SYGE meiden 2

hey stelletje kletskousen!!

Jullie hebben weer lekker veel gekletst vandaag en ik zat op mn werk...  nou ben nog niet helemaal beter, en wou dat ik vandaag niet heen gegaan was.... ach morgen weer vrij gelukkig... ga morgen middag even thee drinken bij een oud collega van mij, wij waren echt de dikste maatjes toen ze nog bij ons werkte... ik mis haar nog steeds...

gerrie en yvonne, weet je dat ik net zo ongeduldig ben als jullie voor jullie NOD???!! Kan ook niet wachten tot jullie het weten, hoop zo op positief nieuws!
IK hebn 30 juni NOD, maar hoef waarschijnlijk niet te testen, stomme griep ook... nou ja op naar ronde 3 in dat geval!
Nou ik denk dat ik jullie morgen wel spreek, ga nu even Grey's Anatomy kijken!
Doeidoei!!

Goedemorgen meiden!

Ik zit weer op mijn werk.
Moet tot half vijf! Gatver, net nu het een dag lekker weer wordt!! Verschrikkelijk.
Maar goed, niks aan te doen. Lekker buiten eten zometeen denk ik.

Ik heb gisteren ook Grey's anatomy gekeken ja. En daarna Big Love. Grappige serie vind ik dat hoor.
Volgende week de voorlopig laatste aflevering van Grey's. Jammer he?

Ik heb vandaag mijn NOD. Ik heb nog niks gevoeld of gezien........Vanaf dat we geklust hebben heb  ik geen monnikspeper meer genomen, dus ik hoop niet, dat als ik nu niet zwanger ben, dat ik dan niet regelmatig meer ongesteld wordt. Dat zou écht balen zijn!!
Als ik donderdag (overmorgen al!!!) negatief test, dan ga ik gelijk de monnikspeper weer slikken!!
Ik hoop dat het raak is en anders dat ik dan wel op tijd gewoon ongesteld wordt, want anders klopt mijn cyclus weer niet meer.

Als ik ongesteld wordt dan ga ik eens temperaturen zoals mijn huisarts aanraadde. Kan geen kwaad toch?

Hoe gaat het met/bij jullie??

Yvonne, zenuwachtig?? Voel je al wat??

Knuf Gerrie.

Goedemorgen meiden,

Lekker geslapen? Ik heb gister lekker gesport en ben nu weer super misselijk..Ook heb ik telkens een steek/kramp onderin mijn buik richting mijn rug, echt niet lekker. Maar goed, vanavond lekker uit eten. Ik werk vandaag tot 15.45 dus ben hier nog wel regelmatig. Nou een fijne dag allemaal!

Goedemorgen meiden,

Lekker geslapen? Ik heb gister lekker gesport en ben nu weer super misselijk..Ook heb ik telkens een steek/kramp onderin mijn buik richting mijn rug, echt niet lekker. Maar goed, vanavond lekker uit eten. Ik werk vandaag tot 15.45 dus ben hier nog wel regelmatig. Nou een fijne dag allemaal!

Hai Evelien!

Ook weer paraat dus?! Gezellig hoor.
Hey maar jij hebt toch nog maar pas je vruchtbare dagen gehad? Wanneer was dat ook alweer?

Liefs Gerrie.

ja klopt, ik heb zo rond vrijdag mijn vruchtbare dagen gehad en toen hebben we ook geklust..Ik snap ook niet waar die pijn nu vandaan komt, echt irritant.

Oh ja okee.

Ja ik dacht ook al, nu al kwaaltjes??
Maar wie weet..........wie zal het zeggen?

Ik ben nog niet ongesteld geworden, maar heb nu wel een beetje krampjes. Hoop dat het de bandenpijn is en niet dat ik ongesteld moet worden...............

Jij hebt je NOD 30 juni toch?
Spannend hoor.
Zou wel gaaf zijn als we nu allevier opeens zwanger zouden zijn!

Heb je nog zin in de date??

Goedemorgen harde werkers!

Ik ben vandaag lekker vrij en het beloofd mooi weer te worden! Joeheoeeeee!
Ja balen man volgende week laatste Grey's.... heb je t voorstukje gezien? Volgens mij komt Cristina niet naar het altaar... maar zal op het eind vast wel goed komen.... vind die 2 zo leuk bij elkaar!
Vinden jullie ook dat de dagen nu voorbij kruipen nu je let op wanneer je ei is en wanneer je NOD is.... mijn NOD duurt nog anderhalve week schiet niet op.... ik wil naar mn volgende ei... dan kunnen wij ook weer klussen!
Vorige week had ik echt geen puf..... zijn nu alweer flink aant oefenen maar ja, hier kan helaas niks meer van komen...
Ik ga vanmiddag even bij een oud collega/vriendin op de thee! ze woont heel dicht bij mij en toch ben ik er nog nooit geweest stom is dat he?! Maar ze is nu vrij van school dus heeft zeeen van tijd!

Terug
Bovenaan