quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2007 11:05:39&apos😉);
De kosten voor een baby zijn misschien wel hoog, maar in praktijk blijkt het reuze mee te vallen hoor.
Alleen de aanschaf van de eerste dingen, zoals het kamertje en de rest van de uitzet, maar als je dat eenmaal hebt gaat de rest vanzelf. Luiers enzo.
Wij hebben niet echt gehad dat we dachten van: jeetje! Wat zijn we daar toch altijd veel geld aan kwijt. We namen het gewoon vanzelf mee in de "boodschappenbegroting".
En je kan inderdaad nog een paar maanden gericht sparen voor een kamertje enzo.
ja precies, en aangezien wij 2 verdieners zijn, maak ik me er niet echt druk om hoor, kan nog flink gespaard worden en dat doen we dan ook, gelukkig hebben wij in de meest gunstige periode een huis gekocht (ruim 3 jaar geleden, toen waren de rente's op zn laagst!) dus wij wonen hier heel goedkoop, hebben geen torenhoge maandlasten gelukkig! en als er straks een baby mocht zijn, gaan we (als het mogelijk is) allebei 1 dag minder werken, dus heel veel minder gaan we niet verdienen.....
jullie er al over nagedacht hoe jullie dat gaan doen met werk? mijn vriend wil heel graag dan ook 1 dag minder werken en een papa dag hebben, vind ik wel heel lief en ook wel handig!
als ik dan ook 1 dag minder doe, komen we er goed uit, maar wil het kindje zowiezo wel minimaal 1 dag in de week naar de creche doen, ik denk dat dit heel goed is voor een kindje om te leren delen en contact te maken, ook vooral omdat ik zoals ik er nu over denk maar 1 kind wil.....