SYGE meiden 2

ja is ook zo clear blue is ook goed ja maarja is zooww mega duur vind ik echt bizar
maar ja ik hou t lekker bij de kruid vat op predictor!!!

iedereen heeft daar zn voor en nadelen mee hahhaha

Even tussendoor: vinden jullie het trouwens gek/raar/vervelend dat ik al een zoontje heb? Het valt me eigenlijk al een paar dagen op dat geen één van jullie daar wel eens wat over vraagt of zegt.
Dus vandaar.

Ik zou niet de constante verantwoordelijkheid voor een eigen zaak willen, dat speelt ook wel mee hoor.

Evie! Jij hebt nog kans dat het raak is dus nog niet lopen praten over je volgende ronde!!!
Positief blijven meis, dat werkt écht!!

ok ok, ik blijf positief! Tuurlijk vind ik het niet vervelend dat je al een zoontje hebt..En ik vraag er niet naar omdat het hier vaak over andere dingen gaat...

Nee snap het.
Maar ik vertel er wel eens wat over, vergelijkend zeg maar en daar reageerd niemand op. Dus ik dacht misschien omdat jullie al een poosje bezig zijn met zwanger proberen te worden dat jullie het ja, hoe zeg je dat, niet vervelend, maar dan lastig vinden dat ik wel al een zoontje heb.
En omdat jullie allemaal bezig zijn voor de eerste voel ik me wel eens buiten de boot vallen zeg maar....

(en volgens mij heb ik last van hormonen ofzo............normaal maak ik me hier helemaal niet druk om.............verdikkie!!)

Nee joh gekkie!! Het is wat Evelien zegt! Ik vind het wel leuk dat je over hem schrijft en dat lees ik ook graag! Er zit toch helemaal niks achter hoor! Haha zeg je hormonen zijn al aan het opspelen! Haha grappig zeg! Je valt echt niet er buiten. Het is juist fijn dat we hier allemaal blijven schrijven. Als er een zwanger is (misschien twee??) dan is dat toch leuk om te vergelijken hoe iedereen zich voelt en om elkaar te steunen!!

Ja je hebt wel gelijk met die verantwoording hoor, je moet echt vierkant achter de ander staan anders red je het niet. En mijn mannetje en ik zijn twee handen op een buik is ons al een paar keer verteld. Vind ik wel leuk om te horen hoor! Hihi dat zit helemaal goed.

Hey mijn grote zussie gaat ook naar de volgende ronde. Ze is vanmorgen ongi geworden en baalt nu als een stekker. Ze moet naar het ziekenhuis vanmiddag om te onderzoeken, maar baalt hiervan omdat ze dan weinig kunnen. Ze doen dan toch niks als je ongi bent?

Nou gelukkig, dan heb ik het er niet meer over.
En ik heb echt al last van hormonen ja.
Afgelopen dinsdag kwam Kevin half twaalf pas thuis. Wezen voetballen en tennissen en daar ging ik helemaal van over de rooie, terwijl me dat normaal helemaal geen reet kan schelen.
Oh jee........, nou dat wordt nog wat de komende maanden dan.........

Wat leuk dat jullie het zo goed met elkaar kunnen vinden.
Wij hebben wel vaak irritaties.........., dus of samen werken nou zo'n goed plan zou zijn.
Hoewel, toen hij nog kok was, werkten we samen in het zelfde restaurant. Hij dus als kok en ik in de bediening en dat ging wel goed hoor.
We kregen veel eigen verantwoordelijkheid, dus waren vaak samen in de zaak alleen.
Maar voor de rest van mijn leven.....?

Ja het is leuk als we als groepje bij elkaar blijven, ook al worden er al een paar zwanger.
Kunnen we blij zijn voor elkaar en alvast dingen uitwisselen.

Hoezo moet je zus dan naar het ziekenhuis? Ik heb daar helemaal geen ervaring mee, dus zou het echt niet weten.....

Terug
Bovenaan