SYGE meiden 2

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-06-2007 11:21:08'));

Jeetje Gerrie, jij hebt telkens lange verhalen! Mijn lijkt 3 kinderen echt hartstikke leuk. Ik kom zelf uit een gezin van 2 en Richard uit een gezin van 3 en nu wil hij juist 2 en ik 3, echt apart.

tja marco wil er ook liever meer..... ik weet het nog niet....
1 is zoveel makkelijker en goedkoper zeg maar....
ik zal ook minder gaan werken als het zo ver is... en in dit huis is zowiezo geen ruimte voor 2 kinderen, danzullen we dus moeten verhuizen... dat gaan we zowiezo ook wel doen, maar dan over een jaar of 5 ofzo pas... ik weet het gewoon echt nog niet... gerrie heeft ook wel gelijk als ze zegt dat ze dan samen kunnen spelen enzo.. maar ja ik heb ook genoeg vrienden en kennissen die enigskind zijn en zeggen nooit iets gemist te hebben... kortom twijfel twijfel twijfel!

Haha ja dat is grappig he? Wij willen er 2 nu nog? Maar dat weet je nooit he? In ieder geval niet 1, dat lijkt me zo eenzaam voor het kindje.

Ja klopt...........
Ik typ heel snel, dus voordat ik het weet staat er alweer een heel verhaal..........

Ahum, nou ja.

Drie kindjes?? En weet je al hoeveel leeftijd je ongeveer tussen je kindjes wilt?

Ja dat is ook wel zo, maar ja twijfels he? Je kunt ook gewoon nog nadenken als je er al eentje hebt.

Ik vind het juist erg leuk hoor Gerrie dat je zoveel typt! Ik zou ze het liefst om de 2 jaar willen maar ja, je weet natuulijk nooit hoe het loopt. We zien wel misschien dat we na 1 kind denken van dit is wel genoeg, haha. We kunnen er gelukkig nog lang over nadenken. Hoe wonen jullie trouwens? Wij wonen in een tussenwoning met een tuin. We hebben 5 slaapkamers. De woonkamer is rood met wit en we hebben een witte was eiken vloer.

Je moet op je gevoel afgaan als je eerste kindje er is.
Dan weet je wat je wel of niet wilt.
Twijfel blijft toch wel.
Althans bij mij wel, ik twijfel over alles!!

Yvonne, werk ze!!
Als ik je niet meer spreek hier dan sms'en we vanavond even, goed?

Ben er toch nog even, want ik heb vandaag van dat draderige doorzichtige slijm. Snap het niet zo goed, dat heb je normaal toch met de eisprong

Terug
Bovenaan