SYGE meiden 2

Oh dus jullie zijn eigenlijk nog niet gericht aan het klussen?
Ik snap het.
Maar ja toch zou het leuk zijn als het raak was toch?
Als het deze ronde raak is ben je eind februari uitgerekend, dan is je huis toch wel al klaar of niet? En anders een babietje in je woonwagen, is toch juist knus? Die eerste tijd met je eerste kindje vergeet je dan nooit meer!

Als je plas donkerder is geeft dat eigenlijk alleen aan dat je niet zo veel drinkt. Hoe lichter je plas hoe beter je drinkt zeg maar.
Maar dat plassen valt echt op hoor bij mij. Niet te geloven.

En van die krampjes in mijn rug. Ik had dat ook toen ik zwanger was van mijn zoontje. En toen dacht ik gewoon de hele tijd dat ik ongesteld moest worden, maar dat bleek bandenpijn. Nu is het minder hevig, maar misschien ook logisch omdat het allemaal al een keer opgerokken is geweest. Ik hoop het zo.

Heb jij al een test liggen? Ik heb gisteren gekocht.
Gewoon van de etos, had ik bij mijn zoontje ook. En die werken gewoon goed hoor........

Oh ik kan echt bijna niet meer wachten, maar ja het heeft gewoon geen zin om nu al te testen.....

Haha, ja dat is ook zo hoor, als het nu raak is zijn we super gelukkig. En er is altijd wel iets waar je mee bezig bent en denkt zullen we nog even wachten tot we dat klaar hebben. Maar dat doen we dus ook weer niet hoor.

Dat is ook zo met dat plassen, maar voor mijn gevoel moet ik nu vaker en drink ik net zoveel als anders.

Ja en lage rugpijn heb ik ook wel. En steekjes onderin mijn buik steeds. Misschien dat ik je wel een sms stuur morgenavond of we niet woensdagmorgen kunnen testen. Haha ik weet het dat mijn NOD dan pas ie, maar het afwachten duurt zo lang he? Als mijn temp. nog hoog is morgenavond heb ik een goeie kans dat de RD wegblijven. Ik hou het toch eerst op donderdag hoor dat testen, maar ik kan haast niet wachten. Ik doe het in ieder geval niet zonder jou hoor.

Ik heb clearblue van 'niet zwanger'/'zwanger'.

Hahahahaha ja dat wachten is irritant he??
IK vind het ook verschrikkelijk en ik zou het liefst morgen al testen, maar weet je wat het is??
Als de test dan negatief zou zijn zou ik later tóch nog een keer willen testen, omdat ik dan toch neit gerust zou zijn dat het een betrouwbare uitslag was. Snap je?
Dan blijf ik bezig!
Maar als jij niet langer kan wachten test je maar woensdag hoor.
Wel met ochtendurine he??
Ik doe het donderdagochtend gewoon. Als ik zwanger ben, dan ben ik dat donderdagochtend ook nog probeer ik dan maar te denken............

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-06-2007 12:08:28'));

Hahahahaha ja dat wachten is irritant he??
IK vind het ook verschrikkelijk en ik zou het liefst morgen al testen, maar weet je wat het is??
Als de test dan negatief zou zijn zou ik later tóch nog een keer willen testen, omdat ik dan toch neit gerust zou zijn dat het een betrouwbare uitslag was. Snap je?
Dan blijf ik bezig!
Maar als jij niet langer kan wachten test je maar woensdag hoor.
Wel met ochtendurine he??
Ik doe het donderdagochtend gewoon. Als ik zwanger ben, dan ben ik dat donderdagochtend ook nog probeer ik dan maar te denken............

Ja joh, dat wachten is vreselijk irritant!
Nee ik test wel gelijk met jou hoor, als het nodig is dan!

Hey Meiden!

Het is niet echt druk vandaag he? Mijn zus en ik gaan trouwens in augustus een dagje London, lekker shoppen! Heb er echt zin in! Morgen heb ik een etentje met het werk, we gaan bij zo'n supetsjiek restaurant eten, ben erg benieuwd. Vanavond ga ik weer lekker sporten, eerst bodypump en daarna nog een uurtje spinnen. Gaan jullie nog iets doen vanavond?

Hallo Evelien,

Wat leuk zeg een dagje naar London! Vanavond sporten en morgen uit eten! Jij hebt al wat op de planning! Ik denk dat het vanavond weer de bank wordt, boek lezen of zoiets. Ik heb s'avonds weinig puf meer over de laatste tijd! Haha, nou ja het is best lekker om s'avonds lekker niks te doen.

Ja rustig is het hier he?

Liefs Yvonne

Ja, Suus is er niet en Gerrie heb ik ook al even niet meer gezien..Dat is ook lekker een bankavondje. Die heb ik vrijdag pas weer maar dan moeten we wel even op Richard's neefje passen. Weet jij of je wel gerookte zalm mag eten als je zwanger bent, of zoute haring? Ik heb het namelijk van het weekend wel gegeten, maar misschien ben ik helemaal niet zwanger...Ik heb me wel voorgenomen om morgen geen wijn te nemen. Dat zou toch al niet gaan want ik moet nog rijden maar soms neem ik er dan wel 1 maar nu denk ik dat ik wel nuchter blijf hoor.

Terug
Bovenaan