SYGE meiden 2

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-06-2007 10:55:07'));

Vorige week kregen zo'n folder met babyspullen en we hadden wel al wat leuke dingen gezien. Richard vond het wel erg duur maar ik zei we kunnen nog wel lekker sparen voor die tijd dus dat komt wel goed.

haha ja alles is wel erg duur! vroeg gister aan marco wat hij dacht dat een kinderwagen kost... dacht dat hij wel zou denken dat dat iets van 100 euro was, maar zijn eerste antwoord was: 500 of 600 euro! nou dan zit ie dus aardig in de buurt haah! zal hij ook stiekem gekeken hebben haha?

Gelukkig klinken die zeeuwse bolussen lekker, dan zal ik die eens kopen! Bij ons op 't durp zit de bakker die kampioen bolussen bakker is, dus dan zal ik die eens mee nemen!

Hahaha Suus, jij wil al heel lang heel graag kindjes dus? Ik ken dat hoor! Vandaar dat we ook gekozen hebben ons zoontje te houden toen ik onverwacht zwanger raakte, want ik wilde toch al graag kinderen. En er zitten zóveel voordelen aan jong ouder zijn vind ik zelf. En mijn mannetje ook.
Hey maar jou kerel zit goed met die prijzen zeg! Zo ver was die van mij niet eens! Hahahahhaa.

Ik zou wel graag een andere kleur willen en ook eentje die weer helemaal nieuw is. Maar das misschien gewoon een beetje verwend. Alleen mijn zoontje heeft er nog maar in gelegen. In de bak maar tot 6 maanden en de maxicosi ook. Dus das allemaal nog wel nieuw. Alleen moet de rem gemaakt worden op de kinderwagen.
En kopen jullie alles nieuw of ook tweedehands?

Ik wil wel graag nieuw kopen. Weten jullie trouwens al hoeveel kinderen jullie zouden willen??

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-06-2007 11:02:52'));

Gelukkig klinken die zeeuwse bolussen lekker, dan zal ik die eens kopen! Bij ons op 't durp zit de bakker die kampioen bolussen bakker is, dus dan zal ik die eens mee nemen!

Hahaha Suus, jij wil al heel lang heel graag kindjes dus? Ik ken dat hoor! Vandaar dat we ook gekozen hebben ons zoontje te houden toen ik onverwacht zwanger raakte, want ik wilde toch al graag kinderen. En er zitten zóveel voordelen aan jong ouder zijn vind ik zelf. En mijn mannetje ook.
Hey maar jou kerel zit goed met die prijzen zeg! Zo ver was die van mij niet eens! Hahahahhaa.

Ik zou wel graag een andere kleur willen en ook eentje die weer helemaal nieuw is. Maar das misschien gewoon een beetje verwend. Alleen mijn zoontje heeft er nog maar in gelegen. In de bak maar tot 6 maanden en de maxicosi ook. Dus das allemaal nog wel nieuw. Alleen moet de rem gemaakt worden op de kinderwagen.
En kopen jullie alles nieuw of ook tweedehands?

voor mij stond altijd al vast dat ik ooit kinderen wilde, maar dat schoof ik altijd nog voorruit.... marco was er al eerder aan toe dan ik... ik nog maar net eigenlijk dus.....
wij kopen alles nieuw, vooral omdat we niet weten of we er na 1 nog een willen, wij willen graag alles wat wij zelf mooi vinden en willen ons kindje graag het beste van het beste geven haha! ben zelf niet zo fan van 2de hands.... maar ja als we het financieel niet zo breed zouden hebben, zouden we het ook wel anders doen!
marco's zus heeft wel alles bewaard voor ons, maar dat hoef ik eigenlijk niet... alleen de box misschienen wat kleertjes als het een meisje zou worden... maar het kamertje en de kinderwagen wil ik nieuw.. jullie?

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-06-2007 11:07:05'));

Ik wil wel graag nieuw kopen. Weten jullie trouwens al hoeveel kinderen jullie zouden willen??

heel veel mensen vinden mij hierom egoistisch, maar zoals ik er nu over denk wil ik er maar 1..... dan kunnen we het alles geven wat het nodig is... maar misschien ga ik er later wel anders over denken hoor....

Mij lijkt 3 kinderen erg leuk maar Richard zou 2 wel genoeg vinden. Nou eerst maar eens zien of 1 wel lukt en dan zien we daarna wel verder hoor.

Ik wil ook het liefst alles nieuw.......ik weet niet, het is toch je eigen kindje enzo.

Maar ik wilde ook altijd maar 1 kindje. Vooral omdat we ook een moeilijke start hadden gehad enzo. Ook met dezelfde argumenten als jij Suus, zodat ik het alles kon geven wat ik had en nog zou krijgen. Liefde, spullen, geld voor studie enz.
Maar nu merk ik aan mijn zoontje dat hij een broertje of zusje ontzettend mist en heb ik er echt spijt van dat we niet eerder begonnen zijn voor een tweede kindje.
Het zou voor hem gewoon heel fijn zijn niet meer zo alleen te zijn en thuis ook iemand te hebben waarmee hij zijn magische kinderwereld kan delen. Hij probeerd dat met ons, maar ja dat lukt gewoon niet op die manier.
En hij leert delen enz.
Meer kinderen in huis is gewoon beter. Daar ben ik nu zelf achter gekomen.

Wij willen nu dus gaan voor de tweede en er zal dan 4 jaar verschil zitten tussen mijn zoontje en zijn broertje of zusje. Dat vind ik best jammer, maar ja het is gewoon niet anders.
We zitten er zelfs wel eens aan te denken om vlot op de 2e nog een derde te nemen. Als de 2e één jaar is ofzo. Ik had mezelf vroeger altijd voorgesteld in een landelijk huis, in de keuken appeltaarten aan het bakken met drie of vier kinderen om me heen. Nu ben ik nog te rusteloos, maar ja ik ben ook nog maar bezig voor mijn 2e kindje.
We gaan het zien. Maar meerdere kinderen is voor ons nu dus zeker wel een optie.

En jullie?

Jeetje Gerrie, jij hebt telkens lange verhalen! Mijn lijkt 3 kinderen echt hartstikke leuk. Ik kom zelf uit een gezin van 2 en Richard uit een gezin van 3 en nu wil hij juist 2 en ik 3, echt apart.

Terug
Bovenaan