Susanne, 25, kinderwens

Er komen nu trouwens niet echt zoveel reacties..waar zitten jullie allemaal. Ik heb mijn werk maar even aan de kant gelegd. Heb nu bestwel veel gedaan en had nu weer even zin in iets anders. Morgenochtend een test doen, ben zo benieuwd.

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2007 13:57:37'));

Er komen nu trouwens niet echt zoveel reacties..waar zitten jullie allemaal. Ik heb mijn werk maar even aan de kant gelegd. Heb nu bestwel veel gedaan en had nu weer even zin in iets anders. Morgenochtend een test doen, ben zo benieuwd.

Hey Evie,

Yvonne is aan het werk, waar gerrie is weet ik niet, en ik, ik zit nog steeds achter de pc, kom er maar niet weg, ben vanalles aant doen!
wat doe jij voor werk?

Hey Evie,

Ik zit nu in de eerste ronde voor ons tweede kindje.
Ik ben vanaf januari al gestopt met de pil, dus al een paar keer regelmatig ongesteld geweest, puur natuur zeg maar.

Ja ik was vroeg moeder ja. Ik wilde altijd al kinderen, maar ik had nog wel een paar jaar willen wachten, maar goed, blijkbaar wilde mijn zoontje niet langer wachten...........
Ik kon het niet om hem weg te laten halen. Ik wilde toch al kinderen, dan maar een paar jaar vroeger, sommige dingen zijn niet te plannen zo blijkt.
In het begin was het wel even wennen hoor en we hebben het vaak moeilijk gehad, maar nu gaat het goed, we hebben onze rust hierin gevonden en nu zien we de vele voordelen van vroeg ouder zijn.
En nu zijn we er aan toe om aan een tweede te beginnen. En soms hebben we het zelfs al over een eventuele derde!
Hahahaha.

Wordt dit jouw eerste kindje?
En hoeveelste ronde?
Wanneer is je NOD dan?

Liefs Gerrie.

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2007 13:48:27'));

Nee leeftijd maakt echt helemaal niks uit.
Nou ja, je moet natuurlijk wel verantwoordelijkheidsgevoel hebben.
Maar k ben 24 (oktober 25) en ik heb een zoontje van 3 en we gaan voor de tweede.
Ons zoontje was niet gepland, maar nu we er eenmaal in zitten en jong ouder zijn zien we vooral de enorme voordelen ervan.

Onze ouders hadden het ook niet verwacht. Nu denk ik wel, nu krijgen we ook al vragen wanneer de tweede komt. Nu is opeens wel normaal om zo jong kinderen te krijgen.

Deze zwangerschap (en ook deze spannende klusdagen ernaar toe al) gaan we dus heel bewust in en mee maken, dat hadden we de vorige keer niet zo, toen overkwam het ons echt zeg maar.
Ik heb er wel veel zin in.
Na veel getwijfel en angsten tóch eindelijk de knoop doorgehakt om voor een tweede te gaan. Dan kan het me opeens ook niet snel genoeg gaan. Maar ja, zo werkt dat he?

Liefs Gerrie.

Hey Gerrie,

Had helemaal niet gezien dat je alweer gereageerd had!
Ben jij ook vrij vandaag? of kun jij op je werk achter de pc?
Jij bent dus ook van onze leeftijd! Gezellig clubje zo!
Tja ik ken dat, als ik eenmaal iets wil moet het ook meteen! Dat geld bij mij voor alles hoor, niet alleen hier voor!

Suusle,

Ik ben ook aan het werk, was net even eten daarom duurde het weer ff voordat k er weer was.
Ik heb het niet bijzonder druk.
Vind het ook zo leuk om te kunnen schrijven over dat we begonnen zijn voor een tweede.
Kunnen we er lekker op los kletsen, hahahahaha.

Moet werken tot half vijf. Heb het nu al gehad!
Hahahahha.

Liefs Gerrie.

Hahahaha nou reageren we weer langs elkaar heen!
Ach dat geeft niet.
Ja ik zit alleen maar achter de pc op mijn werk.
Mijn eigen kantoor, dus ja.
Makkelijk he?
Niemand die controleert, ik heb mijn eigen project dus.
Alleen nog geen vaste aanstelling, dit is tijdelijk. Dus ben nu driftig op zoek naar een andere vaste functie.
Maakt me niks uit hoor,   ik word toch gewoon zwanger. Ik ga die keuze niet van wel of geen vaste aanstelling af laten hangen. Al die dingen zijn tegenwoordig toch goed geregeld.

Hoe oud ben jij dan als ik vragen mag?
Mijn vriend is 23, dus das ook nog jong.
Althans, nu is het jong voor kinderen, "vroeger" was het normaal.

Liefs Gerrie.

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2007 14:07:08'));

Suusle,

Ik ben ook aan het werk, was net even eten daarom duurde het weer ff voordat k er weer was.
Ik heb het niet bijzonder druk.
Vind het ook zo leuk om te kunnen schrijven over dat we begonnen zijn voor een tweede.
Kunnen we er lekker op los kletsen, hahahahaha.

Moet werken tot half vijf. Heb het nu al gehad!
Hahahahha.

Liefs Gerrie.

Wat doe jij voor werk dan?
Ik ben vandaag lekker nog vrij, morgen weer aan de slag en heb er helemaal geenzin in, komt omdat ik zo lang vrij ben geweest!
Lekker joh tot half 5 das een lekkere tijd!
Ja wil het liefst de hele dag het erover hebben, maar ja moet mn mondje dicht houden he?! alleen hier niet natuurlijk!

Terug
Bovenaan