SYGE meiden 2

Ja, dat is wel leuk om dingen uit te wisselen.

Omdat ik mijn eigen kantoor ook heb, daar doe ik voor allerlei soorten bedrijven de administratie, zitten we elkaar ook niet constant op de lip. Hij heeft zijn kantoor niet naast de mijne zeg maar. Ik moet wel zeggen dat wij ook nooit echt irritaties hebben(of nog niet??), dat scheelt ook veel.

Ja, ze is nog wel iets langer bezig dan ik en omdat haar vriend een ziekte heeft en zijn medicijnen moet laten staan voor een kindje. Ze gaan zijn zaadjes controleren en zij krijgt inwendig onderzoek. Ik hoop voor haar dat ze dat niet doen terwijl ze ongi is?

Haha je vriend wist zeker al hoe ver het was dinsdagavond! Had je bijna geen test hoeven doen!

Ja die schrok zich kapot. Hij noemde al wat over hormonen, maar toen werd ik weer boos, omdat "hij het van zich af schoof".
Oh oh. Hij zal nog wat te verduren krijgen denk ik.......Zucht.
Ach je krijgt er iets moois voor terug he?

Inwendig onderzoek als je ongi bent lijkt me zeker niks. Maar ja misschien maakt het voor hen niet uit.
En als ze toch gewoon kunnen kijken/voelen? Dat is voor je zus misschien toch wel fijn.

Doe jij nu nog steeds elke dag klussen? Of toch minder?

de ha heeft bij mij weleens een onderzoek gedaan toen ik ongi was, gewoon tampon eruit en klaar, haha. Had ik ook niet verwacht eigenlijk..

Heb ik nog nooit gehad, maar lijkt me niet fijn nee! Oh jee Evelien dan krijgt zij dat denk ik ook. Dus maakt niet of je ongi bent of niet.
Haha ja Gerrie, je krijgt er zeker iets moois voor terug. En ja we klussen als we het fijn vinden nog steeds. Maar nu ben ik ongi dus nu niet. Maar je eisprong is er nooit gelijk na je ongi he? Dat is wel jammer zeg!

We zien wel misschien haal ik mijn mannetje over om niet op vrijdag te klussen, maar zaterdagavonds weer.

bij mij deed het elke keer zeer.
Heel vervelend.
Zie ik dus neit naar uit.
Deze keer moet er ook gekeken worden of ik wel breed genoeg ben zeg maar.
Want mijn eerste bevalling ging helemaal niet soepel. Mijn zoontje was niet ingedaald.

Als je ongi bent lijkt het me wel vies hoor, maar goed die mensen zijn wel wat gewend.

Meestal heb je dan niet gelijk je ei, maar je zou eens kunnen temperaturen zoals mijn ha zei?
En iets meer onthouding is toch beter hoor, echt waar.
Krijg je ook meer zin, dus positief op 2 manieren!

Terug
Bovenaan