altijdsamen met Marco, alleen ga ik eigenlijk nooit, dan heb ik geen zin! Maar op maandag en donderdag heeft Marco school, en op woensdag avond werk ik... dus blijven de dinsdag en vrijdag over, maar vrijdags heb ik vaak geen zin, want dat heb ik t altijd heel druk op het werk!
Maar kan in ieder geval wel merken dat mn rugpijn minder wordt!

Hey heb nog een vraagje, is wel een beetje viezig maar weet niet hoe ik het netjes neer kan zetten zeg maar:
als wij hebben geklust, ga ik altijd met mn benen omhoog, omdat het sperma dan beter naar binnen kan (heb ik gehoord), maar als ik dan de volgende ochtend naar de wc ga, stroomt er zeg maar altijd weer een 'klodder' uit, is dit normaal? blijft er dan wel wat achter? Weet jij dit?

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2007 10:37:28'));

Hoi Suus,

Ik woon vlakbij Utrecht. Ik heb nu wel heel erg last van mijn buik. Steken die ik nog nooit gevoeld heb en moet vrij regelmatig naar het toilet...Hoop echt dat ik toch zwanger ben maar durf er niet op te hopen. Ik ga morgenochtend toch nog even testen voor de zekerheid..

Liefs Evelien

Wat heb je voor testen gebruikt dan? Hoop voor je dat het toch raak is hoor.....

Hallo Evelien,

Ja erg is dat ! Je kijkt steeds vaker en moet stiekum doen als er iemand aan komt!
Er zijn al twee die mij overrompelen en toen heb ik snel de notebook dicht geklapt! De ene zei 'ja daar lopen de meeste relaties op stuk!'  Hij dacht  dat ik aan het chatten was! Ze moesten eens weten. Ik zei dan ook meteen "Raymond weet precies wat ik doe, maar een ander gaat het niet aan!' En mijn vriend was er ook bij en we hebben samen later erom gelachen! Hij weet heel goed dat ik op dit forum zit. En natuurlijk lijkt het voor een ander misschien raar dat ik zo snel de notebook dichtklap. Maar ik ga ook niet bij een ander kijken wat ie doet en op welke websites ze zitten toch? Dus hoeven ze ook niet bij mij te kijken. Alleen mijn zus weet dat we bezig zijn en zij kijkt ook regelmatig op dit forum. Voor de rest weet niemand het bij mij.
Dat is ook zo fijn dat je hier lekker je verhaal kwijt kunt en ook vragen stelt die je bij een ander niet durft te stellen. Ja, met schaamrood op je kaken!  Nou ik liever niet!

Liefs Yvonne

hey Suus,

Ik merk ook dat het na het klussen altijd zo weer uit is..Ik probeer nu wel om het wat langer binnen te houden zeg maar maar hou het niet zoals jij een hele nacht binnen hoor. Volgens mij is dat ook niet goed..weet niet waarom maar heb ik eens gehoord..

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2007 10:42:37'));

hey Suus,

Ik merk ook dat het na het klussen altijd zo weer uit is..Ik probeer nu wel om het wat langer binnen te houden zeg maar maar hou het niet zoals jij een hele nacht binnen hoor. Volgens mij is dat ook niet goed..weet niet waarom maar heb ik eens gehoord..

Nou ik voel soms ook wel kort na die tijd dat mn onderbroek nat is, dan is er dus ook al wat uitgelopen, maar is dit normaal dan? kun je dan wel zwanger worden? heb altijd het gevoel dat alles er dan weer uit is... stom he?! of 'zwemt' er dan ook nog genoeg naar binnen? heb hier geen verstand van en heb hier verder nog niemand gehoord die dit ook had,dus vandaar dat ik dacht dat het niet normaal is.....

Hoi Yvonne,

Ik kijk hier ook heel voorzichtig op mijn werk. Telkens als er iemand komt klik ik de site snel weg. En aan het einde van de dag wis ik ook de geschiedenis e.d. Ik wil niet dat ze hier op mijn werk weten dat we bezig zijn. Die steken in mijn buik doen echt behoorlijk   pijn. Misschien dat ik me gewoon druk maak..het zal wel weer niks zijn.

Ja, dat heb ik ook en dat is normaal hoor! Er blijven ook genoeg zaadjes achter voor de strijd om het ei! Als je je benen omhoog doet met je armen erom heen, dan hebben de zaadjes het meeste kans. Dan zijn je bekken gekanteld zeg maar.

He dat is goed dat je rugpijn er minder van wordt. Ja, en sporten kost tijd, maar als je rugpijn afneemt is het al goed. Dan red je het ook met een keer per week wel.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan