SYGE meiden 2

Hahaha hey Gerrie dan sms je me vanavond maar even, want dan gaan we morgen samen testen oke? Erg is dat wachten he?

Hey Suus dat is erg lief dat je zenuwachtig bent voor ons. Dat was ik de vorige keer ook voor jou. Grappig he dat we zo met elkaar meeleven, terwijl we elkaar nog nooit gezien hebben.

Hey Evelien, misschien beginnen bij jou de kwaaltjes ook wel al een beetje te komen.

Zo spannend allemaal!!!

Liefs Yvonne

Hahahahhaa ja je kan er maar genoeg hebben he Evie??
Nu heb ik er twee en hopelijk heb ik er meer niet nodig. Anders zal ik ze ook eens bestellen via internet. Je weet maar nooit he?

Ik voel nu eigenlijk toch al meer ongikrampjes enzo. Hoop dat het de bandenpijn is dan.
Kan goed.

Ik heb net de ha gebeld en die zei dat ik in principe morgenochtend wel gewoon kan testen hoor. Zij hebben daar testen, dan kun je al testen vanaf 10 dagen na de eventuele bevruchting!! Hahahaha die zijn ook gaaf dan!
Mocht het negatief zijn kan ik er altijd nog eentje van hen doen of ik wacht nog een week ofzo zei ze.

Van mijn zoontje was ik een week overtijd toen ik de eerste keer teste. Maar je moet wel met ochtendurine testen hoor, dat is véél duidelijker!!
Dat had ik ook. Eerst gewoon in de middag getest en toen kwamen we er maar niet uit of er nu wel of niet een streepje stond.Met de ochtendurine was het duidelijk, meteen twee dikke strepen!!

Ik denk als ik test, dan durf ik gewoon niet te kijken denk ik!!
Hahahahahaha.

Hey Yvonne, wat zeg je ervan meis??

Ik heb er nog maar een, dus als ik morgen ongi ben dan bewaar ik hem en anders als ie negatief test moet ik er weer een aantal kopen. Ik ga ze dan wel bestellen denk ik.

volgens mij kan daar iemand niet meer wachten tot donderdag???!!?!?!?!?
kan ik me voorstellen hoor!

Ja jullie kunnen morgen in principe al testen hoor, echt spannend!

Oke goed hoor, morgenvroeg. Alleen duurt de uitslag zo lang voordat ie op de test verschijnt! De vorige keer sliep mijn mannetje half en kreeg mee dat ik de test op het nachtkastje neerlegte om de uitslag af te wachten. Heeft ie erover gedroomt dat ik zwanger was en al was bevallen etc.etc. Haha en dan zeggen ze dat ze zich er niet zo heel veel mee bezig zijn. Jaja!!

Mijn ei is in principe geweest afgelopen zondag twee weken terug, dus ik zou ook al kunnen testen. dat is het voordeel van een vroeg ei.

Terug
Bovenaan