A
Anoniem
Guest
Goedemorgen meiden!
Dadelijk worden we allemaal ziek.
Met mij gaat het vandaag wel al iets beter, maar nog steeds niet helemaal je-van-het zeg maar.
Jammer, maar helaas.
Ben wel gewoon aan het werk. Kunnen van die zeikerds zijn, dus ja daar had ik niet zo'n zin in.
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om te werken! Bah. Stomme collega's. Heel raar mens, ook enorm achterbaks weet je wel?
Ik ben echt toe aan een nieuwe baan, hoop zo dat ik snel wat vind.
Ben het hier helemaal beu.....Snik, zucht.
Morgen mijn NOD!! Ik vind het zó spannend! Ik heb gisteren een zwangerschapstest gekocht. Dus die ligt boven te wachten tot donderdag. Ben echt heel benieuwd.
Ik voel wel een beetje ongikrampjes en ben beetje misselijkachtig en moet heel veel plassen.
Dus wie weet.......
Hoe houd jij het vol Yvonne? Heb jij al last van kwaaltjes??
Liefs Gerrie.
Dadelijk worden we allemaal ziek.
Met mij gaat het vandaag wel al iets beter, maar nog steeds niet helemaal je-van-het zeg maar.
Jammer, maar helaas.
Ben wel gewoon aan het werk. Kunnen van die zeikerds zijn, dus ja daar had ik niet zo'n zin in.
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om te werken! Bah. Stomme collega's. Heel raar mens, ook enorm achterbaks weet je wel?
Ik ben echt toe aan een nieuwe baan, hoop zo dat ik snel wat vind.
Ben het hier helemaal beu.....Snik, zucht.
Morgen mijn NOD!! Ik vind het zó spannend! Ik heb gisteren een zwangerschapstest gekocht. Dus die ligt boven te wachten tot donderdag. Ben echt heel benieuwd.
Ik voel wel een beetje ongikrampjes en ben beetje misselijkachtig en moet heel veel plassen.
Dus wie weet.......
Hoe houd jij het vol Yvonne? Heb jij al last van kwaaltjes??
Liefs Gerrie.