Susanne, 25, kinderwens

Ik wil ook alles van mezelf hebben, zoals babykamer, kinderwagen e.d.
Alleen de verplichte dingen die je hebben moet als ze je babykamer controleren voor de bevalling. Zoals warmtekruiken e.d. dat spul kan ik zo van mijn zus gebruiken. ALs zij niet zwanger wordt tenminste!

Hay meiden!

Ik heb sinds drie dagen flink last van ongesteldheidsgevoel in mijn rug.
Heel vervelend. Als ik niet beter zou weten zou ik echt denken dat ik ongesteld moet worden.

Yvonne heeft al laten weten dat het misschien toch al mijn eisprong kan zijn.
Vandaag dus maar voor de zekerheid veel klussen, ook al heb ik dit nog nooit zo gevoeld.
Maar ik had wel al zo'n vermoeden hoor.
Zondag hebben we ook nog geklust, twee dagen geleden, dus wie weet is het al raak.
Kan je daar ook zo'n last van hebben dan?

Dan ben ik gelijk ongerust, of het dan geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap wordt en ik daarom van die krampen voel.
Stom he? Ik weet het.
Maar ja dat gaat vanzelf als je er zo mee bezig bent.

Maar ook al lijkt het of er veel uitkomt, er blijft echt nog veel achter hoor.
Bij ons was het bij mijn zoontje ook in één keer raak en toen heb ik er geen speciale dingen voor gedaan.
Je moet maar zo denken: als er zo snel zo veel uit komt, dan moet er wel veel naar binnen zijn geweest, ja toch?
Beter teveel dan te weinig! .

Nou meiden, hoe gaat het bij jullie??
Wanneer hebben jullie NOD trouwens? Ik dacht 19 juni, maar das misschien dan ook niet meer zo.

Liefs Gerrie.

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2007 10:55:36'));

Ja om de dag klussen is het beste, dan is de kwaliteit van het sperma beter. Alleen moet ik mijn vriend dan van me af slaan! Nee hoor,  wij klussen niet verplicht maar wel iedere dag, omdat we dat beiden fijn vinden. Hey suus, dat is ook een manier van sport toch ?

haha ja dat kun je zeker zien als sport, maar dan meer voor marco haha!
nu mijn vruchtbare dagen voorbij zijn, doen wij het ook zo'n beetje elke dag!

Heb net even op die site gekeken. Maar de kosten zijn inderdaad vrij hoog. We hebben gelukkig wel aardig wat gespaard de laatste jaren en voordat je je een kindje hebt kun je ook nog wel lekker sparen dus daar zit ik niet zo over in. Ik heb het gevoel dat ik nu ook last krijg van mijn borsten..Misschien zit het wel tussen mijn oren. Ben er nu zo mee bezig dat het misschien lijkt of er iets is..

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2007 10:57:44'));

Hay meiden!

Ik heb sinds drie dagen flink last van ongesteldheidsgevoel in mijn rug.
Heel vervelend. Als ik niet beter zou weten zou ik echt denken dat ik ongesteld moet worden.

Yvonne heeft al laten weten dat het misschien toch al mijn eisprong kan zijn.
Vandaag dus maar voor de zekerheid veel klussen, ook al heb ik dit nog nooit zo gevoeld.
Maar ik had wel al zo'n vermoeden hoor.
Zondag hebben we ook nog geklust, twee dagen geleden, dus wie weet is het al raak.
Kan je daar ook zo'n last van hebben dan?

Dan ben ik gelijk ongerust, of het dan geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap wordt en ik daarom van die krampen voel.
Stom he? Ik weet het.
Maar ja dat gaat vanzelf als je er zo mee bezig bent.

Maar ook al lijkt het of er veel uitkomt, er blijft echt nog veel achter hoor.
Bij ons was het bij mijn zoontje ook in één keer raak en toen heb ik er geen speciale dingen voor gedaan.
Je moet maar zo denken: als er zo snel zo veel uit komt, dan moet er wel veel naar binnen zijn geweest, ja toch?
Beter teveel dan te weinig! .

