Susanne, 25, kinderwens

Hoi Suus,

Ik ga er goed op letten. Ben erg benieuwd of ik het voel. Dit is de derde keer na het stoppen van de pil dat ik ongesteld was. Voor die tijd was ik vrij regelmatig ongesteld allen deze laatste keer moest ik er lang op wachten.Hopelijk komt het gewoon weer op tijd straks want anders ga je weer allemaal dingen in je hoofd halen en vraag je je toch af of je niet zwanger bent. Ik heb nu trouwens tests besteld via sensitest voor nog niet eens 2 euro per test en ze doen het prima. Scheelt een hoop geld met een test van de drogist!

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2007 11:05:07'));

Hoi Suus,

Wat erg trouwens van je oma, heel veel sterkte!

dankje wel....

ik heb vorige week ook alvast een test in huis gehaald, van clearblue, die was niet zo goedkoop, geloof rond een tientje, dus hopelijk is dat voor mij een goede reden om zo lang mogelijk te wachten met testen! volgende keer haal ik het huismerk van kruidvat, geloof dat die als beste was getest.... sensitest ken ik niet?

Evelien, je kan voor de zekerheid uitgaan van je cyclussen voor dat het zo lang duurde dat je ongesteld werd. En dan rond die periode gewoon veel klussen. Of heel de periode tot je ongesteld bent om de twee of drie dagen klussen. Dan moet het ergens daartussen toch wel een keer raak zijn??

Waar heb je testen besteld?
Ik twijfel nog. Aan de ene kant wil ik testen bestellen van het internet af en aan de andere kant wil ik pas de 21ste één test gaan kopen als ik dan nog niet ongesteld ben.
Zo van: ik heb er vast maar ééntje nodig. Snap je?

Ik moet vandaag tot half vijf werken en ik ben het nu al beu! Bah.
Ik heb eigenlijk wel zin in een andere baan. Hoop dat die zich snel aandient waar ik een vast contract krijg. Heb ik nu wel behoefte aan eigenlijk.

Hey waar wonen jullie eigenlijk allemaal?
Van Yvonne weet ik dat ze in Utrecht woont toch?
Ik woon in een dorpje in Zeeland.
En Evelien en Suus?

Liefs Gerrie.

owjee gerrie, dan word het nog een lang dagje dus voor jou!
kan me helemaal voorstellen hoor dat je hoopt snel vastigheid te hebben, helemaal nu!
ben je al wel op zoek naar wat anders dan?

ik woon trouwens onderin Drenthe, bij de grens van Overijssel en de grens met Duitsland! zal de naam hier voor de zekerheid maar niet noemen!
Yvonne woont niet in Utrecht hoor, ze woont ergens vlakbij mij in de buurt, maar we kennen elkaar niet! Evelien weet ik eigenlijk ook niet
Misschien dat je het al wel een keer hebt gezegd, maar ik kan het allemaal niet zo goed onthouden, hebben jullie dit ook?
He maar ik zie dat we al 411 berichten hebben, volgens mij is ie bij iets van 480 vol, weet iemand dat? want dan moeten we even een nieuwe topic naam verzinnen, iemand ideeen??

Terug
Bovenaan