SYGE meiden 2

Vreemd dat je temperatuur nog steeds hoog is. Wel een leuk vooruitzicht dat je volgende week weer kan gaan klussen. Ik ga nog even aan het werk, het is druk hier. Fijne dag nog en werkse!

Liefs Evelien

Ja, jij ook werk ze en ik zal mijn temperatuur  eens blijven opnemen nu tot dat hij weer daalt.

Liefs Yvonne

Hallo daar!

Ben net naar de homeopaat geweest met mijn zoontje en nu weer terug.
Even achter de computer en dadelijk weer naar beneden. Morgen moetik weer een hele dag werken en ik zit alleen, dus dan heb ik alle tijd.

Fijn dat jullie het niet erg vinden dat ik gewoon hier blijf.
We blijven gewoon net zo lang hier tot we allevier zwanger zijn!!
En het komt heus wel goed. Denk erom: onthouding en dan klussen in de "klusweek" is dus blijkbaar echt het beste.

En Yvonne, ik heb gelezen over korte cyclussen en er staat dat als je korter dan 28 dagen hebt dat je eitje soms niet de kans krijgt om goed te rijpen.
Dan zou het goed zijn om even langs de ha te gaan met je kinderwens.
En dat in combinatie met niet goed gerijpt zaad kan wel eens de "boosdoener" zijn waarom het niet lukt.
Nou ja miss heb je er wat aan.

Ik trakteer volgende week in ieder geval op bolussen!!

Knuf

Hoelang moet je dan ongeveer wachten voordat je kan gaan klussen in de vruchtbare dagen?

Hallo meiden,

Evelien ik geloof dat je op het moment van je ei het beste drie dagen niet klussen moet. Alleen moet je dan precie weten wanneer je ei er is en dat vind ik wel lastig te bepalen.

Hallo Gerrie, ik denk dat het bij mij wel goed zit, ik had vaak een 28-daagse cyclus en nu dus 27 dagen. Je moet je ongi-dag wel bij je oude en nieuwe cyclus rekenen toch? Ik kijk het nog even een poosje aan en dan  ga ik alsnog naar de ha toe als het niet lukt.
Ik denk dat het wel te maken heeft dat we  elke dag klussen.
Mijn moeder was direct zwanger van mij en mijn zus en had ook een korte cyclus. Raymond is ook jaren vrachtwagenchauffeur geweest, dus dat is ook slecht zeggen ze. Ach ik weet niet misschien moet ik ook iets meer ontspannen en het gewoon aankijken nog even.  
Ja lekker dan tracteer jij volgende week lekker!
Liefs Yvonne

Hallo meiden!

Ik was de hele dag aan het werk, ben net thuis..... gelijk even bijlezen!
Tuurlijk mag je hier blijven kletsen Gerrie, sterker nog, je mag niet eens weg van mij haha!
En Yvonne, maak je aub niet zorgen over dat je hier alleen over blijft, ik blijf in ieder geval hier op je wachten hoor! Jou tijd komt ook zekers nog hoor en die van mij ook!
Ik was ook wel een beetje jaloers hoor Gerrie, iedereen hoopt natuurlijk dat het gelijk raak is, maar dat gebeurt zo zelden, jij hebt echt geluk hoor en wij ook een beetje, WANT WIJ KRIJGEN BOLUSSEN!!!! en ik heb geen flauw idee wat dat zijn haha!, zijn dat een soort van soezen ofzo??
Hey Gerrie, als je morgen je urine bij de HA inlevert, hoe lang duurt het dan voordat je van hem uitslag krijgt?

Goedemorgen meiden!

Hoe gaat het met jullie? Met mij gaat het goed. Ik heb gister niet gesport want ik voelde me echt niet lekker. Ik had ook al naar mijn werk gefietst en dat is bijna 30 km dus ik vond het wel weer genoeg. Misschien dat ik vanavond maar even ga. Nou een fijne dag allemaal en ik ben er nog wel de hele dag want ik zit alleen tot 17.00 uur.

Liefs evelien

Goedemorgen meidjes!

Ik heb vanochtend voor de zekerheid nog een keer getest (ligt er toch) en het streepje was nu wel wat duidelijker. Maar de urine had ik al opgevangen, dus mijn mannetje gaat het zo ff brengen, want ik ben al op mijn werk.
Als hij het gebracht heeft kan ik ongeveer 10 minuten later bellen.

Ik kan het niet geloven hoor! De eerste ronde gelijk raak! Dit kindje zat klaarblijkelijk al een poosje te wachten denk ik.....
Die werd ook gek van mijn getwijfel natuurlijk, hihihi.

Suus, ja hoe kan ik uitleggen wat bolussen zijn..........Das lastig. Gek ook te bedenken dat jullie dat helemaal niet kennen. Hahahhaa. Eens denken hoor. Zijn in ieder geval geen soezen.
Ja soortje euhm koffiebroodje achtig. Ja eigenlijk helemaal niet uit te leggen, maar ik weet zeker dat je ze lekker zult vinden. Je zal het volgende week wel proeven.
Ik moet hier met de trein van half negen ongeveer. Dan ben ik er tegen 11 uur. Waar spreken we dan ook alweer af?
Dan blijven we daar gewoon staan tot iedereen er is, goed? Ik ben altijd bang bij zoiets dat  ik niet goed sta of dat niemand mij ziet (ben niet zo groot).

Hebben jullie dat trouwens gelezen van die enorme vrouw in India? Een vrouw van 2.21 m heeft een kindje gekregen samen met een man van 2 meter. En dat babietje is 63 cm lang en weegt 5,5 kilo!! Dat is voor ons een reuzenbaby man!! Voor hun natuurlijk normaal. Maf he??
Stel je voor dat ik zo'n grote baby zou krijgen met mijn 1.52 m. Hahahahahaha.

Nou ja.
Hoe gaat het bij jullie vandaag?

Knuf Gerrie.

Terug
Bovenaan