quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2007 10:57:44&apos

);
Hay meiden!
Ik heb sinds drie dagen flink last van ongesteldheidsgevoel in mijn rug.
Heel vervelend. Als ik niet beter zou weten zou ik echt denken dat ik ongesteld moet worden.
Yvonne heeft al laten weten dat het misschien toch al mijn eisprong kan zijn.
Vandaag dus maar voor de zekerheid veel klussen, ook al heb ik dit nog nooit zo gevoeld.
Maar ik had wel al zo'n vermoeden hoor.
Zondag hebben we ook nog geklust, twee dagen geleden, dus wie weet is het al raak.
Kan je daar ook zo'n last van hebben dan?
Dan ben ik gelijk ongerust, of het dan geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap wordt en ik daarom van die krampen voel.
Stom he? Ik weet het.
Maar ja dat gaat vanzelf als je er zo mee bezig bent.
Maar ook al lijkt het of er veel uitkomt, er blijft echt nog veel achter hoor.
Bij ons was het bij mijn zoontje ook in één keer raak en toen heb ik er geen speciale dingen voor gedaan.
Je moet maar zo denken: als er zo snel zo veel uit komt, dan moet er wel veel naar binnen zijn geweest, ja toch?
Beter teveel dan te weinig! .
Nou meiden, hoe gaat het bij jullie??
Wanneer hebben jullie NOD trouwens? Ik dacht 19 juni, maar das misschien dan ook niet meer zo.
Liefs Gerrie.
Hey Gerrie,
Ik heb vorige week ook 3 dagen last gehad van mn maag en een beetje ongi gevoel, bij mij is dit waarschijnlijk ook mn ei geweest, dus meid dat word klussen!
Ik ben ook zo als jou hoor, dat ik altijd bij elk pijntje denk dat het wat ergs is!
Ik ben in ieder geval nu wel gerust gesteld over het uitlopen van de zaadjes, neem aan dat er dan genoeg naar binnen gaat!
Mijn NOD is als ik mijn ei goed gevoeld heb dit weekend en als het niet mn ei was wat ik voelde en ik ga van mn vorige cyclus uit dan is het een week later... dus dat wordt heel spannend voor mij!
Ga proberen zo lang mogelijk te wachten hoor!