SYGE meiden 2

Weet je ik had ook een keer in een broodjeszaak waar ik gewerkt heb de wc's verstopt!
Was er een man naar toe geweest en die had zo'n berg achtergelaten, die niet wou doorspoelen! Echt vies, net of er een koe op had gezeten, ik heb nog nooit zoveeeeel gezien(en hoeft ook noooiiit meer). Die man kwam eerst  wel elke week  koffie drinken en bleef dan ook heel lang op de wc, maar na dit is hij er nooit meer geweest!

Oke sorry, was geen lekker verhaal, nu je ziek/misselijk bent he?

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2007 16:36:27'));

Oke sorry, was geen lekker verhaal, nu je ziek/misselijk bent he?

zit een beetje te twijfelen of ik dan toch maar geen test moet doen om het in ieder geval dan maar buiten te sluiten dat dat het niet is....
pfffffff help!!! eigenlijk kan het niet maar toch....

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2007 16:30:05'));

Weet je ik had ook een keer in een broodjeszaak waar ik gewerkt heb de wc's verstopt!
Was er een man naar toe geweest en die had zo'n berg achtergelaten, die niet wou doorspoelen! Echt vies, net of er een koe op had gezeten, ik heb nog nooit zoveeeeel gezien(en hoeft ook noooiiit meer). Die man kwam eerst  wel elke week  koffie drinken en bleef dan ook heel lang op de wc, maar na dit is hij er nooit meer geweest!

hhaha heb ik vorig jaar een keer gehad met vakantiegangers in de winkel... kwam een man naar mij toe dat zijn zoon een boodschap had gedaan en dat het niet weg wou... nou jakkes zeg.... dat was echt niet leuk nee!

haha ja vies he?

Ja weet je ik heb de week na mijn ongi stiekum ook nog getest omdat ik toen maar 2 dagen ongi geweest ben en ik die hele week erna ook al zo duizelig was. Ik voelde me toen ook raar. Hij was dus negatief. Je moet het zelf weten wat je doet. Als je er steeds over nadenkt moet je het gewoon doen en anders wacht je je NOD gewoon af.

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2007 16:42:51'));

haha ja vies he?

Ja weet je ik heb de week na mijn ongi stiekum ook nog getest omdat ik toen maar 2 dagen ongi geweest ben en ik die hele week erna ook al zo duizelig was. Ik voelde me toen ook raar. Hij was dus negatief. Je moet het zelf weten wat je doet. Als je er steeds over nadenkt moet je het gewoon doen en anders wacht je je NOD gewoon af.

ga t straks denk ik toch even proberen, want nu zit het ook eenmaal in mn kop dus kan ik het beter maar doen he?! ondanks dat ik toch eigenlijk stiekem wel weet dat het eigenlijk niet kan... gewoon voor mn eigen gemoedsrust zeg maar.... en dan haal ik de volgende keer gewoon huismerk van de trekpleister of kruidvat welke waren dat nou die zo goed waren??

Ja stom is dat he? Had ik toen ook ik wist dat het eigenlijk niet kon, maar toch doen voor je gemoedsrust! Ja ik heb clearblue, maar ik weet niet of die goed is want ik heb nog nooit postief getest? Haha!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2007 16:48:47'));

Ja stom is dat he? Had ik toen ook ik wist dat het eigenlijk niet kon, maar toch doen voor je gemoedsrust! Ja ik heb clearblue, maar ik weet niet of die goed is want ik heb nog nooit postief getest? Haha!

ik heb hier ook die van clear blue, die waar een + moet komen te staan..... wou t eigenlijk stiekem doen, maar marco is al thius..... die vind t toch stom als ik het doe.... dus doe t straks denk ik even hij moet toch nog even weg.... erg he/!

Terug
Bovenaan