SYGE meiden 2

Hahahaha Suus, wat lief!!
Dat vind ik nou gaaf, dat jij zenuwachtig bent voor mij.
Ik doe Yvonne donderdagochtend sms'en. Zal ik jou ook sms'en?? Dan hoef je niet te wachten tot ik op het forum ben.

Waar bestel je die dan Evie?
Ik heb er nu al twee gekocht, dus nu is het (hopelijk) niet meer nodig.

Hey meiden...............ik zat net te denken.............., vandaag is mijn NOD, kan ik dan morgen ook al testen??
Ik weet niet of ik het nog volhoudt hoor!!

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-06-2007 10:13:24'));

jaja we zijn er allemaal weer, gezellig! Ik heb ook erg veel zin in de date, ben echt benieuwd naar jullie. Mijn NOD is toruwens 4 juli dus moet nog even geduld hebben. Ik hoop echt dat jullie zwanger zijn, Gerrie en Yvonne. Nog maar 2 dagen en dan weten we het. Waarom bestel je trouwens geen testen via internet? Is echt veel goedkoper, maar iets van 2,50 per stuk.

maar als je via internet besteld komen er toch verzendkosten over heen? of is dat niet zo??
ik wil liever geen voorraadje in huis hebben, doe steeds 1.... straks liggen hier 4 testen en ben ik er maar 1 nodig! hihi... heb de eerste trouwens al opgemaakt... omdat ik zo ziek was misseiljk, duizelig, moe enzo heb ik vorige week voor de zekerheid getest, omdat mn vorige ongi ook bijna niets was... maar helaas negatief....!

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-06-2007 10:13:28'));

Hahahaha Suus, wat lief!!
Dat vind ik nou gaaf, dat jij zenuwachtig bent voor mij.
Ik doe Yvonne donderdagochtend sms'en. Zal ik jou ook sms'en?? Dan hoef je niet te wachten tot ik op het forum ben.

ja graag! ben pas donderdagavond op het forum, moet overdag werken! Yvonne zou me ook smsen! dan weten we het mooi op tijd! hoop dat je het volhoud tot donderdag, maar als jou NOD vandaag is, zou jij al wel morgen kunnen testen want dan ben je 1 dag overtijd....

Ik bestle die testen via sensitest.nl. Er komen wel verzendkosten bij maar dat stelt bijna niks voor. Het is sowiezo een stuk goedkoper dan in de winkel en je hebt ze de volgende dag al in huis. Ik heb er 12! in huis, hahaha! Waarvan ik er nu al 4 gebruikt hebt. Als ik een positieve test hebt weet ik zeker dat ik nog 1 tegenaan gooi omdat ik het niet zou geloven dus ze komen zeker wel op hoor.

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-06-2007 10:18:59'));

Ik bestle die testen via sensitest.nl. Er komen wel verzendkosten bij maar dat stelt bijna niks voor. Het is sowiezo een stuk goedkoper dan in de winkel en je hebt ze de volgende dag al in huis. Ik heb er 12! in huis, hahaha! Waarvan ik er nu al 4 gebruikt hebt. Als ik een positieve test hebt weet ik zeker dat ik nog 1 tegenaan gooi omdat ik het niet zou geloven dus ze komen zeker wel op hoor.

wow 12 testen!!! als ik er zoveel in huis zou hebben zou ik er elke dag een gebruiken! ken mezelf goed genoeg! Maar je hebt gelijk, ik ga er denk ik even 2 bestellen.... want als ik positief zou testen, zou ik er ook nog een doen voor de zekerheid! en sinsitest zijn die goed???

Ik gebruik trouwens die dipstick, erg makkelijk en nog goedkoop ook!

Terug
Bovenaan