SYGE meiden 2

Ik denk gewoon als ik positief test neem ik niks meer dat kwaad kan. De eerste weken heeft het geen invloed zeggen ze, dus voordat ik positief test neem ik wel eens wat, maar daarna niet meer. Wel in mindere mate hoor, niet dat ik me er helemaal niet aan stoor. Ik ben nu 8 rondes bezig en dan had ik vanaf november niks meer van dat kunnen nemen. Ik ben ook gek op zalm en zoute haring, american filet en brie, paté. Ik eet het soms dus nog wel. Volgens mij mag je wel gerookte zalm eten toch? Volgens mij geen rauwe vis.

En Suus is aan het werk, maar ze voelde zich nog niet helemaal lekker nog.

maar zalmmoot, gebakken of gegrild, mag dat niet? Ik heb nog lekker gegeten van het weekend. Zodra ik zeker weet dat ik zwanger ben neem ik het zeker niet meer. Ik zou het mezelf altijd kwalijk blijven nemen als mijn kindje iets zou mankeren. Ik slikte ook eerst medicijnen en daar ben ik wel al ruim 2 maanden mee gestopt omdat ze niet wisten of het schadelijk zou zijn voor je vrucht. Ik ben toen zomaar op eigen houtje gestopt. Het is allemaal goed gegaan en hopelijk blijft dat zo.

Ja, dat is ook zo en dan eet ik die dingen ook echt niet meer, maar gebakken zalmmoot enzo mag wel. Het is geen rauw vlees/vis dus niet erg toch? Wat knap dat je met die medicijnen gestopt bent. Ik heb zelf astma en eczeem, maar ik gebuik ook geen medicijnen meer. Ook de hormoonzalf niet, dat geeft een slecht gevoel, dus dan maar niet.

Ja ik ben ook wel heel erg blij dat ik eht nu ook zonder die medicijnen kan. Hoop dat ik ze niet meer nodig heb en anders zie ik het wel. Ik ga nog even aan het werk. Een fijne avond en to vanavond of morgen!

Liefs Evelien

Hallo meiden,

Mijn mannetje had een verassing voor mij. Hij heeft mij een nieuwe printer, fax, scanner en kopieermachine in een gegeven! Zo'n supersnelle en mooie. Ik had ook wel een nieuwe, maar dat duurde te lang en de kwaliteit was niet zo goed. Ik gebruik hem   altijd voor mijn werk, dus moest ik wel een hele goeie hebben. En zelf had ik hem niet gekocht omdat ie zo duur is. Nu heb ik die dus gekregen. Lief he? Ik ben zo blij er mee!
Helemaal omdat alles met mijn nieuwe windows vista in de soep loopt. De meeste software draait er niet op.

Ik ga naar huis meiden, doeidoei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo meiden,

Ik ben er nog steeds, mijn mannetje is nog met klanten in de zaak bezig.
Is er nog iemand hier?

Terug
Bovenaan