SYGE meiden 2

Hallo meiden!

Ik ben er weer! Ben even druk aan het werk geweest.

Nee joh Gerrie ik ben heel blij voor je! Je hoeft je niet schuldig te voelen, het is toch super dat het gelijk gelukt is. Ik voel me alleen een klein beetje rot over dat het bij ons niet lukt en dan ga je je afvragen of er toch niet iets mis is. Maar dat staat dan ook helemaal los van jou. Ik heb ook heel erg zin in onze date volgende week, dan kopen we we toch iets leuks voor jou. En ik hoop dat we hier gewoon blijven kletsen totdat we allemaal zwanger zijn. Dan verhuizen we naar het andere forum toe. Al ben ik wel een beetje bang dat ik straks alleen hier over blijf.

Hey Evelien ik ben er even weer, maar moet zo nog wel even weer wat flink doen hier.
Was het gister gezellig uit eten?

Liefs Yvonne

hoi Yvonne,

Nee het eten was echt niet lekker. Ik had tonijn vooraf maar het was rauw. Ten eerste dacht ik ielgg en ten tweede dacht ik, dat mag ik helemaal niet hebben. het was echt vies! Als hoofdgerecht had ik gamba's, die waren ook niet zo lekker..Het nagerecht was wel lekker, grand desert.

Ik ben ook bang hoor, Yvonne, dat ik als enige overblijft hier. Ik heb wel enorm last van mijn buik en borsten en ben af en toe ook behoorlijk misselijk. Ik hoop echt dat het raak ik nu. Ik moet nog wachten tot 4 juli, duurt dus nog even..

Hahaha zou je net zien hebben we het er ook nog over gehad!!
Nou wel vervelend dat het niet zo lekker was. Ik hoop dat je het wel gezellig heb gehad!

Heb  nu erg last van mijn buik, echte ongikrampen niet zo fijn. Heb al een  saridon op.
Maar zal wel iets beter gaan morgen weer. Kunnen we volgende week  gaan klussen voor deze nieuwe ronde.  

Liefs Yvonne

Volgende week alweer klussen? Dat is wel snel. Ik hoop echt dat het je dan deze ronde lukt. Het was wel erg gezellig met het etentje..Richard maakte me vannacht nog wakker rond 1 uur om te klussen, erg fijn, hahaha! Nou ja je weet maar nooit waar het goed voor is he?

Ja dat is wel even vervelend he, die angst dat je alleen over blijft? Ik hoop daarom dat we ongeveer een beetje tegelijk zwanger worden, maar ik  zit nu al in de 9e ronde. Gaat wel wat sneller met mijn cyclus, maar toch. Ik hoop ook voor je dat het raak is deze ronde. Misschien zijn dat wel de kwaaltjes?

Ja, je weet het nooit! Ja joh ik heb volgend weekend weer mijn ei. Afgelopen zondag twee weken geleden dus nu zondag over een week weer ongeveer. Ik denk volgende week zaterdag/zondag. Ik ben benieuwd.
Oh ja mijn temp. was gisteravond nog helemaal niet gedaald, maar nog steeds 37,1? Heel stom, maar normaal daalt ie met mijn ongi. Ik kijk vanavond nog wel even.

Terug
Bovenaan