SYGE meiden 2

Zou wel erg leuk zijn als jullie ons ook smssen. We zijn zeker een leuk clubje. Ik hoop zo voor jullie dat het raak is morgen, ik ga echt voor jullie duimen hoor!

Ja leuk is dat he? Raymond en ik hebben al een paar keer gedacht dat ik zwanger was. Ik was toen twee dagen overtijd en had overal last van. We waren toen zo blij als het raak zou zijn. Nu heeft hij zoiets, eerst maar eens een positieve test en dan pas ons blij gaan maken. Ja, voor de mannetjes is het ook een teleurstelling als je ongi verschijnt en hij heeft op zijn manier zich daarvoor afgeschermt en wil mij daar ook voor beschermen. Eigenlijk wel heel lief ja.

Oke morgenvroeg dus! Ik hoop niet dat ik test en dan binnen een uur ongi wordt ofzo! Dat zou echt flink balen zijn

oh meiden weten jullie wat yvonne mij beloofd heeft als ze positief test?!
dan krijgen we volgende week gebak! hihihiii snappen jullie nu waarom ik zo mee leef??! ben gek op gebak !

Nee hoor grapje, hoop gewoon echt dat het raakis!

Nee natuurlijk hopen we niet dat we ongesteld worden!!
Maar toch, als de test negatief is en we zijn écht neit zwanger dan kunnen we maar beter gelijik ongesteld worden, zodat we snel in de volgende ronde kunnen beginnen. Ja toch?

Mijn mannetje is ook zenuwachtig hoor. Hij kijkt met mij al naampjes en we hebben al bedacht hoe de babykamer eruit komt te zien en we fantaseren erover enzo.
Mijn mannetje wil al anderhalf jaar een tweede kindje, dus die is er echt wel aan toe hoor!!

Yvonne, afgesproken! Morgenochtend testen we en dan gaan we elkaar en de meiden sms'en!!

hey yvonne, hoe staat het trouwens met de vergunningen voor jullie huis? mag er al gauw gebouwd worden?

Terug
Bovenaan