Susanne, 25, kinderwens

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2007 11:19:28'));

haha ja dat kun je zeker zien als sport, maar dan meer voor marco haha!
nu mijn vruchtbare dagen voorbij zijn, doen wij het ook zo'n beetje elke dag!

Haha ben jij er zo een, je moet het wel eerlijk verdelen!!!

haha ik ben best lui hoor !
maar je hebt gelijk, eerlijk verdelen! doe ik soms ook wel hoor! haha

Ik denk dat ze het totaal niet verwachten, ook in verband met mijn leeftijd natuurlijk. Ik heb gewoon zoiets van waarom zullen we nog wachten. We willen het allebei heel graag en wat maakt het dan uit dat ik nog ietswat jong ben. Het lijkt me trouwens fantastisch om op mijn 24ste moeder te zijn. Maar ja, eerst maar afwachten, het is nog lang niet zover..

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2007 11:23:13'));

Ik denk dat ze het totaal niet verwachten, ook in verband met mijn leeftijd natuurlijk. Ik heb gewoon zoiets van waarom zullen we nog wachten. We willen het allebei heel graag en wat maakt het dan uit dat ik nog ietswat jong ben. Het lijkt me trouwens fantastisch om op mijn 24ste moeder te zijn. Maar ja, eerst maar afwachten, het is nog lang niet zover..

wij hadden ook zoiets van waarom nog wachten!
een paar maanden geleden hadden we het er over, dat ik ergens na de zomervakantie wilden stoppen (mijn vriend wou het al eerder dan ik), maar toen was ik met mn laatste pilstrip bezig en zij mijn vriend, voor mij hoef je geen nieuwe te halen, toen heb ik er even goed over na gedacht en ook besloten om dan gelijk na die laatste strip maar te stoppen!
ik heb vroeger altijd gezegd op mn 25e wil ik graag een kind ! toen die leeftijd in beeld kwam, werd het me toch nog een beetje te vroeg, maar toen ik gestopt ben was ik toch nog 24 haha! dus hopelijk ga ik het nog redden op mn 25e!!
Ik heb trouwens ook het idee, dat er steeds meer meiden weer jonger aan kinderen beginnen, ik ben 25, evelien is 23, yvonne is 27...
Gerrie hoe oud ben jij ook alweer? Jij hebt al 1 kindje toch?

Terug
Bovenaan