SYGE meiden 2

Ja nog 2 weekjes indeerdaad, echt spannend! Jammer dat het nog zo lang duurt..Jammer dat je schoonouders zo sceptisch zijn..ik denk dat mijn ouders en schoonouders het van ons echt niet zouden verwachten dus ik denk dat ze wel heel erg blij zouden zijn. Voor mijn ouders zou het de eerste keer zijn dat ze Opa en Oma worden dus dat is helemaal leuk.

Ik keek net op zo'n site waar je uit kunt rekenen wanneer je kunt testen en daar zeggen ze dat ik de 29ste al kan testen, dat zou helemaal mooi zijn..Hoelang na je vruchtbare dagen heb jij getest? Ik heb de 15 namelijk mijn eisprong gehad, volgend die site..

Ja ze zijn zo sceptisch omdat ons zoontje natuurlijk ongepland kwam en nu zien ze nog steeds veel beren op de weg zullen we maar zeggen.
Maar mijn schoonmoeder heeft al gezegd dat ze het leuk zal vinden weer een kleinkind op te zien groeien.
Komt wel goed.

Voor je het weet zijn die twee weken om hoor meis! Echt waar. Nog zo'n leuke date ervoor!! Dan komt het helemaal wel goed.

Voor mij is het echt weer even wennen. Ga je weer aan dingen denken, zoals het kamertje, namen, spullen, zwangerschapscursus enz.
Mijn huisarts begeleid mij en ook mijn zwangerschap mocht ik thuis bevallen, omdat ik op een dorp woon. Maar het is wel een super toffe huisarts hoor!

Dank je wel Mariëtte.
Ik heb al een zoontje van 3,5 jaar, dus ik weet inderdaad dat het snel gaat.
Ik ga er deze keer dus echt enorm van genieten hoor.

groetjes Gerrie.

Leuk dat je zo'n toffe huisarts hebt. Wat denk jij wanneer ik kan testen?

Evie, mijn ha heeft bijvoorbeeld een test waarmee ze al 10 dagen na de vermoedelijke bevruchting kunnen testen......
Maar ja weet je wat het nadeel is? Dat je misschien een heel licht streepje krijgt of je weet het niet zeker of het is negatief en dan voel je je rot, terwijl het misschien toch raak is. Snap je?

Als ik jou was zou ik echt wachten tot je 1 dag overtijd bent en dan testen met ochtendurine. Dat scheelt echt met gewoon in de middag testen hoor.

Hallo meiden!

Gerrie, supergefeliciteerd nog een keertje! Ik verheug me al op de bolussen. Al weet ik ook niet precies wat dat zijn. Ik lust ze vast wel, want ik vind meestel alles wel lekker.

Evelien, ik hoop dat het bij jou ook raak is deze keer. Lijkt wel erg hoopvol he? Ik weet niet of die test ook van tevoren positief test, maar je kunt het toch altijd gaan proberen.

Liefs Yvonne

Hey Yvonne,

Ik hoop ook dat het raak is. Al kijk ik naar hoe misselijk ik ben en hoeveel last ik van mijn buik heb zou ik zeggen, het kan niet missen maar ja je weet maar nooit he? Ik durf er eigenlijk bijna niet op te hopen..

Terug
Bovenaan