Susanne, 25, kinderwens

Hoi Gerrie,

Ja dit zou ons eerste kindje worden. Het is nu de derde ronde. Maar het is heel raar want ben nu al 2 maanden niet ongesteld..Heb twee testen gedaan en die waren allebei negatief. Ik weet dus niet wanneer mijn NOD is. Morgenochtend ga ik weer een test doen. En als ik aan het einde van de week nog niet ongi ben dan bel ik maar even de dokter voor een afspraak.

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2007 14:09:42'));

Hahahaha nou reageren we weer langs elkaar heen!
Ach dat geeft niet.
Ja ik zit alleen maar achter de pc op mijn werk.
Mijn eigen kantoor, dus ja.
Makkelijk he?
Niemand die controleert, ik heb mijn eigen project dus.
Alleen nog geen vaste aanstelling, dit is tijdelijk. Dus ben nu driftig op zoek naar een andere vaste functie.
Maakt me niks uit hoor,   ik word toch gewoon zwanger. Ik ga die keuze niet van wel of geen vaste aanstelling af laten hangen. Al die dingen zijn tegenwoordig toch goed geregeld.

Hoe oud ben jij dan als ik vragen mag?
Mijn vriend is 23, dus das ook nog jong.
Althans, nu is het jong voor kinderen, "vroeger" was het normaal.

Liefs Gerrie.

Snap wat je bedoelt, ik heb ook nog geen zekerheid wat betreft werk, ik werk nu sinds 3 jaar bij een supermarkt en na 3 jaar moet je dus voor vast worden aangenomen, nou was me dat al beloofd door mn baas, alleen een tijdje terug heb ik wat met mn rug gehad en toen kon ik tijdelijk even wat minder (niet tillen enzo) en mijn baas is niet zo'n makkelijke daar was ik al voor gewaarschuwd, als je eenmaal iets krijgt dan wordt je keihard afgeschreven en ben je niet meer goed genoeg dus ik zit nog steeds in spanning, heb nog niets gehoord terwijl mijn contract loopt tot 1 juli, dus als ik het goed heb, hoor ik het voor 1 juni te horen, want volgens mij moet hij ook 1 maand van te voren dit bij mij melden! maar wij hebben dus ook besloten om er gewoon voor te gaan, mocht ik ontslag krijgen zoek ik wat anders, tot die tijd krijg ik dan een uitkering als het goed is, maar hier is op het moment wel aardig wat vacatures, maak me niet zo heel druk!

Ik ben net sinds zondag 25,dus ook nog relatief jong, mijn vriend is 26 en we zijn 8 en half jaar samen en wonen sinds 1 jaar samen in ons eigen huis, is niet groot, maar met 1 kind is het hier zat te doen, we hebben namelijk maar 2 slaapkamers!

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2007 14:09:42'));

Snap wat je bedoelt, ik heb ook nog geen vaste aanstelling, weet ook nog niet of ik die krijg, heb een beetje een lastige baas, mijn contract loopt tot 1 juli as, en volgens mij heeft hij ook eenmaand opzegtermijn naar mij toe, dus dan zou hij me anders deze week moeten ontslaan???
Wij hebben ondanks dit ook besloten om er gewoon voor te gaan, anders zoek ik wel wat anders....
Krijg wel een uitkering als het goed is, dus financieel redden we het ook wel

Ik ben sinds zondag 25 en mn vriend is 26, wij zijn dus ook nog wel redelijk jong. We zijn 8 en half jaar samen en wonen sinds 1 jaar in ons eigen huis, het is niet heel groot, maar met 1 kind kan het wel, we hebben namelijk maar 2 slaapkamers!

Ja bij mij liep ie ook vast net, heel vervelend.
Daarom duurde het ff.........
Ach, we zijn er weer.

Jeetje Evie al lekker naar huis.
Bofkont.
Ach morgen ook maar tot 12 uur, een half dagje. Dan donderdag weer een hele dag en dan vrijdag lekker vrij. Ik werk maar 24 uur, dus ja dan heb je soms halve dagen he?
Heerlijk.

Ik ben projectleider bij rijkswaterstaat trouwens.
Maar helaas moet ik dus ook wat anders gaan zoeken. Ach ik maak me er niet zo druk om. Mijn vriend kan ook nog opvangen als het moet dus ja.

Wij gaan trouwens volgend jaar juli trouwen! In juli, de precieze datum moeten we nog beslissen, maar dan worden we echt man en vrouw. Spannend he??
Ik heb er wel zin in. Nog een kindje erbij, trouwen.
Voelt goed.

Nog een paar uurtjes, dan mogen we gaan klussen. Heb het mijn vriend al laten weten en die vond het helemaal niet erg!
Hahahaha.

Nou meiden ik lees het wel weer!
Knuf Gerrie.

Terug
Bovenaan