SYGE meiden 2

Lekker hoor een gebakje! Nu hoop ik helemaal op positieve smsjes! haha!

ow trouwens, had marco verteld van die kinderwagen met sportvelgen en toen zagen we er zondag een! nou ik wees m even aan en vroeg wat ie daar van vond, weet je wat hij zij: die wil ik ook, stoer man!

Hahahaha ik wil ook gebakjes!! Hey misschien moet ik dan zelf ook wel trakteren!! Hhaahhaaha nou dat heb ik er wel voor over hoor!

Neem ik wel zeeuwse bolussen mee!

Okee morgenochtend dus testen, jezus spannend.

Wat bijzonder trouwens dat jullie allemaal donkergekleurde kinderwagens willen. Wij hebben dat en wij zaten er juist over te denken om n nieuwe te halen.
Maar ik denk dat we deze gewoon blijven gebruiken hoor.
Tis goed, en ik vind het leuk dat dit kindje dan ook in de wagen ligt waar zijn/haar broertje ook in gelegen heeft.

haha, leuk van die kinderwagen. Namen en al die andere dingen zijn wel heel erg leuk om uit te kiezen maar ik wil er toch me wachten tot het echt raak is.

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-06-2007 10:51:13'));

Hahahaha ik wil ook gebakjes!! Hey misschien moet ik dan zelf ook wel trakteren!! Hhaahhaaha nou dat heb ik er wel voor over hoor!

Neem ik wel zeeuwse bolussen mee!

Okee morgenochtend dus testen, jezus spannend.

Wat bijzonder trouwens dat jullie allemaal donkergekleurde kinderwagens willen. Wij hebben dat en wij zaten er juist over te denken om n nieuwe te halen.
Maar ik denk dat we deze gewoon blijven gebruiken hoor.
Tis goed, en ik vind het leuk dat dit kindje dan ook in de wagen ligt waar zijn/haar broertje ook in gelegen heeft.

ik vind zwart heel mooi en tijdloos, maar als het een zomerkindje zou worden vind ik een zandkleur ook wel mooi.... maar denk toch dat ik voor zwart ga!

en die zeeuwse bolussen klinker errug lekker hoor!

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-06-2007 10:51:32'));

haha, leuk van die kinderwagen. Namen en al die andere dingen zijn wel heel erg leuk om uit te kiezen maar ik wil er toch me wachten tot het echt raak is.

hm, ik ben daar al jaren mee bezig... al voordat we besloten om er voor te gaan... ik ben echt zo'n dromer hoor!

Vorige week kregen zo'n folder met babyspullen en we hadden wel al wat leuke dingen gezien. Richard vond het wel erg duur maar ik zei we kunnen nog wel lekker sparen voor die tijd dus dat komt wel goed.

Terug
Bovenaan