SYGE meiden 2

Hallo meiden!

Ik ben er even weer! Hey Suus, hoe voel je je vandaag? Heb je gisteravond de film nog afgekeken? Wij hebben Breakdown nog gekeken, is ook een goeie film.

Hallo Kim welkom hier op ons forumpje. Het is hier altijd gezellig kwebbelen. Suus heeft wel gelijk dat het beter is om je lichaam te laten ontpillen en alvast te stoppen. Dan heb je je cyclus straks mooi op regel en kun je voor het eggie gaan. Ja en foliumzuur is heel belangrijk om al mee te beginnen.

Liefs Yvonne

Ik hou jullie op de hoogte wanneer we voor t echte werk gaan!!  

Hi allemaal,

Jullie hebben me al hier en daar op het forum gezien. Hoewel ik nummer 1 op de wereld ranglijst van twijfelaars sta, heb ik dan nu toch de volgende informatie:

Ik ben Nicky, 33 jaar, 1e ronde, 1e kindje, cylcus 27/28 dagen.

Het  is nu  echt  dat ik  voor het eerst opschrijf 1e ronde. Ik zit wel al 2 maanden op het forum, maar durfde er nog niet voor te gaan... Mijn vriend wel, maar ik vond/vind het zo'n moeilijke beslissing! We hebben besloten om deze maand héél onvoorzichtig te zijn ;) Er echt helemaal voor gaan vind ik nog eng (ik sta niet voor niets nummer 1 op de wereld ranglijst!).

Ik zit op dag 6 in mijn cyclus en wij gaan 'wiebelen' tot en met dag 11, dag 12&13 verschijnt meestal het eisprong-teken op mijn PERSONA, die ik dik 3 jaar als birth-control heb gebruikt. Nog niet echt de eisprong opzoeken dus deze maand, maar wel héél spannend aan het idee gaan wennen dat het zover zou kunnen zijn!

Tot snel, ik volg jullie zo veel mogelijk en juich elke keer weer mee als het bij een van jullie raak is!

Lfs, Nicky

Hey Nicky

welkom hier! wat spannend allemaal he?! Vind ik ook hoor, heb ook soms nog wel twijfels van zullen we niet beter nog even wachten want dit of want dat... maar ja er is altijd wel een reden te vinden om te wachten en voor t zelfde geld duurt het even dus wij gaan er wel al gewoon voor ookal ben ik nog maar 25.....

Hey Yvonne,

Ik voel me eindelijk weer een stuk beter alleen dat duizelige blijft dus als dat volgende week nog zo is, ga ik maar evennaar de dokter, mischien heb ik wel vitaminegebrek of iets dergelijks of bloedarmoede ofzo....
Denk dat jij ondertussen al vrij bent of niet???
Het is hier wel rustig vandaag waar is iedereen????

Hallo Suus,

Ik net een heel lang bericht getypt hier, liep die vast met plaatsen! Kan ik weer over nieuw gaan beginnen! We hebben het nog wel druk gehad vandaag hier, ging goed!
Ik ben doodop, want vannacht moest Raymond weer op komen draven bij de bakkerij. Productie weer te laat en moesten extra vrachtwagens rijden. Kon de hele planning aangepast worden. Nou hij was er om half zes weer vanmorgen en toen ging de telefoon steeds. De Chauffeurs als ze op tijd waren enzo! Nou dus eergisteren niet geslapen en nu dus weer niet! Ik slaap vananvond denk ik al we;l op de bank! Haha nou ja is ook wel lekker he?

Hallo Nicky, ik denk dat iedereen wel eens twijfels heeft hoor. En misschien duurt het zwanger raken ook wel iets langer. Ik ben in de 9e ronde nu. Dat gaat zo snel.

he bah, net nu je er aan toe was om even wat slaap in te halen... zul je altijd zien he.... dat word dus vanavond lekker op de bank hangen!

hier ook, gaan ook niet weg ofzo, zouden eerst naar de bios, maar lijkt me nog niet zo'n goed idee dus blijven ook lekker thius op de bank met wat lekkers erbij....

meiden waar zijn jullie toch allemaal??

ik las net wat leuks hier, er is een topic die heet tips om sneller zwanger te worden of zoiets... daarin staat een link naar een artikel, heel interessant! hier stond in dat spermacellen veel langer levend blijven dan gedacht, dit kan zelfs een week! dus er is deze ronde nog een klein beetje hoop voor mij..... niet veel maar oke...
omdat ik de hele week ziek ben geweest hebben wij zaterdag voor het laatst geklust en ik heb donderdag of vrijdag mn ei gehad dus het zou nog kunnen.... maar ga er niet van uit, want is wel bijna een week dus....
wou dit nog even met jullie delen haha!

Goedemorgen   meiden!

Leuk weekend gehad? Ik wel, ben lekker bij mijn ouders geweest en bij alle opa en oma's. We hebben onze trouwfoto's laten zien was erg gezellig. Ik ben trouwens echt heel erg misselijk, daar heb ik normaal nooit last van..voel me echt niet helemaal lekker..Nou ja, het zou wel weer over gaan. Ik werk vandaag tot 17.00 uur dus ik spreek jullie vast nog wel.

Liefs Evelien

Terug
Bovenaan