SYGE meiden 2

Whaahahahaha, nee inderdaad, ik kan niet meer wachten!!!
Errug he?? Ik had mezelf voorgenomen mezelf niet gek te gaan zitten maken.
Dus gewoon relaxed en wachten tot donderdag! Maar het lukt niet!! Balen man!!
Wat maakt een ochtendje verschil nou uit toch??

Maar Yvonne, kan jij dan wel al testen? Je NOD is morgen toch? Of heb je gevoelige testen waarbij het wel kan?
Dat zou wel gaaf zijn, dan testen we morgen samen als je dat wilt.
Als je nog wilt wachten tot donderdag, dan wacht ik mee natuurlijk, want dat heb ik beloofd.

waaaaaaaaaat gaan jullie nu morgen vroeg al testen! ooooh wat spannend....
heb net even gekeken op de site van sensitest! als je die test hebt gedaan, moet je 5 tot 10 minuten wachten op de uitslag! dat kan ik niet hoor....
was bij de test van CB maar 1 minuut....

haha, ja ze zijn er echt wel mee bezig.

Richard zei gister trouwens nog dat ik waarschijnlijk niet zwanger zou zijn maar dat het maar voor me gevoel zo was...hmm, er zit wat in natuurlijk

Ja of is het voor mij te vroeg denken jullie om morgen te testen?

Evelien als je ei is geweest vrijdag en deze is bevrucht dan gebeurt er van alles in je lichaam, dus je weet het maar nooit.

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-06-2007 10:30:35'));

haha, ja ze zijn er echt wel mee bezig.

Richard zei gister trouwens nog dat ik waarschijnlijk niet zwanger zou zijn maar dat het maar voor me gevoel zo was...hmm, er zit wat in natuurlijk

tja hij wil je waarschijnlijk behoeden voor een teleurstelling.... ik was zelfs de eerste ronde toen ik ongesteld werd teleurgesteld, terwijl ik welwist dat het waarschijnlijk niet meteen raak zou zijn... je wilt het zo graag he!
marco is ook heel nuchter en zegt steeds als ik er over begin, laten we eerst maar eens afwachten of we zwanger kunnen worden en dan kijken we wel naar wat we mooi vinden!
maar toch hebben we t gister even gehad over mogelijke namen! en dames: we zijn het nu al eens! hebben al een jongens en een meisjes naam!
of eigenlijk moet ik zeggen, ik had die namen al, maar nu vind marco ze ook mooi!

Ik hoefde ook niet zo lang op de uitslag te wachten hoor, stond er gelijk: twee dikke strepen!
Ach, wat maakt het eigenlijk uit, als we maar testen morgenochtend!!! Voordat ik de haren uit m'n hoofd trek.

Ja morgenochtend testen, dan sms'en we morgen he Yvonne? We sms'en eerst naar elkaar en dan naar Suus en Evie, goed????
Hoop dat we goed nieuws hebben voor elkaar en de meiden!!!

We zijn echt een gaaf clubje zo met z'n vieren!
Hahahahahhaa.

Evelien, ja je kan een beetje schijnzwanger zijn, dat je lichaam je voor de gek houdt. Maar dat hoeft niet hoor. Het zijn gewoon lastige dingen joh........Je wilt zo graag.......
Maar kop op meid, we duimen allemaal voor je. Dat kleine frummeltje komt er voor ons allemaal wel! (al loop ik er dan nog eentje voor! hihihi)

Die testen van Sensitest kan je wel al 4 dagen voor de verwachte menstruatiedatum doen, is ook wel erg makkelijk. Maar goed, ieder heeft z'n voorkeur voor een bepaald merk natuurlijk.

als jou ei morgen al 2 en halve week geleden is, dan kun je volgens mij morgen wel testen..... je nod is toch ook dan? word jij meestal smorgens ongi? want dan kan je volgens mij helemaal wel testen morgen vroeg!

Terug
Bovenaan