Susanne, 25, kinderwens

Last van mijn borsten heb ik eigenlijk bijna nooit maar misschien dat ik gewoon ongi moet worden nu. Zou me niks verbazen dat ik morgenochtend, voordat ik de test wil doen, het net geworden ben.

Hebben jullie al gekeken naar babyspulletjes? Ik eigenlijk nog helemaal niet dat doe ik pas als het zover is. Het lijkt me wel ontzettend leuk om dat allemaal uit te zoeken.

ow ik heb helemaal verkeerd gekeken! kijk altijd op de site van predictor wanneer mn ongi is! ik kijk steeds bij de verkeerde datum, namleijk wanneer je een bloedtest kan doen, moet kijken bij thuistest natuurlijk! dan is het of rond 5 juni, of rond 12 juni!
moet ik nog langer wachten aaaaaaaaaaaaaaah!

Hey Suusle,

Ik had je berichtje net nog niet gezien. Iedereen reageerd zo snel op dit topic, dan loopt het een beetje door elkaar heen.
Wel gezellig dat we zo onze dingetjes allemaal ana elkaar kwijt kunnen.

Misschien ben ik me nu wel meer bewust van mijn lichaam ja en dat ik het daarom zo goed voel.

Ik zal zo mijn vriend maar laten weten dat hij vanavond aan de slag moet.
Ik moet eerst nog werken tot half vijf.
Als mijn zoontje op bed ligt, gaan we maar beginnen denk ik, hihihihi.
Ik hoop dat het gelijk raak is.

En voel jij je ei dan elke keer?

Liefs Gerrie.

Ik wil, als we een kindje hebben, 2 en een halve dag gaan werken. Mijn man werkt vier en een halve dag dus dan moet het kindje voor 2 dagen naar de creche. Tenzij mijn moeder een dag wil oppassen maar dat verwacht ik niet, aangezien ze ruim 100 KM verderop woont. Ik ben wel heel erg benieuwd hoe mijn famillie zou reageren wanneer ze horen dat ik zwanger zou zijn.

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2007 11:13:09'));

Hey Suusle,

Ik had je berichtje net nog niet gezien. Iedereen reageerd zo snel op dit topic, dan loopt het een beetje door elkaar heen.
Wel gezellig dat we zo onze dingetjes allemaal ana elkaar kwijt kunnen.

Misschien ben ik me nu wel meer bewust van mijn lichaam ja en dat ik het daarom zo goed voel.

Ik zal zo mijn vriend maar laten weten dat hij vanavond aan de slag moet.
Ik moet eerst nog werken tot half vijf.
Als mijn zoontje op bed ligt, gaan we maar beginnen denk ik, hihihihi.
Ik hoop dat het gelijk raak is.

En voel jij je ei dan elke keer?

Liefs Gerrie.

Ja gaat snel hier he?! ben soms ook de draad kwijt hoor!
Nou ik heb m denk ik voor het eerst bewust gevoeld, dit was pas onze eerste ronde, dus was hiervoor nog aan de pil, maar als ik zo terugdenk, denk ik dat ik het toen ook wel eens gevoeld heb, maar toen stond ik daar natuurlijk nog niet bij stil!
Nou ik had ook mn vriend laten weten dat ik waarschijnlijk mn ei had, maar dat had op hem niet zo'n gunstig effect, hij had het gevoel dat hij toen moest presteren, en toen ging het even niet zeg maar!

Vind t trouwens ook fijn dat je hier altijd je verhaal en vragen kwijt kunt, soms voel ik me heel stom om iets te vragen, maar hier krijg je wel altijd een oprecht antwoord, heel fijn!

haha ja dat kun je zeker zien als sport, maar dan meer voor marco haha!
nu mijn vruchtbare dagen voorbij zijn, doen wij het ook zo'n beetje elke dag!

Haha ben jij er zo een, je moet het wel eerlijk verdelen!!!

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2007 11:16:13'));

Ik wil, als we een kindje hebben, 2 en een halve dag gaan werken. Mijn man werkt vier en een halve dag dus dan moet het kindje voor 2 dagen naar de creche. Tenzij mijn moeder een dag wil oppassen maar dat verwacht ik niet, aangezien ze ruim 100 KM verderop woont. Ik ben wel heel erg benieuwd hoe mijn famillie zou reageren wanneer ze horen dat ik zwanger zou zijn.

Mijn moeder wil wel een dag in de week oppassen denk ik, en mn schoonzus ook wel, maar of die tijd heeft?! Dat is wel jammer joh dat je moeder zo ver weg woont... mijn ouders, schoonmoeder , zus en zwager en 1 schoonzus wpnen allemaal in dezelfde plaats gelukkig!
denk je dat jouw familie het al verwacht van jullie? omdat jij ook nog wel redelijk jong bent? van ons verwachten ze het denk ik nog niet, misschien mn schoonzus wel, maar mijn ouders zeker nog niet dnek ik!

Terug
Bovenaan