Nou meiden, hoe gaat het bij jullie??
Wanneer hebben jullie NOD trouwens? Ik dacht 19 juni, maar das misschien dan ook niet meer zo.

Liefs Gerrie.

Hey Gerrie,

Ik heb vorige week ook 3 dagen last gehad van mn maag en een beetje ongi gevoel, bij mij is dit waarschijnlijk ook mn ei geweest, dus meid dat word klussen!
Ik ben ook zo als jou hoor, dat ik altijd bij elk pijntje denk dat het wat ergs is!

Ik ben in ieder geval nu wel gerust gesteld over het uitlopen van de zaadjes, neem aan dat er dan genoeg naar binnen gaat!
Mijn NOD is als ik mijn ei goed gevoeld heb dit weekend en als het niet mn ei was wat ik voelde en ik ga van mn vorige cyclus uit dan is het een week later... dus dat wordt heel spannend voor mij!
Ga proberen zo lang mogelijk te wachten hoor!

De kosten voor een baby zijn misschien wel hoog,   maar in praktijk blijkt het reuze mee te vallen hoor.
Alleen de aanschaf van de eerste dingen, zoals het kamertje en de rest van de uitzet, maar als je dat eenmaal hebt gaat de rest vanzelf. Luiers enzo.
Wij hebben niet echt gehad dat we dachten van: jeetje! Wat zijn we daar toch altijd veel geld aan kwijt. We namen het gewoon vanzelf mee in de "boodschappenbegroting".

En je kan inderdaad nog een paar maanden gericht sparen voor een kamertje enzo.

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2007 11:03:25'));

Heb net even op die site gekeken. Maar de kosten zijn inderdaad vrij hoog. We hebben gelukkig wel aardig wat gespaard de laatste jaren en voordat je je een kindje hebt kun je ook nog wel lekker sparen dus daar zit ik niet zo over in. Ik heb het gevoel dat ik nu ook last krijg van mijn borsten..Misschien zit het wel tussen mijn oren. Ben er nu zo mee bezig dat het misschien lijkt of er iets is..

haha ja best veel he?!
ach maak me er ook geen zorgen over hoor! Heb alles eigenlijk al uitgezocht wat ik wil hebben, en moet zeggen dat ik niet echt een goedkope smaak heb.....maar ach je wilt toch het mooiste en beste voor je kindje he?!
ojee, je krijgt allemaal kwaaltjes dus nu? heb je dat ook als je ongi moet worden eigenlijk? mss dat het nu opkomt zetten anders?

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2007 11:05:39'));

De kosten voor een baby zijn misschien wel hoog,   maar in praktijk blijkt het reuze mee te vallen hoor.
Alleen de aanschaf van de eerste dingen, zoals het kamertje en de rest van de uitzet, maar als je dat eenmaal hebt gaat de rest vanzelf. Luiers enzo.
Wij hebben niet echt gehad dat we dachten van: jeetje! Wat zijn we daar toch altijd veel geld aan kwijt. We namen het gewoon vanzelf mee in de "boodschappenbegroting".

En je kan inderdaad nog een paar maanden gericht sparen voor een kamertje enzo.

ja precies, en aangezien wij 2 verdieners zijn, maak ik me er niet echt druk om hoor, kan nog flink gespaard worden en dat doen we dan ook, gelukkig hebben wij in de meest gunstige periode een huis gekocht (ruim 3 jaar geleden, toen waren de rente's op zn laagst!) dus wij wonen hier heel goedkoop, hebben geen torenhoge maandlasten gelukkig! en als er straks een baby mocht zijn, gaan we (als het mogelijk is) allebei 1 dag minder werken, dus heel veel minder gaan we niet verdienen.....
jullie er al over nagedacht hoe jullie dat gaan doen met werk? mijn vriend wil heel graag dan ook 1 dag minder werken en een papa dag hebben, vind ik wel heel lief en ook wel handig!
als ik dan ook 1 dag minder doe, komen we er goed uit, maar wil het kindje zowiezo wel minimaal 1 dag in de week naar de creche doen, ik denk dat dit heel goed is voor een kindje om te leren delen en contact te maken, ook vooral omdat ik zoals ik er nu over denk maar 1 kind wil.....

Terug
Bovenaan