SYGE meiden 2

Goedemorgen meiden!

Dadelijk worden we allemaal ziek.
Met mij gaat het vandaag wel al iets beter, maar nog steeds niet helemaal je-van-het zeg maar.
Jammer, maar helaas.
Ben wel gewoon aan het werk. Kunnen van die zeikerds zijn, dus ja daar had ik niet zo'n zin in.

Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om te werken! Bah. Stomme collega's. Heel raar mens, ook enorm achterbaks weet je wel?
Ik ben echt toe aan een nieuwe baan, hoop zo dat ik snel wat vind.
Ben het hier helemaal beu.....Snik, zucht.

Morgen mijn NOD!! Ik vind het zó spannend! Ik heb gisteren een zwangerschapstest gekocht. Dus die ligt boven te wachten tot donderdag. Ben echt heel benieuwd.
Ik voel wel een beetje ongikrampjes en ben beetje misselijkachtig en moet heel veel plassen.
Dus wie weet.......

Hoe houd jij het vol Yvonne? Heb jij al last van kwaaltjes??

Liefs Gerrie.

Dan is het morgen een spannende dag voor je, Gerrie. Ik hoop dat het raak is. Hoeveelste ronde is dit ook alweer voor jou?

Hai Evelien.
Dit is mijn eerste ronde.
Ik hoop stiekem dat het gelijk raak is natuurlijk.
Ik heb wel van die ongikrampen weet je wel?
Maar dan meer in mijn buik. Dus hoop dat het toch niet echt mijn ongesteldheid is............
Zucht....Nou ja als ik donderdag nog niet ongesteld ben, dan ga ik testen.......

Wanneer is jouw NOD ook alweer?

Dan is het morgen een spannende dag voor jou, Gerrie. Ik hoop voor je dat de ongi weg blijft. Ga je donderdagochtend gelijk al testen? Je test toch samen met Yvonne?

Ja ik ga donderdagochtend testen met ochtendurine natuurlijk. Dezelfde dag als Yvonne inderdaad. Ik wil namelijk eerst een dag of twee overtijd zijn voordat ik test. Dan heb je meer zekerheid. En Yvonne test ook op de 21ste, dus dan kunnen we mooi samen testen.
Spannend hoor.

Donderdagochtend doe k gelijk Yvonne sms'en hebben we al afgesproken!
Wanneer heb jij nou je NOD?

Hallo meiden,

Hier ben ik even weer! Ik vind het erg spannend overmorgen NOD. Ik ben een beetje misselijk, rommelig gevoel, ongi-gevoel. Ik weet het echt niet ! Ik heb de ene keer het gevoel dat de RD eraan komen en het andere moment denk ik dat weer niet! Erg twijfelig, dus toch nog even afwachten nog. Als de RD wegblijven dan gaan we dus donderdagmorgen testen. Errug spannend allemaal. En Gerrie ik ben al flink aan het duimen voor ons hoor dat de RD wegblijven morgen en overmorgen!!!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne,

Ik hoop dat het raak is. Ik ga ook zeker voor jullie duimen hoor. Ben zo benieuwd wat jullie donderdag te melden hebben.

Onze "date"schiet al op he? Ik heb er echt zin in!

Terug
Bovenaan