SYGE meiden 2

Hoi Gerrie,

Ik ken de bolussen wel hoor. Is inderdaad moeilijk uit te leggen wat het zijn..inderdaad een soort koffiebroodje.

Jij hebt echt gelukt hoor dat het gelijk raak is! Ik heb echt last van mijn buik telkens, links onderin en ben ook veel misselijk en heb last van maagzuur. Heb jij eigenlijk al klachten?

Vrijdag om 11 uur onder het mededelingenbord. We blijven gewoon wachten totdat iedereen er is, lijkt mij. Ik heb er echt zin in!

Hey Evie,

(ik heb altijd de neiging om Evie tegen je te zeggen, kllinkt zo schattig vind ik!)
Oh je kent bolussen! Zijn wel lekker he??
Komt helemaal goed, neem ze zeker mee!

Ik heb ook écht zin in de date hoor! Onder het mededelingenbord op het station? Waar is dat precies? Is er maar één zo'n bord dan? Nou ja komt goed, anders bel ik wel even als ik gearriveerd ben okee?
Wel super leuk hoor, heb er helemaal zin in!!

Ik heb van die "ongikrampjes" onderin mijn buik/liezen en onderin mijn rug.
Dat zijn de banden van je baarmoeder die aan het oprekken zijn. En ik heb veel honger. Zodra mijn maag leeg is krijg ik zo'n rotgevoel. Ik wilde deze zwangerschap niet zoveel aankomen, maar volgens mij gaat dat niet lukken. Ik weeg ook niet zoveel, dus misschien wil mijn lichaam aangeven dat ik genoeg moet eten voor de baby.
Maar probeer zo veel mogelijk gezond te eten. Das echt belangrijk hoor. Veel fruit enzo, neit te veel snoep.
En ik moet heel veel plassen!! Dat viel me het eerste op zeg maar.

Ik heb het hele gekke vermoeden dat het bij jou raak is deze keer weet je dat? Ik geloof bovendien niet in toeval en ik had gisteren en daarvoor al zo'n gevoel dat het raak zou zijn bij jou en ik ga gisteren yoghurt eten en bovenop stond heel groot de houdbaarheidsdatum gedrukt: 4 juli 2007!
Dus toen moest ik gelijk denken: de NOD dag van Evelien!
Hahahaha dus wie weet!!
Zou leuk zijn hoor!!

Hoi Gerrie,

jeetje ik krijg helemaal kriebels in mijn buik van jou joh! Ik heb ook het gevoel dat het raak is maar Ries zegt je denk gewoon dat het zo is. Nou ik zie het wel, ik wil de 5de gaan testen, we zijn dan 6 jaar samen dus zou wel leuk zijn als het raak is. HJet mededelingenbord is in het midden van het station. Er is er maar 1 maar bel ander maar even als je er bijna bent dan haal ik je wel op van het perron.

Ik vind het trouwens goed hoor, Gerrie dat je me Evie noemt, ik vind het ook wel lief klinken, haha!

Ik heb net de ha gebeld en de uitslag is inderdaad positief!! Ik ben echt zwanger. Het was bij hen inderdaad ook een licht streepje.
Dus mijn test gaf het goed aan! Dit is voor mij echt de geruststelling die ik nodig had hoor!! Gaaf he??

Ik durf nu écht blij te zijn!!!
Ik heb mezelf voorgenomen het nog niet algemeen bekend te maken tot ik 10/12 weken ben ofzo. Maar ik vraag me af of ik het volhoud hoor! Ten eerste kan ik heel misselijk worden, ja dan is het niet meer te verbergen en ten tweede weet ik niet of ik zolang mijn mond kan houden! Hahahahaha.

Maar bij jou heb ik inderdaad zo'n gevoel. Zou wel tof zijn he? Ga je pas testen als je 5 dagen overtijd bent?? Dan zie je de test wel beter, maar wens je succes met het wachten meid!!
Hahahahaha.

Leuk joh dat de dokter ook een streepje zag. Nogmaals gefeliciteerd, hopelijk kan je zolang je mond houden. Als ik zwanger zou zijn zou   ik hel wel tegen mijn ouders eerder zeggen denk ik.

Ik ga de 5de testen dus 1 dag later dan mijn NOD. Ik ben zo benieuwd..

Oh zó bedoelde je.
Nee okee. Spannend joh!

Ik heb geen contact meer met mijn ouders. Maar we gaan het inderdaad ook wel eerder zeggen tegen mijn schoonouders.
Aanstaande zondag gaan we er eten, dus we willen het dan zeggen.
Weet je wat het vervelende is alleen? Mijn schoonouders kunnen nogal sceptisch zijn, dat kan wel vervelend zijn als je zulk leuk nieuws komt brengen zeg maar.
Snap je?
Maar vrienden en vriendinnen zullen erg leuk reageren, dat weet ik nu al.
Vorige keer was ik met 7 weken enorm misselijk. Voor 11.00 uur 's ochtends ging niks. Dus ja..........Dan kan je het niet verbergen he?

Nog twee weekjes voor jou....komt dichterbij!!!

Gerrie Gefeliciteerd Meid wat geweldig zeg!!! ga er lekker van genieten ze zeggen altijd dat de 9 maanden zo voorbij zijn!!!!

Xxx Mariette

Terug
Bovenaan