SYGE meiden 2

Jo joh! Heb er ook echt zin in!
Als we hebben getest en het is positief dan stuur ik jou ook wel even een sms!
Elke ronde heb ik het gevoel dat het spannender wordt! Haha vooral de laatste dagen !

Ja spannend he Yvonne??
Ik hoop ook zó dat het raak is!! Zou echt vervelend zijn als we gewoon ongesteld zouden worden he?
Ik heb ook die kwaaltjes die jij noemt. Maar dan ben ik ook weer bang dat ik ze verzin. Dat ik ze alleen voel omdat ik zo hoop dat ik zwanger ben.

Kan me ook bijna niet voorstellen dat het niet raak was, want je klust dan op de goede dagen!

Ik heb nu ook last van misselijkheid en dat heb ik normaal nooit en mijn borsten doen echt heel veel pijn maar ik ga er maar niet van uit dat het raak is, anders is het straks zo'n teleurstelling. Nou ik ga weer even aan het werk. Fijne dag vandaag!

Liefs Evelien

Wie weet voor jou ook raak Evelien!
Ja aan de ene kant wil je jezelf niet teveel hoop geven, maar aan de andere kant wil je toch graag hopen dat je zwanger bent he?
Heel lastig. Het enige wat ons te doen staat is wachten, wachten, wachten....
Zucht!

Maar onze date komt inderdaad al snel dichterbij. Volgende week vrijdag al he??
Hahahahaha spannend hoor.
Maar wel leuk.

Werk ze vandaag!!

Ja Gerrie dat heb ik ook, maar we klussen elke ronde wel op de goeie dagen. En tot nou toe nog geen resultaat gehad! Maar dat komt denk ik omdat we het elke dag doen. Nou ja spannend en nog even afwachten maar. En flink duimen maar!

En Evelien, ik hoop voor je dat het raak is hoor! Elke ronde hebben we weer kwaaltjes maar wanneer het raak is? Altijd weer afwachten! Ik hoop het wel echt voor je!

Liefs Yvonne

Hai Yvonne,

Ja schijnt dat elke dag klussen inderdaad helemaal niet goed is!
Dat zei mijn huisarts ook.
Als ik jou was zou ik dat niet meer doen hoor. Het heeft nog niet echt goed voor je gewerkt dan in ieder geval. Je kan allicht eens proberen om te klussen op je vruchtbare dagen. Onthouding voor het vruchtbare klussen werkt het beste, omdat het zaad dan goed kan rijpen.
Je hebt wel een regelmatige cyclus toch??

Ik moet wel heel snel achter elkaar plassen, dat valt wel enorm op. En héél veel honger constant.

Dus wie weet........
Oh jeetje wat spannend!!
Hoop dat we donderdagochtend positief testen!!
Ik ga je nog sms'en hoor. En als het raak is dan gaan op de date allebei iets kopen!!

Hallo Gerrie,

Ja dat klopt, maar we hebben afgesproken dat we pas gericht gaan klussen als ons huisje klaar is. We zouden het fijn vinden als het nu spontaan zou gaan gebeuren, maar als het dan iets langer duurt is dat dan pech. Alhoewel  we het net zo graag willen als jullie allemaal hoor. We krijgen ook nog wel een drukke periode, want in augustus begint de bouw van ons huisje. En waarschijnlijk gaan we erbij wonen in zo'n woonwagen. Dus als we dan toch gericht moeten gaan klussen wachten we toch het liefst tot alles klaar is.

Ja, het zou super zijn, dan kopen we iets leuks op onze date. Heb ik echt zin in!   Mijn borsten zijn deze ronde niet pijnlijk, maar normaal wel elke ronde. Beetje raar, weet niet goed wat ik eraan heb zo.

Oh ja plassen moet ik ook steeds! En het is veel donkerder als anders? Sorry voor details hoor!

Terug
Bovenaan