SYGE meiden 2

Zou wel gaaf zijn als we nu allevier opeens zwanger zouden zijn!

dat gaat niet door...... helaas!

Hey Suus!

Bofkont, lekker vrij!
Helaas werken tot half vijf...........Zucht, snik enz.
Morgen maar tot 12 uur, dus hopelijk is het dan ook lekker weer.
Ik ben gelukkig wel heel de dag alleen, dus kan lekker op het gemakje een beetje aan mijn studie werken.
Das wel fijn.

Gezellig vanmiddag even buurten!
Veel plezier.

Oh trouwens, mijn ha zei dat sommige vrouwen een week voor hun ongi hadden geklust en dat het dan tóch nog raak was. Dus je weet maar nooit he?

ja maar ik heb vorige week mijn ei echt gevoeld dus zal wel niet..... wel heb ik ook gelezen dat spermacellen een week kunnen blijven leven in je baarmoeder...... dus heb nog een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein inimikansje.... hebben vorige week zaterdag voor het laatst geklust en mn ei was donderdag of vrijdag.... maar ja die kans is heel erg klein....

Hallo meiden,

Hier een zenuwpees!!!!! Niet normaal meer, ik voel nog niks. Alleen pijn onderin mijn rug, heupen en dat trekt naar mijn benen toe. Ik slaap zo slecht, dat is echt niet normaal. Gisteren met vlagen misselijk geweest, maar mischien ook wel weer mijn naderende ongi! Zo ik weet het echt niet deze keer, ben helemaal in de twijfels!
Haha, ja je wilt het zo graag he? Mijn temp. was gisteren nog hoog, dus ik ben benieuwd of dat vanavond nog zo is. Deze daalt normaal met mijn ongi de avond van tevoren.

Liefs yvonne

Wil je wel geloven dat ik ook zenuwachtig ben voor jou en Gerrie??? Stom he!!
Nog 2 dagen en dan weten we t! Wat duren die dagen lang he?!
document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

ooooooooh nog maar anderhalve week! en dan gaan we elkaar voor het eerst zien! Spannend man!
Kan ik mooi dan even een zwangerschapstest kopen, daar kent toch niemand mehaha!
Kom hier altijd bekenden tegen, dat moeten we niet hebben he!

Wie weet Suus, wie weet is het nog raak!
We duimen in ieder geval voor je!

Yvonne, erg he??
Ik vind het ook verschrikkelijk hoor!! Jij zou wel goed bandenpijn kunnen hebben..................
Ik moet vandaag natuurlijk eigenlijk ongesteld worden.......Ik voel een beetje lichte kramp in mijn rug en buik, maar niet heel veel.
Ben echt heel errug benieuwd. Hoop dat het snel donderdagochtend is!!

Lijkt me echt kut als het niet raak is, dan zou ik echt balen.

Maar daar gaan we niet vanuit he?? We duimen voor elkaar dat het gewoon raak is!!
Dan zijn we wel tegelijk zwanger! Das wel gaaf zeg!! En worden onze kindjes ook bijna tegelijk geboren.
Gaaf man!

Ik ben net nog wezen plassen, maar toen was er nog niks, hoop dat dat zo blijft..
Hoop in ieder geval niet dat ik het onbewust tegen houdt. Nou ja anders word ik het donderdag als dat zo is.

jaja we zijn er allemaal weer, gezellig! Ik heb ook erg veel zin in de date, ben echt benieuwd naar jullie. Mijn NOD is toruwens 4 juli dus moet nog even geduld hebben. Ik hoop echt dat jullie zwanger zijn, Gerrie en Yvonne. Nog maar 2 dagen en dan weten we het. Waarom bestel je trouwens geen testen via internet? Is echt veel goedkoper, maar iets van 2,50 per stuk.

Terug
Bovenaan