Susanne, 25, kinderwens

Hoi Suus,

Volgens mij is het wel normaal hoor dat het er zo weer uit is. Tenminste ik heb het wel van meerdere gehoord. Ik vraag me ook wel af of er wel echt iets naar binnen gaat zeg maar maar dat zou vast wel goed gaan hoor, hoop ik..Ik zou niet weten wat je anders moet doen om ervoor te zoregn dat het er niet zo snel uit komt.

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2007 10:45:53'));

Ja ik wis ook regelmatig de geschiedenis, vooral wanneer ik achter iemand anders zijn computer zit. Mijn eigen neem ik s'avonds mee naar huis, dus dat maakt niet zoveel uit.
Toch wel vreem dat je steken hebt!

Hoi Yvonne,

bedankt voor de tip. Ik ga het de volgende keer eens proberen. Hebben jullie enig idee hoeveel je ongeveer moet klussen om ervoor te zorgen dat je zwanger raakt. Wij proberen het nu ongeveer om de dag te doen maar ik wil niet dat het een verplcht nummer wordt zeg maar..

pfffffffffff wat een opluchting, ik dacht al weer dat ik raar was (dat denk ik heel gauw haha!), ja inderdaad benen tegen de borst en armen er omheen dat doe ik ook altijd! maar er blijft dus nog genoeg achter?! Gelukkig maar!
Hey zit net ff op een site te kijken, wat kost een zwangerschap en een baby, pffff dat is niet niks hoor! moeten we nog ff flink sparen!
Mn schoonzus heeft al een paar keer gezegd dat zij al haar spullen nog heeft bewaard voor ons, maar ik wil liever alles zelf kopen, tja kleertjes kan mss wel, maar dan moet het wel een meisje zijn... maar babykamer en kinderwagen enzo wil ik allemaal zelf!
Jullie dan?

Hey Suus

Er zitten miljoenen zaadcelletjes in sperma, dus en daarvan hoeft er maar een het eitje te bevruchten. Het sperma wat er uit loopt heeft het slag om de ei verloren! Zo kun je het zien!

ja ik zou het liefst ook wel aales voor mezelf willen hebben. Mijn schoonzus zei dat het allemaal bestwel meeveiel qua kosten. waar heb je die informatie eigenlijk gevonden?

Ja om de dag klussen is het beste, dan is de kwaliteit van het sperma beter. Alleen moet ik mijn vriend dan van me af slaan! Nee hoor,  wij klussen niet verplicht maar wel iedere dag, omdat we dat beiden fijn vinden. Hey suus, dat is ook een manier van sport toch ?

Evie, rond je eisprong is het het beste om het inderdaad om de dag te doen, als je het elke dag doet is dit van invloed op de kwaliteit van het zaad, dit heb ik begrepen, maar als het zaad heeeeel goed is, kan het ook elke dag, dit weet je alleen pas als je dat laat testen bij de dokter, wij doen ook inderdaad om de dag! het is bij ons gelukkig nog geen verplichting geworden! sinds ik met de pil ben gestopt heb ik veel meer zin gekregen, mn vriend wil bijna elke dag wel haha!
die site heet: babyinfo.nl, staan wel interessante dingen op hoor!

Terug
Bovenaan