quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2007 10:28:33&apos

);
Hey Suus,
Ja kanker is een vreselijke ziekte, mijn vader heeft het ook gehad. Hij was de eerste man met borstkanker in dat ziekenhuis. Maar hij is genezen verklaard vorig jaar, nadat het vijf jaar is weggebleven. Mijn moeder had ook knobbeltjes in haar borst, maar dat bleek ook goedaardig te zijn. Zij staat nog wel onder controle, omdat ze niet zeker kunnen zeggen dat het goedaardig blijft. Ze heeft nu ook huidkanker met kleine plekjes, die steeds weggehaald worden. Die slaan niet direct naar binnen toe, dus is niet zo agressief alleen wel kwaadaardig. Niet zo leuk dus!
Ja en vanavond naar je oma gaan, want die laatste momenten blijven je altijd bij. Kun je rustig afscheid nemen van haar en dat is ook wel wat waard hoor. Dat is beter dan dat het onverwacht gebeurt, want dan heb je je laatste momenten met haar niet.
Wat duur zeg; zo'n persona! Ja dat lijkt me ook niet echt betrouwbaar. Alleen als je al een kindje hebt en het gaat mis, dan maakt het toch eigenlijk ook weer niet zoveel uit, vind ik. Ik wil toch twee kinderen? Maar dan moet je iets verzinnen voor daarna, dus schiet je er toch weer niks mee op. Ik ga ook niet meer aan de pil, ik was vorig jaar maart al gestopt, want mijn hormoonhuishouding was flink in de war. DIt was op doktersadvies, daarna tot november voorbehoedsmiddelen gebuikt. Maar dit hielp niet echt, want de condoom scheurde steeds. Toen hebben we gauw alles aan de kant geschoven met het idee dat we het allebei niet erg zouden vinden dat ik zwanger zou worden. We vonden het eigenlijk wel fantastisch om een kindje te krijgen, dus vandaar.
Lekker is dat he om lekker in je pyama te lopen. We hebben zondag zo'n lekker luie dag gehad! Tot 12.00 uur op bed liggen dommelen en daarna in ochtendjas te lopen tot sávonds aan toe. Lekker een beetje aan keutelen. S'avonds zijn we even aan het rijden geweest. We zijn in coevorden, hardenberg en uelsen(dtsl) geweest. Ik wist niet dat het zo'n leuk dorpje was dat uelsen, net een vakantieplaatsje.
Liefs Yvonne
Ow jeetje dat is echt wel heftig, allebei je ouders... mijn moeder staat ook onder jaarlijkse controle, elk jaar borstfoto en een uitstreikje...vind het altijd weer eng, dus vraag haar altijd of ze me niet wil vertellen wanneer ze heen moet, maar pas als ze de uitslag heeft, ze maakt zich er zelf nooit druk om, maar ik maak me nogal snel druk....
Heb even lekker gedouched net, zit nu in de kleertjes hoor! moet zometeen even brood gaan halen, maar heb geen zin om naar buiten te gaan pffff
zondag is ook inderdaad zon dag dat we altijd lekker lui lopen te doen!
Maar jullie hebben dus ook door coevorden getourd! waar zijn jullie allemaal langs gekomen?
Uelsen ken ik zelf niet zo goed, alleen van discotheek zak, maar het dorp zelf verder niet eigenlijk....