SYGE meiden 2

Ik heb nu ook een beetje meer ongikrampen, ik hoop het toch echt niet!

Ja dat draderige slijm heb je inderdaad altijd met de eisprong, vreemd..

Maar kan je dat slijm ook niet hebben als je zwanger bent en als alles dan een beetje aan het werk is?
Ik heb eigenlijk altijd wel een beetje afscheiding. Volgens mij is dat wel normaal hoor, toch?

Of misschien is je eitje wel aan het innestelen ofzo. Kun je ook slijm verliezen natuurlijk.

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-06-2007 11:48:23'));

Maar kan je dat slijm ook niet hebben als je zwanger bent en als alles dan een beetje aan het werk is?
Ik heb eigenlijk altijd wel een beetje afscheiding. Volgens mij is dat wel normaal hoor, toch?

Of misschien is je eitje wel aan het innestelen ofzo. Kun je ook slijm verliezen natuurlijk.

ik had vanochtend ook een slijmpropje/draadachtig..... weet niet precies hoe ik het moet noemen....
ik hoop dat het niet je ongi is die aant komen is....

Volgens mij is het voor een vrouw altijd wel gewoon om wat afscheiding te hebben hoor. Als je gevreeën hebt heb je bijvoorbeeld ook wat meer afscheiding de volgende dag.
En als je opgewonden bent geweest heb je ook meer afscheiding.
(ahahahahaha wat een details..., maar goed allemala vrouwen onder elkaar he??)

Dus vooralsnog volgens mij geen reden tot ongerustheid hoor.
Ik ga zo even lekker eten, dus als het even duurt voordat ik weer reageer weten jullie hoe het komt!

ik ga er ook vandoor, even eten, boodschapjes halen en dan straks even kletsen bij mn oud collega!
misschien ben ik hier tussendoor nog wel even af entoe.. ligt eraan hoe veel zin ik heb in schoonmaken, wat ik eigenlijk ook n og moet doen!

Eetse Gerrie! Ik had vanmorgen heel erg veel last van afscheiding terwijl we niet geklust hebben gister..echt raar. Ik ga zo ook even eten. Tot zo!

Terug
Bovenaan