Susanne, 25, kinderwens

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2007 11:27:06'));

Ja, daarom heb ik ook geen overgewicht! Dat is ook een goeie zeg.

haha ja dan moet ik maar eens wat meer werk verrichten in de slaapkamer denk ik, wil er graag een paar kilootjes af!!!
nou meid, werkze en misschien tot straks!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2007 11:30:11'));

Tot straks

okidoki! ik laat de pc de hele dag aan!
en nu aan het werk he!
haha!
doeidoei!
X SUus

best wel knap hoor dat jullie elke avond klussen. Deden jullie dat voor dat jullie een kinderwens hadden ook al? Ik vind om de dag al vrij veel. Elke dag zou voor mij wel een beetje teveel van het goede worden hoor.

Ik ga ook maar eens aan het werk. Mijn collega is met vakantie dus moet eigenlij werken voor 2 maar op deze manier gaat dat niet lukken. Werkse en ik kijk vanmiddag nog wel even hier

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2007 11:38:43'));

best wel knap hoor dat jullie elke avond klussen. Deden jullie dat voor dat jullie een kinderwens hadden ook al? Ik vind om de dag al vrij veel. Elke dag zou voor mij wel een beetje teveel van het goede worden hoor.

Voordat wij aan kinderen dachten, deden wij het veel minder vaak, maar dit komt dus achteraf bij mij door de pil, die nam bij mij de zin wel weg!
Nu we weten dat het een kindje kan opleveren, heb ik zowiezo veel meer zin, maar elke dag vind ik ook net iets te vaak, maar mn vriend wil wel elke dag! soms hebben we een paar dagen achter elkaar dat we het wel achter elkaar doen hoor, maar soms ook niet....
nou meid, werkze en tot snel maar weer?!

Nee leeftijd maakt echt helemaal niks uit.
Nou ja, je moet natuurlijk wel verantwoordelijkheidsgevoel hebben.
Maar k ben 24 (oktober 25) en ik heb een zoontje van 3 en we gaan voor de tweede.
Ons zoontje was niet gepland, maar nu we er eenmaal in zitten en jong ouder zijn zien we vooral de enorme voordelen ervan.

Onze ouders hadden het ook niet verwacht. Nu denk ik wel, nu krijgen we ook al vragen wanneer de tweede komt. Nu is opeens wel normaal om zo jong kinderen te krijgen.

Deze zwangerschap (en ook deze spannende klusdagen ernaar toe al) gaan we dus heel bewust in en mee maken, dat hadden we de vorige keer niet zo, toen overkwam het ons echt zeg maar.
Ik heb er wel veel zin in.
Na veel getwijfel en angsten tóch eindelijk de knoop doorgehakt om voor een tweede te gaan. Dan kan het me opeens ook niet snel genoeg gaan. Maar ja, zo werkt dat he?

Liefs Gerrie.

Terug
Bovenaan