SYGE meiden 2

Hah ja mannen, die begrijpen een vrouw niet altijd! Ik heb die van "zwanger" /"niet zwanger". Die andere van clear blue. Nou ik ga naar huis, stuur maar ff een sms, goed?

Doei doei liefs,
Yvonne

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2007 17:00:22'));

Hah ja mannen, die begrijpen een vrouw niet altijd! Ik heb die van "zwanger" /"niet zwanger". Die andere van clear blue. Nou ik ga naar huis, stuur maar ff een sms, goed?

Doei doei liefs,
Yvonne

ik laat je weten of ik het gedaan heb en zo ja wat de uitslag is oke!!
doeidoei!!!

Hey!

Ben nieuw hier en heb jullie gekwebbel even gevolgd!
Jullie gaan echt leuk met elkaar om!!

Zal me even snel voorstellen, ben Kim, 23 en kom uit Purmerend.
Heb een hele grote kinderwens en samen met vriendje gaan we er binnenkort echt aan beginnen, moet nog stoppen met de pil. Ben al een tijdje het internet aan t uitpluizen over vanalles en nog wat als t maar met baby`s te maken heeft...
Zo kwam ik hier dus ook terecht..

En t lijkt me heel leuk om met jullie te kletsen en ervaringen te delen.

Groetjes, Kim

quote: mischa84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2007 17:10:32'));

Hey!

Ben nieuw hier en heb jullie gekwebbel even gevolgd!
Jullie gaan echt leuk met elkaar om!!

Zal me even snel voorstellen, ben Kim, 23 en kom uit Purmerend.
Heb een hele grote kinderwens en samen met vriendje gaan we er binnenkort echt aan beginnen, moet nog stoppen met de pil. Ben al een tijdje het internet aan t uitpluizen over vanalles en nog wat als t maar met baby`s te maken heeft...
Zo kwam ik hier dus ook terecht..

En t lijkt me heel leuk om met jullie te kletsen en ervaringen te delen.

Groetjes, Kim

Hey Kim,

welkom hier!
waarom ben je nog niet met de pil gestopt dan? als je nu alvast stopt, kun je vast ontpillen en kun je gelijk beginnen als jullie het willen!

Ik heb nog 1 strip liggen, dus zit nog in twijfel, zal ik die nog opmaken of niet..

Ben beetje een twijfelkont...

quote: mischa84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2007 17:17:26'));

Ik heb nog 1 strip liggen, dus zit nog in twijfel, zal ik die nog opmaken of niet..

Ben beetje een twijfelkont...

dan gebruik je toch eerst condooms ofzo? dan kan je lichaamnamelijk vast ontpillen en weet je zelf ook beter waar je aan toe bent! en natuurlijk niet vergeten om gelijk met foliumzuur te beginnen, dan kan nu ook al wel....

Oke!!

Heb besloten dat ik ga stoppen met de pil, ga morgen meteen foliumzuur halen!

quote: mischa84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2007 18:37:14'));

Oke!!

Heb besloten dat ik ga stoppen met de pil, ga morgen meteen foliumzuur halen!

heel goed hoor! zo kan je lichaam er vast aan wennen en kun je vast inzicht proberen te krijgen in je cyclus! goed opletten of je ook je eisprong voelt!!
heel veel succes meid, en laat ons weten wanneer jullie er echt voor gaan he?!

Terug
Bovenaan